Ved at optimere YellowBeards kampagnestruktur med en mere datadrevet tilgang for at forbedre målretningen mod mere relevante kundesegmenter.
YellowBeard er et dansk brand, der leverer bæredygtige ydelser og premium service inden for kaffe- og vandløsning til virksomheder i hele landet.
De blev kunde ved LAZZAWEB, da de havde et ønske om at maksimere deres synlighed til lavere priser på tværs af de valgte marketingkanaler.
For at nå YellowBeards mål om at øge deres synlighed startede vi med at udarbejde en søgeordsanalyse for at finde ud af, ikke kun hvilke søgeord, der skulle slås ned på, men også hvor der lå størst potentiale i forhold til deres produkter.
Herefter reviderede vi deres kampagnestruktur, så performance blev markant mere datastyret. Det gav os mulighed for at målrette kampagnerne mere præcist mod de rette målgrupper gennem eksempelvis Custom Intent. Dette gjorde det også muligt for os at give algoritmerne mere data ift. hvilke kundesegmenter, YellowBeards annoncering skulle ramme.
Få profitabel vækst med os som jeres skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.