Alle brancher
Maksimer performance indenfor sport og fritid

Nå nye højder gennem din marketing

Kundernes forventninger udvikler sig konstant, og mange stiller store krav til kvaliteten af det grej, de søger. Det kræver naturligvis produkter, som lever op hertil - men også en marketingstrategi, der fokuserer på kvalitetsforskelle gennem data og visuelt inspirerende indhold.

Profitmaksimering med marketingsynergier indenfor sport og fritid
LAZZAWEB x European Paid Media Awards 2024
LAZZAWEV x Global Agency Awards 2024
LAZZAWEB x Global Search Awards Winner 2023

Dokumenteret succes indenfor sport- og fritidsbranchen

E-commerce

Vi havde LAZZAWEB til at udarbejde en CRO-rapport, da konverteringsoptimering er et ongoing og vigtigt fokus for os. Vi modtog en yderst detaljeret og gennemarbejdet rapport, hvor alle optimeringsforslag var nøje beskrevet samt velbegrundede. Ligeledes var hvert optimeringsforslag prioriteret, hvilket er en stor fordel for den interne proces, som udspringer heraf. Hele processen var professionel og effektiv

Maria Lykke, Coolshop
Maria
MarketingchefCoolshop
E-commerce

Vi har et forrygende samarbejde med LAZZAWEB - deres strategi for vores Google-annoncering har været en succes, som har ført til en markant øgning i vores nettofortjeneste.

Vores samarbejde har stået på i mange år og har ført til både gode resultater, stærke relationer og senest en pris ved Global Search Awards.

Mads
E-commerce ManagerCykelexperten.dk
E-commerce

LAZZAWEB ved, hvad de har med at gøre, og det har jo så også vist sig, at de har fuldstændig styr på de ting, der foregår.

Én af de ting, jeg værdsætter, ved samarbejdet er den gode kommunikation, vi har. Der er vel nærmest sket en eksplosion af salget, som er fordoblet siden samarbejdets begyndelse.

LAZZAWEB x Kikkert-Teleskophuset
Thomas
DriftslederKikkert-Teleskophuset
E-commerce

Samarbejdet med LAZZAWEB har virkelig rykket os fremad. Deres grundige CRO-analyse og optimeringsforslag har gjort en mærkbar forskel på vores webshop efter kun to måneder, og vi ser frem til at fortsætte samarbejdet.

LAZZAWEB x Friliv.dk
Peter Dam Andersen
Co-ownerFriliv
B2C

Vi har samarbejdet med LAZZAWEB ift. SEO, og de er en fornøjelse at arbejde med og har leveret gode resultater. De kommer med en masse værdi, viden og gode løbende opdateringer.

Så de varmeste anbefalinger herfra!

LAZZAWEB x We Train At Home
Michelle
Product OwnerWe Train At Home

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke kun kan håndtere følgende udfordringer, men også at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

At skille sit produktudvalg ud

Det kan være udfordrende at fastholde kunder, når jeres konkurrenter har et sortiment, der tilbyder lignende sport- og fritidsprodukter.
Løsning

Øg jeres troværdighed med data

Fokuser på de kvalitetsforskelle, der adskiller jeres produkter fra konkurrenternes alternativer ved at bruge produktdata og testresultater til at fremhæve fordele.
Udfordring

Skiftende forbrugertrends

At tilpasse jer nye trends og samtidig forblive konkurrencedygtige uden at brænde unødvendige ressourcer på produkter, der hurtigt mister relevans.
Løsning

Hold en finger på pulsen

Analyser kundeadfærd, lav trend-forecasting og tilpas jeres produktudvalg samt marketing i takt med de mange forandringer.
Udfordring

Mange sæsonrelaterede produkter

Hvis jeres produktudvalg er meget sæsonbetonet, vil det kun peake inden for et par måneder af året. Det gør det svært at opretholde en konstant efterspørgsel.
Løsning

Sammensæt et bredt produktsortiment

Optimer jeres sortiment til at dække flere sæsoner. På den måde vil I altid have produkter, der peaker, og dermed kan I sikre en stabil omsætning året rundt.

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Bliv set og genkendt af en større målgruppe

Brandkendskab er afgørende for at tiltrække og fastholde kunder, da tillid og genkendelighed ofte er det, der afgør, om kunderne vælger jeres udvalg af sport- og fritidsgrej fremfor konkurrenternes.

Øg kendskabet af jeres outdoor-brand med marketingsynergier
1
2
3
Øget omsætning

Øg jeres ordreværdi og salg med den rette trafik

Tiltræk brugere, der ikke kun klikker, men som også konverterer. Optimer produktbeskrivelser, så man kan læse, hvad lige netop jeres løbe- eller vandresko kan, brug produktanbefalinger og brug opsælgende tiltag.

Virksomheder indenfor sport og outdoor kan øge profit
1
2
3
Højere profit

Sælg flere af jeres mest profitable produkter

For at øge profitten skal I sælge flere produkter med høj dækningsgrad. Dette kan I gøre ved at udarbejde målrettede feedoptimerings-kampagner, som fokuserer på at fremhæve jeres bedst sælgende udstyr og sportsgear.

Profitmaksimering indenfor sport og fritid med marketingsynergier

Digital marketing, der overgår jeres forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

Marketing på tværs af kanaler

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os →
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Derfor er LAZZAWEB det sikre valg

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
People & Culture Manager
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Head of Paid Search
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Paid Search Specialist
Mark Jacobsen - LAZZAWEB
Mark Jacobsen
Paid Search Specialist
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Team Lead & Senior Paid Social Specialist
Jesper Nielsen - LAZZAWEB
Jesper Nielsen
Paid Social Specialist
Rasmus Krogshave - LAZZAWEB
Rasmus Krogshave
Associated Paid Social Specialist
Teis Danielsen - LAZZAWEB
Teis Danielsen
Junior Paid Social Specialist
Alfred Ilberg Ulvmose - LAZZAWEB
Alfred Ilberg Ulvmose
Technical Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Head of SEO
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Sr. Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Senior Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Victor Lund - LAZZAWEB
Victor Lund
Paid Search Specialist
Camilla Gerner
Camilla Gerner
Paid Search Assistant
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Andrea Abildgaard - LAZZAWEB
Andrea Abildgaard
Paid Social Specialist
Julie Thomsen
Julie Thomsen
Junior Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Onboarding Specialist
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Sr. Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases