Mirit Glas er en af Skandinaviens foretrukne leverandører af individuelle glasløsninger til erhverv og industri.
Deres nye website henvender sig til B2B i hele Skandinavien.
Mirit Glas ønskede en samarbejdspartner, der kunne hjælpe med et nyt website, som bevarede ånden fra det tidligere website, som kunder havde kendt til i mange år. Mirit Glas søgte en samarbejdspartner, der kunne hjælpe med at øge konverteringen på websitet samt forbedre brugervenligheden.
Op til 70 % af al trafik til hjemmesider kommer fra mobile enheder.
Mirit Glas oplever at kunderne langt nemmere finder det de efterspørger på websitet.
I dataen kan vi se, at Gns. tid på siden i gennemsnitligt lå på 00:50. Efter vi lancerer det nye website er Gns. tid på siden steget til over 01:00.
Brugerne benytter mere tid på Mirit Glas website, som anses som en positiv indikator i brugeradfærden.
Efter lanceringen af deres hjemmeside fortsætter vi samarbejdet med Mirit Glas, og drifter i dag deres website på vores serviceaftale.
forbedring af Gns. tid på siden
Johan Stenfeldt, Direktør - Mirit Glas
Forbedringerne i brugeradfærden påvirker vores SEO-afdelings indsats positivt, da vi nu øger relevansen af websitets sider.
Efter lanceringen af det nye website er “Gns. tid på siden” steget til over 01:00, hvilket er en positiv indikator for Google.
forbedring af Gns. tid på siden