Google Re-marketing

Remarketing – gør tidligere besøgende til kunder

Bruger du Google AdWords til at synliggøre din hjemmeside eller webshop, øger du sandsynligheden for relevant trafik og konverteringer markant. Der vil dog være en betydelig del af dine besøgende, som endnu ikke har besluttet sig for, hvorvidt de skal foretage et køb på din hjemmeside eller ej. Her er Google Remarketing et oplagt supplement til dine AdWords annoncer, så du kan overbevise de ubeslutsomme besøgende og konvertere dem til egentlige kunder, som er det, der får forretningen til at løbe rundt.

Tilpas din remarketing til kundegrupper

Der kan være et stort, uforløst potentiale i at implementere Google Remarketing som en del af din online markedsføringsstrategi. Oplever du, at flere besøgende tilføjer produkter til indkøbskurven, men aldrig gennemfører et køb, kan det være, at de blot mangler et lille venligt skub, før du opnår en konvertering og flere penge i kassen. Med Google Remarketing kan du målrette særlige annoncer mod de besøgende, som endnu ikke har besluttet sig. Du kan eksempelvis tilbyde dem en rabatkode eller et særligt attraktivt tilbud, der gør, at salget går igennem. På denne måde kan du også vinde de kunder tilbage, som enten har glemt deres besøg på dit website eller var på vej over til en konkurrent.