Alle brancher
førende resultater i spil- og hobbybranchen

Inspirér legesyge sjæle med de rette budskaber

I spil- og hobbybranchen forventer kunder produkter, der underholder, og som samtidig kan inspirere, udvikle og skabe minder. Jeres marketing bør derfor fokusere på at fremhæve disse aspekter, mens I forbinder jer med kunden over glæden ved leg og kreativ udfoldelse.

Marketing for virksomheder indenfor spil, legetøj og hobby
LAZZAWEB finalister ved European Search Awards 2023
LAZZAWEV x Global Agency Awards 2024
LAZZAWEB nomineret ved Global Search Awards 2023

Dokumenteret succes indenfor spil-, legetøj- og hobbybranchen

E-commerce

Vi havde LAZZAWEB til at udarbejde en CRO-rapport, da konverteringsoptimering er et ongoing og vigtigt fokus for os. Vi modtog en yderst detaljeret og gennemarbejdet rapport, hvor alle optimeringsforslag var nøje beskrevet samt velbegrundede. Ligeledes var hvert optimeringsforslag prioriteret, hvilket er en stor fordel for den interne proces, som udspringer heraf. Hele processen var professionel og effektiv

Maria Lykke, Coolshop
Maria
MarketingchefCoolshop
E-commerce

LAZZAWEB ved, hvad de har med at gøre, og det har jo så også vist sig, at de har fuldstændig styr på de ting, der foregår.

Én af de ting, jeg værdsætter, ved samarbejdet er den gode kommunikation, vi har. Der er vel nærmest sket en eksplosion af salget, som er fordoblet siden samarbejdets begyndelse.

LAZZAWEB x Kikkert-Teleskophuset
Thomas
DriftslederKikkert-Teleskophuset
E-commerce

ALDRIG har vi oplevet så meget gåpåmod samt vilje til at vækste vores forretning. Dette har vi oplevet med LAZZAWEB.

Tallene snakker for sig selv. +300 % vækst! Vi er ikke en lille forretning. Så disse tal er helt vilde! Det siger i hvert fald, at vi er yderst tilfredse. Vil til enhver tid anbefale LAZZAWEB til online annoncering!

LAZZAWEB x Geekd
Ronnie
CEOGeekd
E-commerce

Takket være LAZZAWEBs ekspertise har de ikke kun forbedret vores resultater, men får også nye og proaktive forslag, der løfter indsatsen gang på gang og hjælper os med at nå vores mål.

Vi har fået en sundere og mere profitabel virksomhed i samarbejde med LAZZAWEB.

LAZZAWEB x Morfars.dk
Jesper
FørstekørerMorfars.dk
B2C
E-commerce

Det, der skiller LAZZAWEB ud, udover deres enestående faglige dygtighed, er deres proaktivitet. De går langt ud over det forventede for at sikre, at vores Google-presence er i topform, og de er altid parate til at foreslå og implementere forbedringer. LAZZAWEB været en nøglefaktor i vores digitale marketingstrategi.

LAZZAWEB x Plusbog - Linthujan Perambalam
Linthujan
Chief Business DeveloperPlusbog

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke kun kan håndtere følgende udfordringer, men også at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

Udsolgte varer i højsæsonen

Når højsæsonen rammer, kan efterspørgslen på jeres mest populære produkter overstige lagerbeholdningen. Det kan føre til mistede salg og frustrerede kunder.
Løsning

Analyser jeres salgsdata

Kig på tidligere sæsoner for at identificere de bedst sælgende produkter, så I kan forberede jeres udvalg og opretholde et voksende salg i de travle perioder.
Udfordring

Returvarer ødelægger profitten

I oplever, at mange kunder returnerer deres varer, hvilket øger jeres omkostninger og gør det svært at opretholde en sund profit.
Løsning

Optimer jeres mål mod profit

Anvend jeres data til at optimere mod CPA og ROAS for jeres produkter, så I får retvisende data, og lav dybdegående research med fokus på supplerende tiltag.
Udfordring

Lave gennemsnitsordrer

Det kan være svært at skalere jeres forretning, hvis I har en lav gennemsnitsordre. Det kan begrænse jeres profit, da hvert salg bidrager mindre til dækning af faste udgifter.
Løsning

Gør brug af mængderabat

Ved at tilbyde kunder rabat ved køb af flere produkter eller ved at skabe attraktive produktpakker – også kendt som bundles – kan I opfordre til større køb.

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Opnå større synlighed og dermed et større publikum

Et stærkt brandkendskab er første skridt mod profitabel vækst, især når det kommer til salg af alt indenfor spil, legetøj og hobby, da præferencer hurtigt kan ændre sig. Tiltræk nye og eksisterende kunder gennem målrettede annoncer.

1
2
3
Øget omsætning

Boost jeres slag ved at tiltrække den rette målgruppe

Fokuser på at opsælge ved hjælp af strategier som krydssalg og bundles, samtidig med at I skræddersyr jeres kreative indhold og budskaber til de specifikke fritidsinteresser og hobbyer, som jeres målgruppe har.

1
2
3
Højere profit

Sælg flere af jeres mest profitable produkter

Balancen mellem at sælge jeres bestsellers inden for legetøj, spil eller udstyr og de mest profitable produkter kan være svær, men afgørende at mestre. Optimer derfor mod profit (POAS) frem for kun ROAS for en bedre bundlinje. 

Digital marketing, der overgår jeres forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

Marketing på tværs af kanaler

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os →
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Derfor er LAZZAWEB det sikre valg

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
People & Culture Manager
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Head of Paid Search
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Paid Search Specialist
Mark Jacobsen - LAZZAWEB
Mark Jacobsen
Paid Search Specialist
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Team Lead & Senior Paid Social Specialist
Jesper Nielsen - LAZZAWEB
Jesper Nielsen
Paid Social Specialist
Rasmus Krogshave - LAZZAWEB
Rasmus Krogshave
Associated Paid Social Specialist
Teis Danielsen - LAZZAWEB
Teis Danielsen
Junior Paid Social Specialist
Alfred Ilberg Ulvmose - LAZZAWEB
Alfred Ilberg Ulvmose
Technical Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Head of SEO
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Sr. Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Senior Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Victor Lund - LAZZAWEB
Victor Lund
Paid Search Specialist
Camilla Gerner
Camilla Gerner
Paid Search Assistant
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Andrea Abildgaard - LAZZAWEB
Andrea Abildgaard
Paid Social Specialist
Julie Thomsen
Julie Thomsen
Junior Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Onboarding Specialist
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Sr. Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases