← Tilbage til cases

Mirit Glas nye website forbedrer brugeradfærden

Introduktion

Mirit Glas er en af Skandinaviens foretrukne leverandører af individuelle glasløsninger til erhverv og industri.

Deres nye website henvender sig til B2B i hele Skandinavien.

Mobilen i fokus

Op til 70 % af al trafik til hjemmesider kommer fra mobile enheder.

https://miritglas.com/
Resultater

Forbedring af brugeradfærd

Mirit Glas oplever at kunderne langt nemmere finder det de efterspørger på websitet.

I dataen kan vi se, at Gns. tid på siden i gennemsnitligt lå på 00:50. Efter vi lancerer det nye website er Gns. tid på siden steget til over 01:00.

Brugerne benytter mere tid på Mirit Glas website, som anses som en positiv indikator i brugeradfærden.

Efter lanceringen af deres hjemmeside fortsætter vi samarbejdet med Mirit Glas, og drifter i dag deres website på vores serviceaftale.

+20%

forbedring af Gns. tid på siden

Super energisk og professionel samarbejdspartner, som leverer i følge aftale og har hjulpet os med både Google Ads, SEO og ny hjemmeside.

Johan Stenfeldt, Direktør - Mirit Glas

Oplev forskellen

Før
Efter

Oplev forskellen

Før
Efter

Uddybelse

Forbedringerne i brugeradfærden påvirker vores SEO-afdelings indsats positivt, da vi nu øger relevansen af websitets sider.

Efter lanceringen af det nye website er “Gns. tid på siden” steget til over 01:00, hvilket er en positiv indikator for Google.

+20%

forbedring af Gns. tid på siden

Vil du høre hvad vi
kan gøre for jer?