Alle brancher
førende resultater i spil- og hobbybranchen

Inspirér legesyge sjæle med de rette budskaber

I spil- og hobbybranchen forventer kunder produkter, der underholder, og som samtidig kan  inspirere, udvikle og skabe minder.

Din markedsføringsindsats bør derfor fokusere på at fremhæve disse aspekter, mens du samtidig fortæller en historie, der forbinder dig med dine kunder over glæden ved leg og kreativ udfoldelse.

Marketing for virksomheder indenfor spil, legetøj og hobby
LAZZAWEB finalister ved European Search Awards 2023
LAZZAWEV x Global Agency Awards 2024
LAZZAWEB nomineret ved Global Search Awards 2023

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke blot kan håndtere følgende udfordringer, men også formå at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring
udsolgte varer i højsæsonen
Når højsæsonen rammer, kan efterspørgslen på jeres mest populære produkter overstige lagerbeholdningen. Det kan føre til mistede salg og frustrerede kunder.
Løsning
Analyser jeres salgsdata
Kig på tidligere sæsoner for at identificere de bedst sælgende produkter, så I kan forberede jeres udvalg og opretholde et voksende salg i de travle perioder.
Udfordring
returvarer ødelægger profitten
I oplever, at mange kunder returnerer deres varer, hvilket øger jeres omkostninger og gør det svært at opretholde en sund profit.
Løsning
optimer jeres mål mod profit
Anvend jeres data til at optimere mod CPA og ROAS for jeres produkter, så I får retvisende data, og lav dybdegående research med fokus på supplerende tiltag.
Udfordring
lave gennemsnitsordrer
Det kan være svært at skalere jeres forretning, hvis I har en lav gennemsnitsordre. Det kan begrænse jeres profit, da hvert salg bidrager mindre til dækning af faste udgifter.
Løsning
Gør brug af mængderabat
Ved at tilbyde kunder rabat ved køb af flere produkter eller ved at skabe attraktive produktpakker – også kendt som bundles – kan I opfordre til større køb.

Dokumenteret succes indenfor spil-, legetøj- og hobbybranchen

E-commerce

LAZZAWEB ved, hvad de har med at gøre, og det har jo så også vist sig, at de har fuldstændig styr på de ting, der foregår.

Én af de ting, jeg værdsætter, ved samarbejdet er den gode kommunikation, vi har. Der er vel nærmest sket en eksplosion af salget, som er fordoblet siden samarbejdets begyndelse.

LAZZAWEB x Kikkert-Teleskophuset
Thomas
DriftslederKikkert-Teleskophuset
E-commerce

ALDRIG har vi oplevet så meget gåpåmod samt vilje til at vækste vores forretning. Dette har vi oplevet med LAZZAWEB.

Tallene snakker for sig selv. +300 % vækst! Vi er ikke en lille forretning. Så disse tal er helt vilde! Det siger i hvert fald, at vi er yderst tilfredse. Vil til enhver tid anbefale LAZZAWEB til online annoncering!

LAZZAWEB x Geekd
Ronnie
CEOGeekd
E-commerce

Takket være LAZZAWEBs ekspertise har de ikke kun forbedret vores resultater, men får også nye og proaktive forslag, der løfter indsatsen gang på gang og hjælper os med at nå vores mål.

Vi har fået en sundere og mere profitabel virksomhed i samarbejde med LAZZAWEB.

LAZZAWEB x Morfars.dk
Jesper
FørstekørerMorfars.dk
B2C
E-commerce

Det, der skiller LAZZAWEB ud, udover deres enestående faglige dygtighed, er deres proaktivitet. De går langt ud over det forventede for at sikre, at vores Google-presence er i topform, og de er altid parate til at foreslå og implementere forbedringer. LAZZAWEB været en nøglefaktor i vores digitale marketingstrategi.

LAZZAWEB x Plusbog - Linthujan Perambalam
Linthujan
Chief Business DeveloperPlusbog

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Opnå større synlighed og dermed et større publikum

Et stærkt brandkendskab er første skridt mod profitabel vækst, især når det kommer til salg af alt indenfor spil, legetøj og hobby, da præferencer hurtigt kan ændre sig. Tiltræk nye og eksisterende kunder gennem målrettede annoncer.

1
2
3
Øget omsætning

Boost jeres slag ved at tiltrække den rette målgruppe

Fokuser på at opsælge ved hjælp af strategier som krydssalg og bundles, samtidig med at I skræddersyr jeres kreative indhold og budskaber til de specifikke fritidsinteresser og hobbyer, som jeres målgruppe har.

1
2
3
Højere profit

Sælg flere af jeres mest profitable produkter

Balancen mellem at sælge jeres bestsellers inden for legetøj, spil eller udstyr og de mest profitable produkter kan være svær, men afgørende at mestre. Optimer derfor mod profit (POAS) frem for kun ROAS for en bedre bundlinje. 

Marketingsynergier, der slår konkurrenten 
og overgår forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler skaber en synergi, der opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

360° marketingsynergi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Få et strategimøde
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Vi ser holistisk på jeres marketingstrategi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af markeder, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Vores produkter

Sådan vækster vi jer sammen

Klippekort

PowerSession

Søger I sparring til jeres inhouse-team, løsning af ad hoc-opgaver mv., så dækker vi præcis jeres behov.

  • Løsning af væsentlige ad hoc-opgaver
  • Opkvalificering af inhouse-marketingteams
  • I har fuld kontrol over antallet af timer
Kanalspecifik eksekvering

PowerChannels

Vi tager fuld ejerskab over én eller flere af jeres marketingkanaler, for at sikre jeres fremadrettet vækst.

  • Performance gennemgang fra flere specialister
  • Direkte kontakt til specialist
  • Eksekverende og proaktiv samarbejdspartner
Grand Marketing PowerPack
Brancheførende performance

Grand Marketing PowerPack™

Brancheførende marketingsynergier. Vi skalerer jeres virksomhed på tværs af Google-marketing, Paid Social og CRO.

  • Et perfekt synergimix mellem jeres marketingkanaler
  • Opnå maksimal performance
  • Et produkt, der med garanti skaber succes
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Lasse Knudsen
Lasse Knudsen
Head of PPC & Partner
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Lars Thoning Dybro
Lars Thoning Dybro
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Associated Paid Search Specialist
Benteline Eva Lysen
Benteline Eva Lysen
Paid Search Assistant
Lukas Spanggaard
Lukas Spanggaard
Team Lead & Sr. Paid Social Specialist
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Rasmus Olsen Thorn
Rasmus Olsen Thorn
Associated Paid Social Specialist
Mille Slipsager
Mille Slipsager
Paid Social Intern
Casper Møller Næsager
Casper Møller Næsager
Tracking Specialist
Jonas Sørensen
Jonas Sørensen
CRO Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Team Lead & Sr. Organic Search Specialist
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Lina Mancini
Lina Mancini
Copywriter
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
Creative Coordinator
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Team Lead & Sr. Paid Search Specialist
Amalie Blenner
Amalie Blenner
Paid Search Specialist
Lasse Skovmand Jensen
Lasse Skovmand Jensen
Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Albert Kristensen
Albert Kristensen
Paid Search Specialist
Søren Fjordbak
Søren Fjordbak
Paid Search Assistant
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Paid Social Specialist
Oscar Stald Rasmussen
Oscar Stald Rasmussen
Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Michael Gerner Andreasen
Michael Gerner Andreasen
Sr. Developer
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Tracking Assistant
Peter Schack
Peter Schack
Digital Department Director & Partner
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Andreas Jensen
Andreas Jensen
Junior Organic Search Specialist
Nadja Schrøder Qvist
Nadja Schrøder Qvist
Copywriter
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Få et strategimøde
+1000
Vækstcases