Introduktion

DIGURA hjælper lejere med huslejenedsættelse. DIGURAs forretningskoncept bygger på en “no cure – no pay”-model, som gør det risikofrit at være kunde hos DIGURA.

DIGURA kom til LAZZAWEB, da de ønskede at skalere deres nuværende aktiviteter på Google. De havde før haft det hele internt, men havde et behov for at maksimere deres performance. Samarbejdet startede med Google Ads og i kølvandet på gode resultater blev samarbejdet udvidet med SEO.

Resultater

DIGURA har oplevet en eksplosiv stigning i antallet af konverteringer.

Inden samarbejdet skabte Google Ads-kontoen gennemsnitligt 50 konverteringer pr. måned. Efter LAZZAWEBs indsats skaber kontoen i dag nu over 400 konverteringer pr. måned.

700%

Stigning i antallet af konverteringer

153%

Stigning i antallet af klik

Vi måler altid samarbejdspartnere på tre mål; rapportering, kommunikation og kvalitet af arbejde (i dette tilfælde: "Hvor mange kunder giver det?"). Her har LAZZAWEB scoret max. Ligeledes er hele deres team altid smilende og imødekommende på kontoret, hvilket betyder meget for os.

Mike Vestergaard - Adm. direktør, DIGURA

Uddybelse

Tilvalgt SEO-løsning

Efter at have oplevet succes med Google Ads valgte DIGURA at udvide med SEO.

I løbende dialog med kunden lavede vi en content plan, hvor vi fastlagde en langsigtet plan for virksomhedens indhold.

DIGURA har ikke tidligere haft fokus på websitets interne links. Derfor har vi i vores arbejde haft fokus på at forbinde virksomhedens indhold og sider ved at linke mellem de forskellige sider ud fra bl.a. relaterede emner.

Vi har ligeledes haft stor fokus på at optimere deres CTR. Det har vi bl.a. gjort ved at optimere overskrifter og metatekster, så brugerne i højere grad finder DIGURA relevant i søgeresultaterne. Det har vi bl.a. gjort med struktureret data ved at optimere de tekster og det indhold, det kræver, for at flere brugere netop vælger at klikke ind på DIGURAs website.

I SEO-arbejdet har vi desuden reduceret crawling budget i Google. Det gør, at der er overensstemmelse med de indekserede sider, og de sider Google scanner og vurderer i forhold til relevans, når brugeren foretager en søgning.

700%

Stigning i antallet af konverteringer

153%

Stigning i antallet af klik

Vil du høre, hvad vi
kan gøre for jer?