Hvidevarer og isenkram er kernen i ethvert hjem. Det er derfor også produkter, hvor kunderne har høje krav om kvalitet, ydeevne og æstetik før et eventuelt køb.
Derfor er det vigtigt at have en marketingstrategi, der vægter disse parametre og inkluderer en indsats, der fokuserer på et højt informationsniveau, der er med til at bygge tillid til kunderne, så valget falder på jeres produkter frem for konkurrenternes.
Ved at være til stede på de marketingkanaler, som nye og eksisterende kunder er på, kan I øge kendskabet til jeres virksomhed, og gør I det med indhold, der engagerer og imødekommer behov, kan I samtidig styrke kunderelationen.
Balancen mellem at sælge produkter med høj dækningsgrad og bestsellere. Optimerer I jeres marketing mod profit (POAS) frem for kun ROAS, kan I nemmere justere jeres indsats mod en stærkere bundlinje.
Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.
Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.
Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.
Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.
Søger I sparring til jeres inhouse-team, løsning af ad hoc-opgaver mv., så dækker vi præcis jeres behov.
Vi tager fuld ejerskab over én eller flere af jeres marketingkanaler, for at sikre jeres fremadrettet vækst.
Brancheførende marketingsynergier. Vi skalerer jeres virksomhed på tværs af Google-marketing, Paid Social og CRO.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.