Kundetilfredshed

Et af LAZZAWEBs succeskriterier er at have glade og begejstrede kunder.

  • Fokus på høj tilgængelighed og service.
  • Fokus på hurtig responstid.
  • Fokus på løbende proaktivitet.

Vi måler løbende vores kundetilfredshed

Vi måler med NPS (Net Promoter Score).

2. kvartal 2021 NPS: 62,50 (32 besvarelser)

Se spørgsmålet vi stiller vores kunder

Seneste NPS-måling

Herunder er kundernes vurdering i 2. kvartal 2021. (32 besvarelser)

Læs anmeldelser offentligt på Trustpilot

SNT case - Christian Aachmann

Jeg vil klart anbefale LAZZAWEB til andre, grundet det her meget proaktive arbejde vi har oplevet. Det taler nærmest for sig selv, når man har skabt så gode resultater. Det kan bare ikke benægtes.

Christian Aachmann

Marketingdirektør

Shaping New Tomorrow

Skallerup Seaside Resort logo

Samarbejdet med LAZZAWEB har fra start været meget professionelt. Det er tydeligt at mærke, de virkelig brænder for det, de laver. Vi anvender LAZZAWEB til både SEO og ADS.  LAZZAWEB er meget proaktive i forhold til at øge konverteringsraten. Samtidig har vi fået leveret nogle fantastiske tekster, der virkelig matcher vores produkt.

Camilla Breuner

Marketingkoordinator

Skallerup Seaside Resort

DIGURA case LAZZAWEB - Mike Vestergaard

Vi måler altid samarbejdspartnere på tre mål; Rapportering, kommunikation og kvalitet af arbejde (i dette tilfælde: Hvor mange kunder giver det) – Her har LAZZAWEB scoret max.

Ligeledes er hele deres team altid smilende og imødekommende på kontoret, hvilket betyder meget for os.

Mike Vestergaard

Adm. direktør

DIGURA

Andreas Lindholm

Hvis du gerne vil have succes, så skal du vælge LAZZAWEB. Jeg har samarbejdet med LAZZAWEB igennem flere år nu og jeg kunne ikke være mere tilfreds med deres arbejde. Udover deres meget høje kompetanceniveau, så forstår de sig virkelig på kundeservice. Kan klart anbefales!

Andreas Lindholm

Tidl. Salgschef

Fleasing

Reservedele - Thomas

Vælger man LAZZAWEB som sit marketingbureau, kan man forvente gennemsigtighed og ærlighed. Det er tilmed ikke et bureau som alle andre. Her er der tale om samarbejdspartnere af højeste kvalitet. De tager det store slæb, mens man som kunde også skal være med, for at skabe de bedste resultater, hvilket MANGE bureauer kan lære meget af.

Thomas Nygaard

E-commerce manager

Reservedele.nu