Alle brancher
Maksimer performance indenfor sport og fritid

Skab synergi mellem jeres kanaler og nå nye højder

Sport- og fritidsbranchen bevæger sig hurtigt – og jeres virksomhed skal ikke bare følge med, men tage styringen i et marked, der er præget af skiftende trends og høje krav fra fritidsudøvere og professionelle.

Kundernes forventninger udvikler sig konstant, og mange stiller store krav til det grej, de søger. Det kræver naturligvis produkter, som lever op hertil – men derudover er det også altafgørende med en marketingstrategi, der målretter kundernes behov – både på og uden for banen.

Profitmaksimering med marketingsynergier indenfor sport og fritid
LAZZAWEB x European Paid Media Awards 2024
LAZZAWEV x Global Agency Awards 2024
LAZZAWEB x Global Search Awards Winner 2023

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke blot kan håndtere følgende udfordringer, men også formå at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring
at skille sit produktudvalg ud
Det kan være udfordrende at fastholde kunder, når jeres konkurrenter har et sortiment, der tilbyder lignende sport- og fritidsprodukter.
Løsning
øg jeres troværdighed med data
Fokuser på de kvalitetsforskelle, der adskiller jeres produkter fra konkurrenternes alternativer ved at bruge produktdata og testresultater til at fremhæve fordele.
Udfordring
skiftende forbrugertrends
At tilpasse jer nye trends og samtidig forblive konkurrencedygtige uden at brænde unødvendige ressourcer på produkter, der hurtigt mister relevans.
Løsning
hold en finger på pulsen
Analyser kundeadfærd, lav trend-forecasting og tilpas jeres produktudvalg samt marketing i takt med de mange forandringer.
Udfordring
mange sæsonrelaterede produkter
Hvis jeres produktudvalg er meget sæsonbetonet, vil det kun peake inden for et par måneder af året. Det gør det svært at opretholde en konstant efterspørgsel.
Løsning
sammensæt et bredt produktsortiment
Optimer jeres sortiment til at dække flere sæsoner. På den måde vil I altid have produkter, der peaker, og dermed kan I sikre en stabil omsætning året rundt.

Dokumenteret succes indenfor sport- og fritidsbranchen

E-commerce

Proaktiviteten er et andet sted, end jeg nogensinde har oplevet tidligere. Det er LAZZAWEB, der kommer til os med de ting, som vi skal lave, og de har forventninger til det, vi skal nå.

På et helt nyt marked har LAZZAWEB indenfor blot 6 måneder vækstet vores nye marked til en månedlig millionomsætning.

Watery x LAZZAWEB
Daniel
IndehaverWatery
E-commerce

Vi har et forrygende samarbejde med LAZZAWEB - deres strategi for vores Google-annoncering har været en succes, som har ført til en markant øgning i vores nettofortjeneste.

Vores samarbejde har stået på i mange år og har ført til både gode resultater, stærke relationer og senest en pris ved Global Search Awards.

Mads
E-commerce ManagerCykelexperten.dk
E-commerce

LAZZAWEB ved, hvad de har med at gøre, og det har jo så også vist sig, at de har fuldstændig styr på de ting, der foregår.

Én af de ting, jeg værdsætter, ved samarbejdet er den gode kommunikation, vi har. Der er vel nærmest sket en eksplosion af salget, som er fordoblet siden samarbejdets begyndelse.

LAZZAWEB x Kikkert-Teleskophuset
Thomas
DriftslederKikkert-Teleskophuset

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Bliv set og genkendt af en større målgruppe

Brandkendskab er afgørende for at tiltrække og fastholde kunder, da tillid og genkendelighed ofte er det, der afgør, om kunderne vælger jeres udvalg af sport- og fritidsgrej fremfor konkurrenternes.

Øg kendskabet af jeres outdoor-brand med marketingsynergier
1
2
3
Øget omsætning

Øg jeres ordreværdi og salg med den rette trafik

Tiltræk brugere, der ikke kun klikker, men som også konverterer. Optimer produktbeskrivelser, så man kan læse, hvad lige netop jeres løbe- eller vandresko kan, brug produktanbefalinger og brug opsælgende tiltag.

Virksomheder indenfor sport og outdoor kan øge profit
1
2
3
Højere profit

Sælg flere af jeres mest profitable produkter

For at øge profitten skal I sælge flere produkter med høj dækningsgrad. Dette kan I gøre ved at udarbejde målrettede feedoptimerings-kampagner, som fokuserer på at fremhæve jeres bedst sælgende udstyr og sportsgear.

Profitmaksimering indenfor sport og fritid med marketingsynergier

Marketingsynergier, der slår konkurrenten 
og overgår forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler skaber en synergi, der opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

360° marketingsynergi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Få et strategimøde
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Vi ser holistisk på jeres marketingstrategi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af markeder, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Vores produkter

Sådan vækster vi jer sammen

Klippekort

PowerSession

Søger I sparring til jeres inhouse-team, løsning af ad hoc-opgaver mv., så dækker vi præcis jeres behov.

  • Løsning af væsentlige ad hoc-opgaver
  • Opkvalificering af inhouse-marketingteams
  • I har fuld kontrol over antallet af timer
Kanalspecifik eksekvering

PowerChannels

Vi tager fuld ejerskab over én eller flere af jeres marketingkanaler, for at sikre jeres fremadrettet vækst.

  • Performance gennemgang fra flere specialister
  • Direkte kontakt til specialist
  • Eksekverende og proaktiv samarbejdspartner
Grand Marketing PowerPack
Brancheførende performance

Grand Marketing PowerPack™

Brancheførende marketingsynergier. Vi skalerer jeres virksomhed på tværs af Google-marketing, Paid Social og CRO.

  • Et perfekt synergimix mellem jeres marketingkanaler
  • Opnå maksimal performance
  • Et produkt, der med garanti skaber succes
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Lasse Knudsen
Lasse Knudsen
Head of PPC & Partner
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Lars Thoning Dybro
Lars Thoning Dybro
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Associated Paid Search Specialist
Benteline Eva Lysen
Benteline Eva Lysen
Paid Search Assistant
Lukas Spanggaard
Lukas Spanggaard
Team Lead & Sr. Paid Social Specialist
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Rasmus Olsen Thorn
Rasmus Olsen Thorn
Associated Paid Social Specialist
Mille Slipsager
Mille Slipsager
Paid Social Intern
Casper Møller Næsager
Casper Møller Næsager
Tracking Specialist
Jonas Sørensen
Jonas Sørensen
CRO Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Team Lead & Sr. Organic Search Specialist
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Lina Mancini
Lina Mancini
Copywriter
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
Creative Coordinator
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Team Lead & Sr. Paid Search Specialist
Amalie Blenner
Amalie Blenner
Paid Search Specialist
Lasse Skovmand Jensen
Lasse Skovmand Jensen
Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Albert Kristensen
Albert Kristensen
Paid Search Specialist
Søren Fjordbak
Søren Fjordbak
Paid Search Assistant
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Paid Social Specialist
Oscar Stald Rasmussen
Oscar Stald Rasmussen
Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Michael Gerner Andreasen
Michael Gerner Andreasen
Sr. Developer
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Tracking Assistant
Peter Schack
Peter Schack
Digital Department Director & Partner
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Andreas Jensen
Andreas Jensen
Junior Organic Search Specialist
Nadja Schrøder Qvist
Nadja Schrøder Qvist
Copywriter
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Få et strategimøde
+1000
Vækstcases