Linkbuilding Tjekliste: Sådan får du et “godt” link

Nedenfor har vi lavet en simpel tjekliste, som du kan bruge til at vurdere, hvor stærkt et link er.

Listen repræsenterer en samling af vores generelle anbefalinger, og ved at anvende den, kan du sikre, at du får maksimal værdi for din linkbuilding investering – både i forhold til tid og penge.

Tjekliste

Minimumskrav:

  • Linket er placeret i indholdet.
  • Hjemmesiden modtager organisk trafik.
  • Linket er dofollow.
  • Der er er under fem udadgående links i artiklen.
  • Selve artiklen er relateret til den side, du linker til.

Bonus: 

  • Hjemmesiden rangerer selv på søgeord fra din niche. 
  • Linket er placeret i en af de første paragraffer. 
  • Selve artiklen er søgeordsoptimeret ud fra dét, du gerne vil rangere på.

 

Disclaimer:
Disse råd er fra vores whitepaper, der indeholder viden om hvordan du vurderer et godt link.

Vores råd er fra januar 2020. Gyldighed af indhold samt LAZZAWEB’s anbefalinger ændre sig, da Google som søgemaskine konstant fornyer sig. Seneste Google kerneopdatering: ” The January 2020 Core Update”. Se Googles officielle vejledninger om deres core opdateringer på: Google Webmaster Central Blog

Du kan læse om grundstenene i et godt link på Amino Ekspertblog

Vil du vide mere?

Så hent LAZZAWEB’s whitepaper: Hvad er et godt link i 2020?

I dette whitepaper kan du blandt andet lære om: 

✅ teorien bag “et godt link” – og hvordan du bliver 100 meter-mester. 
✅ hvordan du vurderer kvaliteten af et link. 
✅ hvad du skal fokusere på for at få mest muligt ud af din linkbuilding.

Hent whitepaperet på linket herunder:
https://lazzaweb.dk/whitepaper-linkbuilding-2020/

Patrik Lazzarotto

Patrik Lazzarotto

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

5 stjerner på Trustpilot
  • Omtalt i

  • Danmarks Radio (DR)
  • EY
  • Ivækst
  • Børsen
  • Nordjyske