Alle brancher
maksimer performance indenfor Hvidevarer og isenkram

Det rette udstyr til hjemmet til de rette kunder

Kunder har adskillige forventninger, når de køber hvidevarer og isenkram. Derfor er det afgørende at fremhæve detaljer som holdbarhed, ydeevne og æstetik i jeres produktbeskrivelser og content for at opbygge ekspertise og tillid.

Profitmaksimering indenfor hvidevare- og isenkrambranchen
LAZZAWEB er finalist til European Agency Awards
LAZZAWEB finalist til global Digital Excellence Awards 2024
LAZZAWEB x European Paid Media Awards 2024

Dokumenteret succes indenfor hvidevarer- og isenkramsbranchen

E-commerce

Vi havde LAZZAWEB til at udarbejde en CRO-rapport, da konverteringsoptimering er et ongoing og vigtigt fokus for os. Vi modtog en yderst detaljeret og gennemarbejdet rapport, hvor alle optimeringsforslag var nøje beskrevet samt velbegrundede. Ligeledes var hvert optimeringsforslag prioriteret, hvilket er en stor fordel for den interne proces, som udspringer heraf. Hele processen var professionel og effektiv

Maria Lykke, Coolshop
Maria
MarketingchefCoolshop
E-commerce

LAZZAWEB fungerer som en vigtig sparringspartner, der ikke blot udfører opgaverne, men også tænker fremad og foreslår forbedringer, som vi ikke selv havde overvejet.

Vi får langt mere end blot et bureau – vi får også nogle helt i orden mennesker, som man hurtigt føler sig tilpas med, hvilket er utroligt vigtigt i et tæt samarbejde.

LAZZAWEB x Reservedele.nu
Christian
E-commerce ManagerReservedele.nu
B2C

Har kun rosende ord til Lazzaweb. De følger fornemt op på tingene og vi har en fin kommunikation med dem hele vejen.
Klar anbefaling herfra.

Søren
MedejerEasyVVS

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke kun kan håndtere følgende udfordringer, men også at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

Lange købsprocesser

Da hårde hvidevarer ofte er dyre at købe, bruger kunder lang tid på at researche og sammenligne produkter. Det gør salgsprocessen lang og usikker.
Løsning

Gør det nemt for kunden

Implementer produkt-guides, der hjælper kunderne med at finde det rette produkt. Overvej også en live kundechat for at besvare spørgsmål hurtigt og effektivt.
Udfordring

En personlig shopping-oplevelse online

Det kan være svært at levere en digital oplevelse, der lever op til et fysisk besøg, især når det handler om at fremhæve produktkvalitet i både isenkram og hårde hvidevarer.
Løsning

Skab et fyldestgørende billede

Vis jeres produkter med inspirerende billeder og videoer, hvor I fremviser detaljer og overordnet demonstrerer, hvordan jeres produkter bidrager til hjemmet.
Udfordring

En branche præget af mastodonter

Det er udfordrende at vækste og i det hele taget overleve i et marked, hvor kæmpestore spillere dominerer, og I er udfordret af udelukkende at forsøge at konkurrere på pris.
Løsning

Skil jer ud fra mængden

Fokuser på at definere og kommunikere jeres unikke værdier. Fremhæv derfor de USP'er, der adskiller jer - såsom service, ekspertise eller specialtilpassede løsninger.

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Bliv set og genkendt af flere kunder

Ved at være til stede på de marketingkanaler, som nye og eksisterende kunder er på, kan I øge kendskabet til jeres virksomhed, og gør I det med indhold, der engagerer og imødekommer behov, kan I samtidig styrke kunderelationen. 

Vær den foretrukne leverandør af isenkram til køkken
1
2
3
Øget omsætning

Målret de rette kunder og øg jeres ordreværdi

Ved at segmentere jeres målgrupper og anvende kundedata til at optimere jeres marketing kan I sikre, at de rigtige produkter bliver vist til de mest relevante købere, uanset om de er husejere eller fagfolk.

Cementerer jer som eksperter inden for hvidevarer
1
2
3
Højere profit

Styrk bundlinjen med profitable produkter

Balancen mellem at sælge produkter med høj dækningsgrad og bestsellere. Optimerer I jeres marketing mod profit (POAS) frem for kun ROAS, kan I nemmere justere jeres indsats mod en stærkere bundlinje.

Profitmaksimeringen indenfor isenkram og hvidevarer samt alt tilbehør dertil.

Digital marketing, der overgår jeres forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

Marketing på tværs af kanaler

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os →
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Derfor er LAZZAWEB det sikre valg

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
People & Culture Manager
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Head of Paid Search
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Paid Search Specialist
Mark Jacobsen - LAZZAWEB
Mark Jacobsen
Paid Search Specialist
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Team Lead & Senior Paid Social Specialist
Jesper Nielsen - LAZZAWEB
Jesper Nielsen
Paid Social Specialist
Rasmus Krogshave - LAZZAWEB
Rasmus Krogshave
Associated Paid Social Specialist
Teis Danielsen - LAZZAWEB
Teis Danielsen
Junior Paid Social Specialist
Alfred Ilberg Ulvmose - LAZZAWEB
Alfred Ilberg Ulvmose
Technical Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Head of SEO
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Sr. Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Senior Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Victor Lund - LAZZAWEB
Victor Lund
Paid Search Specialist
Camilla Gerner
Camilla Gerner
Paid Search Assistant
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Andrea Abildgaard - LAZZAWEB
Andrea Abildgaard
Paid Social Specialist
Julie Thomsen
Julie Thomsen
Junior Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Onboarding Specialist
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Sr. Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases