Google Ads: 7 store ændringer i 2018

28 jan 2019

Google Ads: 7 store ændringer i 2018

  1. Google AdWords skiftede navn til Google Ads.
  2. Google Ads introducerede deres nye interface.
  3. Nyt annonceformat – Expanded Text Ads – fyld mere med en overskrift 3.
  4. Responsive Search Ads.
  5. Custom Intent. Annoncér mod fx. din konkurrents besøgende.
  6. YouTube Custom Intent.
  7. Comparison Shopping Partner Portal by Google.
    Om Google CSS partner program:Det giver mulighed for at annoncere igennem et CSS program, hvor Google giver en konkurrencedygtig besparelse på ens CPC. Google blev pålagt dagsbøder af EUs konkurrencekommission på 5% af deres samlede årlige omsætning, indtil de fandt en løsning på at åbne op for deres Google Shopping annoncering for andre udbydere. Dette blev løsningen.

Har du spørgsmål til dette indlæg eller Google Ads?
Spørgsmål/henvendelser rettes til kontakt@lazzaweb.dk

Patrik Lazzarotto

Patrik Lazzarotto

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

5 stjerner på Trustpilot
  • Omtalt i

  • Danmarks Radio (DR)
  • EY
  • Ivækst
  • Børsen
  • Nordjyske