Guide to Greenland

Guide to Greenland

Worldwide rejseportal til Grønland vækster med Google Ads

Guide to Greenlands mission er at åbne HELE Grønland for HELE verden.

På platformen kan man finde ud af hvornår man skal besøge Grønland, for at opleve isbjerge, nordlys, hundeslæde, osv.

Guide to Greenland er blandt de få, der har specialiseret sig i Grønland.

www.guidetogreenland.com og Greenland Todays samlede rækkevidde er månedligt over 100.000 i hele verden.

Håndtering af Google Ads worldwide

Danmark er det største marked for rejser til Grønland. Derefter kommer Tyskland, Frankrig, Spanien og Italien. Guide to Greenland har indtil videre solgt til hele verden, blandt andet Brasilien, USA, Canada, Israel, Australien, Sydkorea og Saudi Arabien.

Vi har målrettet Guide to Greenland’s Google Ads, for at opnå størst mulig effekt.

Resultater

Vi har siden vi overtog annonceringen på kontoen, fokuseret på at maksimere resultater og forbedre CAC (Customer Acquisition Cost). Med hele verden åben, så har det været vigtigt for os fra start at fokusere annoncebudget, der hvor vi så data gav størst effekt. Processen har været test og indkøb af data, og i takt med optimeringens output, har vi løbende skaleret op for budget og målretning.

Nedenunder vises det tydeligt hvordan antallet af klik (blå linje) og konverteringer/salg (rød linje) løbende stiger.

 

Mads Nordlund, Direktør, Guide to Greenland:
” Som ny kunde er det vigtigt, at man fra starten føler sig i gode hænder.
Når man vælger et bureau til at hjælpe, er det i håb om at få en bedre løsning end hvis vi selv skulle ansætte eksperter. Det har vi fået!!! Lige fra dag 1 har LAZZAWEB guidet og informeret os frem mod opstart af en række meget omfangsrige kampagner worldwide. Den ro det har givet på “Google fronten” har vi brugt på at fokusere på andre områder – lige det vi ønskede os. Det aller vigtigste er at LAZZAWEB SKABER VÆRDI som tjener deres arbejde hjem og mere til. “

Er jeres virksomhed allerede i gang med Google-markedsføring – muligvis i form at et eksisterende samarbejde med et bureau – men vil I gerne skalere og vækste jeres indsatser til næste niveau? I så fald er vi (med al sandsynlighed) det helt perfekte match. Det demonstrerer vi også i samarbejdet med Guide to Greenland.

Få vores vurdering, om vi kan løfte jeres Ads resultater yderligere herunder.

Hjemmeside
E-mail
Telefon

Udtalelse fra kunden

Meget tilfreds ny kunde hos LAZZAWEB. En helt fantastisk service LAZZAWEB giver.

Som ny kunde er det vigtigt, at man fra starten føler sig i gode hænder.
Når man vælger et bureau til at hjælpe, er det i håb om at få en bedre løsning end hvis vi selv skulle ansætte eksperter. Det har vi fået!!!

Lige fra dag 1 har LAZZAWEB guidet og informeret os frem mod opstart af en række meget omfangsrige kampagner worldwide.

Den ro det har givet på "Google fronten" har vi brugt på at fokusere på andre områder - lige det vi ønskede os.

Det aller vigtigste er at LAZZAWEB SKABER VÆRDI som tjener deres arbejde hjem og mere til.

Set i bakspejlet var jeg for længe om at tage beslutningen om brug af et eksternt bureau. Nu ser vi fremad og glæder os over den daglige fremgang i salget.

Tak LAZZAWEB
Mads Nordlund
Direktør, Guide to Greenland
5 stjerner på Trustpilot
  • Omtalt i

  • Danmarks Radio (DR)
  • EY
  • Ivækst
  • Børsen
  • Nordjyske