Alle brancher
maksimeret performance i dyr- og kæledyrbranchen

Marketingstrategier, der giver pote og profit

At kende dyrenes - men måske endnu vigtigere - ejernes behov er afgørende i dyr- og kæledyrsbranchen. Når I rammer ejernes omsorg og behov præcist, skaber I en kundeoplevelse, der gør det nemt og trygt at finde det bedste til deres dyr.

Profitmaksimering inden for kæledyrbranchen
LAZZAWEB x European Paid Media Awards 2024
LAZZAWEB finalist til global Digital Excellence Awards 2024

Dokumenteret succes indenfor dyr- og kæledyrsbranchen

B2C

I Agria er vi utrolig glade for samarbejdet med LAZZAWEB. Der eksekveres altid hurtigt, og der er styr på de planer, vi sammen søsætter. Det er et samarbejde, der er præget af ærlighed. Vi bliver ikke bare strøget med hårene, men der bliver talt rent ud af posen, og vi tager gerne en diskussion om, hvad den bedste vej er. Dog altid med respekt for hinanden og med et smil på læben.

Camilla
Online marketingansvarligAgria Dyreforsikring
E-commerce

Vi har haft utrolig svært ved at udnytte vores potentiale på Google. Efter vi har flyttet vores Google-marketing over til LAZZAWEB, har samarbejdet de seneste 12 måneder resulteret i en stigning i Google omsætning på 130 % samtidig med en forøgelse af ROAS på 20 %.

Totteland x LAZZAWEB
Frederik
DirektørTotteland
B2C
E-commerce

Vi er gået fra ganske få eksponeringer til i dag at have over 10.000 eksponeringer om dagen.

Vi er meget glade for vores resultater og for den proaktive rådgivning, vi løbende har oplevet. Tak for et samarbejde, der giver “pote”.

LAZZAWEB x Vuffeli
Mads
Co-founderVuffeli

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke kun kan håndtere følgende udfordringer, men også at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

Tilbagevendende salg

En stor udfordring er at skabe tilbagevendende salg i et marked, som er præget af impulsive købere, der ofte handler tilbehør og legetøj til deres kæledyr i øjeblikket.
Løsning

Beløn loyale kunder

Implementer et engagerede loyalitetsprogram, der belønner med eksklusive fordele ved gentagne køb. Suppler med målrettet retargeting.
Udfordring

Påpasselige kunder

Kunderne har ofte bestemte præferencer, hvad angår fx. dyrefoder og ingredienslister, som både kan have krav til kvalitet og gennemsigtighed.
Løsning

Content is king

Større fokus på at konvertere besøgende gennem dybdegående produktbeskrivelser med udtømmende ingredienslister, der sikrer trygheden i deres køb.
Udfordring

Lave gennemsnitsordrer

Med mange konkurrenter og kundernes konstante jagt på den laveste pris kan det være svært at skille sig ud og få kunderne til at vælge kvalitet frem for pris alene.
Løsning

Giv mængderabatter

Tilbyd jeres kunder rabat ved køb af flere produkter og skabe attraktive produktpakker for at opfordre til køb med en højere ordreværdi.

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Øg jeres synlighed og opbyg kundetillid

Jo flere, der kender til jeres virksomhed, jo flere potentielle kunder vil I få. Skab engagerede indhold, der taler direkte til kæledyrsejerens hjerte. Det vil øge sandsynligheden for, at det er jer, som bliver det naturlige valg.

Øg jeres brandkendskab indenfor dyr og kæledyr
1
2
3
Øget omsætning

Få mere omsætning ud af jeres trafik og øg ordreværdien

Skab mere værdi fra jeres trafik ved at optimere købsoplevelsen og tilbyde relevante produkter, der taler til kæledyrsejeres behov. Med strategiske tiltag kan I også øge ordreværdien og gøre hver kundeinteraktion mere værdifuld.

Øg jeres omsætning indenfor dyr og kæledyr
1
2
3
Højere profit

Sælg flere af jeres mest profitable produkter

Optimer mod profit (POAS) frem for kun ROAS for at målrette jeres marketing mod en stærkere bundlinje. Dermed kan I bedre balancere bestsellere og produkter med højere margin, uanset om der er tale om hundefoder eller dyreforsikring.

Lad marketingsynergier øge jeres profit inden for dyr- og kæledyrbranchen

Digital marketing, der overgår jeres forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

Marketing på tværs af kanaler

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os →
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Derfor er LAZZAWEB det sikre valg

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
People & Culture Manager
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Head of Paid Search
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Paid Search Specialist
Mark Jacobsen - LAZZAWEB
Mark Jacobsen
Paid Search Specialist
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Team Lead & Senior Paid Social Specialist
Jesper Nielsen - LAZZAWEB
Jesper Nielsen
Paid Social Specialist
Rasmus Krogshave - LAZZAWEB
Rasmus Krogshave
Associated Paid Social Specialist
Teis Danielsen - LAZZAWEB
Teis Danielsen
Junior Paid Social Specialist
Alfred Ilberg Ulvmose - LAZZAWEB
Alfred Ilberg Ulvmose
Technical Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Head of SEO
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Sr. Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Senior Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Victor Lund - LAZZAWEB
Victor Lund
Paid Search Specialist
Camilla Gerner
Camilla Gerner
Paid Search Assistant
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Andrea Abildgaard - LAZZAWEB
Andrea Abildgaard
Paid Social Specialist
Julie Thomsen
Julie Thomsen
Junior Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Onboarding Specialist
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Sr. Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases