Vores specialer. Jeres succes.

YouTube-annoncering: Grib guldet som first-mover

YouTube er lige nu en platform med et nærmest ufatteligt stort potentiale. Til trods for, at det er verdens næststørste søgemaskine, er det meget billigt at annoncere her, da det endnu kun er ganske få, der har grebet muligheden.

Med LAZZAWEBs gennemtestede og unikke framework i ryggen kan du sørge for, at dine videoer eksponeres for de helt rigtige mennesker, så de skaber hurtige og omkostningseffektive resultater. Vi er specialister i betalt annoncering på alle Googles platforme, og for at give vores kunder det optimale udbytte har vi allieret os med et professionelt videoproduktionsselskab, der assisterer med den kreative vinkling af annoncerne, så de er optimeret til at skabe salg til jeres målgruppe.

Hvor længe tør du vente med at komme i gang?

3 unikke fordele ved at prioritere YouTube-annoncering

  • YouTube-annoncering er mere eller mindre råt blue ocean-potentiale for dig
  • Annoncering på andre sociale medier er blevet alt for dyre i forhold til YouTube
  • Værdien af at være first-mover på et populært medie er nærmest uvurderlig

Dine unikke muligheder i YouTube-annoncering

YouTube er en af verdens mest besøgte hjemmesider – og det er derfor også en af verdens absolut vigtigste annonceringskanaler, der bygger på Googles mange muligheder for at tilrettelægge sine kampagner meget præcist.

En salgskanal, hvor du kan være til stede før alle dine konkurrenter

YouTube Ads er lige nu en gylden mulighed for at udnytte potentialet i en marketingkanal, som ikke bliver brugt af ret mange. Derfor kan du skabe en unik forbindelse med din målgruppe der, hvor de er på jagt efter værdifuldt indhold.

Video fanger din målgruppe langt bedre end tekst

Det bør ikke komme som nogen overraskelse. Videokommunikation er vejen frem på et stadigt voksende medie, hvor modtagerens hjerne er forudindstillet til at reagere på en visuelt levende kommunikationssituation.

Høst værdien af en enormt omkostningseffektiv annonceringsplatform

I takt med at danske annoncører får øjnene op for annoncering på sociale medier, stiger prisen eksplosivt. Men ikke på YouTube – endnu. Udnyt det store potentiale, mens du stadig kan, ved at alliere dig med vores specialister.

Få 15 tips til billigere klik

I dette whitepaper deler vi åbenhjertet ud af vores mangeårige erfaring inden for Google Ads-branchen og afslører præcis, hvordan vi optimerer Quality Score (QS) hos LAZZAWEB.

QS har stor betydning for klikpriserne i Google Ads. Har I fx en høj QS, bliver I belønnet med lavere klikpriser og bedre placeringer og kan i sidste ende skabe langt lavere konverteringspriser.

Få vores hands on-tips og tricks til, hvordan I kan øge jeres QS og dermed sænke jeres konverteringspriser.

    Du tilmelder dig samtidig LAZZAWEBs nyhedsbrev.

    Whitepaper om Quality Score

    Få 15 tips til billigere klik

    Whitepaper om Quality Score

    I dette whitepaper deler vi åbenhjertet ud af vores mangeårige erfaring inden for Google Ads-branchen og afslører præcis, hvordan vi optimerer Quality Score (QS) hos LAZZAWEB.

    QS har stor betydning for klikpriserne i Google Ads. Har I fx en høj QS, bliver I belønnet med lavere klikpriser og bedre placeringer og kan i sidste ende skabe langt lavere konverteringspriser.

    Få vores hands on-tips og tricks til, hvordan I kan øge jeres QS og dermed sænke jeres konverteringspriser.

      Du tilmelder dig samtidig LAZZAWEBs nyhedsbrev.

      Vi øgede Shaping New Tomorrows omsætning via YouTube med 800 %

      Se casevideo

      Hvem?

      Vi er et team bestående af eksperter, der altid er på forkant med de annonceringsmuligheder, som Google tilbyder.

      Hvad?

      Vi analyserer, producerer og optimerer jeres Google Ads-konto kontinuerligt gennem en målrettet strategi, vi lægger i samarbejde med jer.

      Hvordan?

      Kombinationen af vores viden, data og intelligente software sikrer sammen med vores proaktive tilgang de bedste resultater på Googles annonceringsplatform.

      Det siger vores kunder

      SNT case - Christian Aachmann

      Jeg vil klart anbefale LAZZAWEB til andre, grundet det her meget proaktive arbejde vi har oplevet. Det taler nærmest for sig selv, når man har skabt så gode resultater. Det kan bare ikke benægtes.

      Christian Aachmann

      Marketingdirektør

      Shaping New Tomorrow

      Skallerup Seaside Resort logo

      Samarbejdet med LAZZAWEB har fra start været meget professionelt. Det er tydeligt at mærke, de virkelig brænder for det, de laver. Vi anvender LAZZAWEB til både SEO og ADS.  LAZZAWEB er meget proaktive i forhold til at øge konverteringsraten. Samtidig har vi fået leveret nogle fantastiske tekster, der virkelig matcher vores produkt.

      Camilla Breuner

      Marketingkoordinator

      Skallerup Seaside Resort

      DIGURA case LAZZAWEB - Mike Vestergaard

      Vi måler altid samarbejdspartnere på tre mål; Rapportering, kommunikation og kvalitet af arbejde (i dette tilfælde: Hvor mange kunder giver det) – Her har LAZZAWEB scoret max.

      Ligeledes er hele deres team altid smilende og imødekommende på kontoret, hvilket betyder meget for os.

      Mike Vestergaard

      Adm. direktør

      DIGURA

      Reservedele - Thomas

      Vælger man LAZZAWEB som sit marketingbureau, kan man forvente gennemsigtighed og ærlighed. Det er tilmed ikke et bureau som alle andre. Her er der tale om samarbejdspartnere af højeste kvalitet. De tager det store slæb, mens man som kunde også skal være med, for at skabe de bedste resultater, hvilket MANGE bureauer kan lære meget af.

      Thomas Nygaard

      E-commerce manager

      Reservedele.nu

      98 % af kunderne vil anbefale LAZZAWEB til deres bekendte og forretningsforbindelser

      94 % af kunderne vurderer os proaktive i et samarbejde

      Mød dine specialister i YouTube-annoncering

      Lasse Knudsen

      Head of PPC

      Jeg arbejder proaktivt sammen med vores kunder for at skabe de bedst mulige resultater for deres online annoncering i Google Ads.

      Kristoffer Kjær

      Senior Paid Search Specialist

      Jeg er glad for at arbejde med Google Ads grundet hele sammenspillet med websites, som harmonerer perfekt med min baggrund inden for programmering.

      Sofie Østervemb Yang

      Paid Search Specialist

      Min kærlighed for analyse, matematik og detaljer harmonerer perfekt med Google Ads. Jeg elsker at se når vores kunder lykkedes og vægter et godt samarbejde højt. Hos LAZZAWEB har vi frihed under ansvar, hvilket gør, at vi kan udvikle vores kompetencer både fagligt og personligt.

      Bilal Yasin

      Senior Paid Search Specialist

      Jeg er meget resultatorienteret og ambitiøs, og det er jeg også på mine kunders vegne. Det er vigtigt for mig at være på vinderholdet.

      Jacob Christensen

      Paid Search Specialist

      Jeg har en stor passion inden for datadrevet markedsføring. Ærligheden og den simple logik bag data tiltaler mig meget, og jeg elsker at tage de velbegrundede beslutninger, som skaber vækst for vores kunder.

      Casper Jørgensen

      Paid Search Specialist

      Jeg er en ambitiøs og engageret Google Ads-specialist med en cand. merc. i marketing i rygsækken. Jeg brænder for digital markedsføring og er drevet af at skabe resultater for vores kunder. Derudover søger jeg altid ny viden og afprøver gerne nye tiltag i bestræbelserne for at være best-in-class.

      Hvorfor vælge LAZZAWEB, når drejer sig om YouTube?

      Vi er ikke dine gennemsnitlige generalister med et ben i hver af de digitale annonceringsdiscipliner. Vi er et team, der er dedikeret til at være de førende inden for de services, der udbydes af Google. Det fordrer naturligvis også, at vi har en indgående viden om mulighederne, faldgruberne og tendenserne inden for annoncering på YouTube-platformen, som ejes af Google og er baseret på nogle af de samme mekanismer, der bygger bro mellem brugerens search intent og relevante produkter fra din virksomhed. 

       

      Den viden får vi ved at være i kontinuerlig dialog med Googles hovedkontor i Dublin. Her får vi den nødvendige insiderviden, der gør os i stand til at hjælpe vores kunder med at få mest ud af deres annoncekroner på YouTube. 

       

      Vi har ikke en vision om at være de største – men vi bestræber os på at være de bedste i branchen. Det kræver, at vi hænger på. Og det kræver vores ufravigelige fokus på et område, der konstant er i eksplosiv udvikling. Gennem vores specialeområde, der er drevet af vores specialisters interesse og passion for kommerciel profitoptimering af tilgængeligt data, er det dog muligt for os.

      Vær på forkant med udviklingen med YouTube Ads

      I forhold til annoncering på YouTube var begyndelsen præget af top funnel-kampagner. Her blev annonceringspotentialet primært brugt til at skabe brand awareness for nogle af de store virksomheder, som havde valgt at undersøge effekten af YouTube-reklamer. Inden for det seneste stykke tid er det dog gået op for mange, at der er et uhyre stort potentiale i at annoncere på YouTube, hvor det i dag også bruges til mid og bottom funnel-kampagner, som et effektivt redskab til at lukke et salg gennem eksempelvis remarketing eller YouTube Shopping. Her kan du blive præsenteret for de produkter, du eksempelvis har haft lagt i kurven hos en e-commerce uden at færdiggøre købet. 

       

      Derfor er det i dag et værdifuldt værktøj til at arbejde meget tæt på forbrugerens eksplicitte ønsker og behov. En interessant samling af annonceformat, der er designet til udelukkende at operere på YouTube, hvor folk er opsøgende og har unikke søgeintentioner, der kan kobles med værdifuldt data, som skaber salg, interesse og udbredelse af brand awareness.

       

      Derfor vil vi gerne invitere dig til en snak om, hvad vi kan gøre for dig og din forretning via vores specialiserede tilgang til at arbejde med datadrevet annoncering på YouTube. Et gennemtestet annoncerings-framework, der blandt andet bygger på det højeste niveau af specialisering og machine learning.

      En ny verden af modtagerorienterede muligheder

      Når vi taler om annoncering på YouTube, er der en bred vifte af muligheder inden for det spektrum, som har hvert sit sæt af unikke fordele. Det er svært at forestille sig, at du ikke allerede har set reklamer på YouTube selv i forskellige former. Her findes blandt andet annoncetyperne, der i Googles terminologi kaldet instream-annoncer, som er en online pendant til de reklamer, du kender fra flow-TV. Her kan du vælge annoncetyper, som kan springes over efter få sekunder eller definere, at videoen skal ses til ende, for at du får adgang til det indhold, du gerne vil frem til som bruger.

       

      Der findes også overlejrede annonceformater eller grafiske overlejringsannoncer, som trækker på det visuelle udtryk og virkemidler fra bannerannoncer. Derudover findes der bumperannoncer, outstream-annoncer, mastheads, Video Discovery-annoncer og leadformularer, som gør det muligt at præsentere forbrugeren for videocontent, grafik eller litterært forankrede annoncer. 

       

      Valg af annoncetype afhænger blandt andet af dit kampagnemål. Det er netop noget af det, som vi kan hjælpe dig med at få sat op på den måde, der giver størst værdi for din forretning. Så tag fat i os, hvis du kunne tænke dig at høre vores begrundede bud på, hvad der vil give mest mening for din forretning, i forhold til hvad du gerne vil opnå med din YouTube-annoncering, og hvem de brugere, du gerne vil henvende dig til, er.

      Hvad koster reklamer på YouTube?

      Afhængig af den annoncetype du vælger findes der forskellige priser på YouTube-annoncering. For eksempel er nogle annoncer baseret på det såkaldte vCPM, hvor du betaler en given pris for 1000 synlige eksponeringer af din annonce, som varer længere end to sekunder. Andre annonceformater – for eksempel mastheads – er baseret på CPD-debitering (Cost Per Day.)

      I hele optimeringsprocessen, hvor blandt andet budgivning er en væsentlig faktor, er det en enormt stor fordel, hvis du har kendskab til Google Ads. Google Ads er også platformen hvorfra YouTube-annoncering styres og optimeres. Og det er her, hvor en Google Ads-specialist vil have et kæmpe forspring og de bedste forudsætninger for at det bedste ud af dit markedsføringsbudget på YouTube. 

       

      Det er grunden til, vi er i stand til at hjælpe dig. Vores team af Google Ads-specialister har den knowhow og den ekspertise, der skal til for at opnå de bedste resultater. Både hvad Google Ads-fundamentet angår og vores faste greb om den udvikling, der sker inden for annoncering på YouTube lige nu – og som vil udvikle sig markant allerede inden for den nærmeste fremtid.

      Få en dedikeret sparringspartner med speciale i YouTube-annoncering

      Ligesom vi som dedikeret Google-bureau har haft den store fornøjelse af at skabe markante vækstrejser via Google Ads, har vi også mulighed for at hjælpe dig med at tage din virksomheds markedsføring på YouTube til helt nye højder.

      Vores specialister er altid klar til at tale med dig om mulighederne for YouTube-annoncering, som tager udgangspunkt i dig og din virksomhed. Nøglen til de bedste resultater er nemlig at kende til de muligheder, der passer til din virksomheds kerneprodukt eller service. Derfor vil vi opfordre dig til at kontakte os uforpligtende, hvis du har interesse i at høre om de specifikke muligheder og udfordringer, der kan være på YouTube-platformen for jeres vedkommende.  

      Vi glæder os til at dykke ned i din virksomhed og se, hvor stort potentialet er for dig.