Få profitabel vækst

YouTube-markedsføring: Grib guldet som first-mover

YouTube er lige nu en platform med et nærmest ufatteligt stort potentiale. Til trods for, at det er verdens næststørste søgemaskine, er det meget billigt at annoncere her, da det endnu kun er ganske få, der har grebet muligheden.

Med LAZZAWEBs gennemtestede og unikke framework i ryggen kan du sørge for, at dine videoer eksponeres for de helt rigtige mennesker, så de skaber hurtige og omkostningseffektive resultater. Vi er specialister i betalt annoncering på alle Googles platforme, og for at give vores kunder det optimale udbytte har vi allieret os med et professionelt videoproduktionsselskab, der assisterer med den kreative vinkling af annoncerne, så de er optimeret til at skabe salg til jeres målgruppe.

Grib chancen før konkurrenterne!

Få dominans på Google

Afspil video

YouTube markedsføring

3 unikke fordele ved at prioritere YouTube-markedsføring

  • YouTube-markedsføring er mere eller mindre råt blue ocean-potentiale for dig
  • Annoncering på andre sociale medier er blevet alt for dyre i forhold til YouTube
  • Værdien af at være first-mover på et populært medie er nærmest uvurderlig

Dine unikke muligheder i YouTube-markedsføring

YouTube Ads annoncering
YouTube er en af verdens mest besøgte hjemmesider – og det er derfor også en af verdens absolut vigtigste annonceringskanaler, der bygger på Googles mange muligheder for at tilrettelægge sine kampagner meget præcist.
En salgskanal, hvor du kan være til stede før alle dine konkurrenter
YouTube Ads er lige nu en gylden mulighed for at udnytte potentialet i en marketingkanal, som ikke bliver brugt af ret mange. Derfor kan du skabe en unik forbindelse med din målgruppe der, hvor de er på jagt efter værdifuldt indhold.
Video fanger din målgruppe langt bedre end tekst
Det bør ikke komme som nogen overraskelse. Videokommunikation er vejen frem på et stadigt voksende medie, hvor modtagerens hjerne er forudindstillet til at reagere på en visuelt levende kommunikationssituation.
Høst værdien af en enormt omkostningseffektiv annonceringsplatform
I takt med at danske annoncører får øjnene op for annoncering på sociale medier, stiger prisen eksplosivt. Men ikke på YouTube – endnu. Udnyt det store potentiale, mens du stadig kan, ved at alliere dig med vores specialister.

Vi øgede Shaping New Tomorrows omsætning via YouTube med 800%

Se case-video

Youtube annoncering med shaping new tomorrow

Virksomheder, der har opnået kraftig vækst

Watery x LAZZAWEB

Proaktiviteten er et andet sted, end jeg nogensinde har oplevet tidligere. Det er LAZZAWEB, der kommer til os med de ting, som vi skal lave, og de har forventninger til det, vi skal nå – ellers kommer vi ikke til at lykkes på den lange bane. Vi er til stede i flere markeder, og på et helt nyt marked har LAZZAWEB på blot 6 måneder vækstet vores nye marked til en månedlig millionomsætning.

Daniel, Indehaver

Watery

LAZZAWEB's ekspertise inden for Google Ads har ikke kun øget vores synlighed, men har også betydet, at vi har opnået en betydelig forbedring i at skaffe leads, som konverterer til kunder.
Deres evne til at tilpasse sig vores specifikke behov og mål har sat os i stand til at maksimere vores annoncebudget og opnå en betydelig værdi for vores investering.

Marc, Performance Manager

Spar Nord

Spar Nord logo
Totteland x LAZZAWEB

Vi har haft utrolig svært ved at udnytte vores potentiale på Google. Efter vi har flyttet vores Google-marketing over til LAZZAWEB, har samarbejdet de seneste 12 måneder resulteret i en stigning i Google omsætning på 130 % samtidig med en forøgelse af ROAS på 20 %. Så hvis andre ønsker et Google-bureau, der arbejder proaktivt og har ekstrem bred viden inden for Google, så er det LAZZAWEB man skal gå til.

Frederik, direktør

Totteland

Allerede efter nogle måneders samarbejde med LAZZAWEBs dedikerede team begynder resultaterne at vise sig i form af øget trafik og bedre Google ranking på strategisk vigtige forretningsområder.

Samspillet på tværs mellem Paid og Organic har betydet optimering af budgettet samt en mere bevidst fordeling mellem organisk og betalt. Det tætte samarbejde og den gode opfølgning skaber samtidig engagement i eget team. Det sikrer, at vi sammen opnår rigtig gode resultater.

Helle, Seniorkonsulent

Beierholm

Beierholm x LAZZAWEB
pixiform x LAZZAWEB

Vi lod os desværre ”lokke”(overbevise) til at skulle prøve et nyt setup af vores marketing, her i blandt at samle håndteringen af diverse betalte kanaler, hos ét bureau. Det betød også, at vi opsagde vores aftale med LAZZAWEB - Kæmpe fejl!

Efter 2 måneder, måtte vi blankt erkende vores fejl – og vende tilbage til LAZZAWEB.
Vi har nu udvidet vores samarbejde med en webshop mere, da alle beregninger fortalte os, at det er for dyrt at lade være.

Ole, direktør

Pixiform

Pixiform x LAZZAWEB

Vi har et forrygende samarbejde med LAZZAWEB - deres avancerede strategi for vores Google-annoncering har været en stor succes, som har ført til en markant øgning i vores nettofortjeneste.

Vores samarbejde har stået på i mange år og har ført til både gode resultater, stærke relationer og senest en pris ved Global Search Awards i kategorien: Best Use of Search – Retail / Ecommerce (PPC)

Mads, E-commerce Manager

Cykelexperten.dk

I den tid vi indtil nu har samarbejdet med LAZZAWEB, har de ikke kun eksekveret på en ny og mere langsigtet strategi, men også været fuldt ud tilgængelige og proaktive ifbm. forbedringsforslag på vores marketingstrategi.

Vi er meget glade for vores samarbejde med LAZZAWEB, hvor de tydelige resultater vi skaber, vil have betydning for hele vores marketingstrategi.

Simone, Ecommerce Manager

Jacobsen Plus

Det, der skiller LAZZAWEB ud, udover deres enestående faglige dygtighed, er deres proaktivitet. De går langt ud over det forventede for at sikre, at vores Google-presence er i topform, og de er altid parate til at foreslå og implementere forbedringer. LAZZAWEB været en nøglefaktor i vores digitale marketingstrategi.
Vi kan varmt anbefale dem til enhver virksomhed, der søger ekspertise inden for Google Ads og en proaktiv samarbejdspartner.

Oliver, Chief Business Developer

Freeway ApS

Plusbog
Tromborg LAZZAWEB

Selv om vi har et dygtigt team, har vi ofte oplevet udfordringer med at holde os opdateret på den nyeste viden og høje ekspertise inden for Google-marketing.

Vi har opnået intern opkvalificering af vores team og et utroligt højt sparringsniveau, der har gjort, at Google-marketing er blevet et centralt element for fremtidig vækst. Vi kan varmt anbefale at bruge LAZZAWEB, som sparringspartner til inhouse marketingteams.

Holger, marketingchef

Tromborg

Tromborg

Når jeg ringer til LAZZAWEB, føler jeg, at jeg ringer direkte til Google. Der er altid professionel sparring, rådgivning, vidensdeling og proaktiv handling fra deres side.

Jeg mærker tydeligt et stort fokus på relation og nærvær, og med et højt fagligt niveau, er de i stand til at perspektivere og hjælpe din forretning til at nå nye succesfulde højder.

Jacob Bech, Head of Marketing

Frederik Bagger

Frederik Bagger
Astrid - Partner BY IC

Vi har haft fornøjelsen af at samarbejde med LAZZAWEB i over to år nu, og vores oplevelse har været intet mindre end enestående. Med LAZZAWEB har vi flyttet vores fokus fra en simpel ROAS-model til en effektiv profitorienteret strategi gennem Google, som har sikret stor profitabel vækst.

Vi har allerede i indeværende år skabt en vækst i omsætning på 74% i det indeværende år med en tocifret millionomsætning genereret gennem Google.

Astrid, Partner

BY IC

BY IC logo

Mød dine specialister i YouTube Ads

Lasse Knudsen

Head of PPC & Partner

Jeg arbejder proaktivt sammen med vores kunder for at skabe de bedst mulige resultater for deres online annoncering i Google Ads.

Bilal Yasin

Senior Paid Search Specialist
& Associated Partner

Jeg er meget resultatorienteret og ambitiøs, og det er jeg også på mine kunders vegne. Det er vigtigt for mig at være på vinderholdet.

Martin Jensen

Senior Paid Search Specialist

Joachim Stenskrog

Team Lead & Senior Paid Search Specialist

Kombinationen af resultater, løbende optimering og forbedring samt ærligheden i den data, man arbejder med i online markedsføring, tiltaler mig helt vildt og stemmer perfekt overens med mine værdier som menneske.

Jakob Foldager

Paid Search Specialist

Jeg er datadrevet, og træffer derfor langt de fleste af mine beslutninger baseret på data. Det der ikke virker, kan slukkes for eller justeres på og testes igen. På den måde, er jeg sikker på ikke at bruge annoncekroner på det, der ikke skaber resultater.

Lasse Skovmand Jensen

Paid Search Specialist

Jeg er en resultatorienteret og målrettet person, som er meget passioneret omkring digital marketing, hvor det at skabe gode resultater og succes for kunderne er en af drivkræfterne i min dagligdag.

Lars Thoning Dybro

Paid Search Specialist

Som ekstremt problemløsende, så er der ikke noget federe end at have hånden på kogepladen. At se hvordan ens tiltag i Google Ads og proaktive råd kan påvirke en virksomheds top- og bundlinje motiverer mig meget.

Mikkel Frederiksen

Paid Search Specialist

Jeg elsker at kunne skabe performance og vækst i fælleskab med mine kunder! For mig er det vigtigt med tæt dialog med kunden, da et stærkt og tæt samarbejde oftest bidrager til at løfte resultaterne til nye højder.

Casper Jørgensen

Paid Search Specialist

Jeg er en ambitiøs og engageret Google Ads-specialist. Jeg brænder for digital markedsføring og er drevet af at skabe resultater for vores kunder. Derudover søger jeg altid ny viden og afprøver gerne nye tiltag i bestræbelserne for at være best-in-class.

Amalie Blenner

Paid Search Specialist

Som Google Ads-specialist er min daglige motivation at forbedre mine kunders performance. Jeg går til de daglige opgaver med et resultatorienteret fokus og samtidig med tårn høje forventninger til mig selv og samarbejdet med mine kunder.

Hvorfor vælge LAZZAWEB, når drejer sig om YouTube?

Vi er ikke dine gennemsnitlige generalister med et ben i hver af de digitale annonceringsdiscipliner. Vi er et team, der er dedikeret til at være de førende inden for de services, der udbydes af Google. Det fordrer naturligvis også, at vi har en indgående viden om mulighederne, faldgruberne og tendenserne inden for videoannoncering på YouTube-platformen, som ejes af Google og er baseret på nogle af de samme mekanismer, der bygger bro mellem brugerens search intent og relevante produkter fra din virksomhed.

Den viden får vi ved at være i kontinuerlig dialog med Googles hovedkontor i Dublin. Her får vi den nødvendige insiderviden, der gør os i stand til at hjælpe vores kunder med at få mest ud af deres annoncekroner på YouTube.

Vi har ikke en vision om at være de største – men vi bestræber os på at være de bedste i branchen. Det kræver, at vi hænger på. Og det kræver vores ufravigelige fokus på et område, der konstant er i eksplosiv udvikling. Gennem vores specialeområde, der er drevet af vores specialisters interesse og passion for kommerciel profitoptimering af tilgængeligt data, er det dog muligt for os.

Vær på forkant med udviklingen med YouTube Ads

I forhold til videoannoncering på YouTube var begyndelsen præget af top funnel-kampagner. Her blev annonceringspotentialet primært brugt til at skabe brand awareness for nogle af de store virksomheder, som havde valgt at undersøge effekten af YouTube-reklamer. Inden for det seneste stykke tid er det dog gået op for mange, at der er et uhyre stort potentiale i at annoncere på YouTube, hvor det i dag også bruges til mid og bottom funnel-kampagner, som et effektivt redskab til at lukke et salg gennem eksempelvis remarketing eller YouTube Shopping. Her kan du blive præsenteret for de produkter, du eksempelvis har haft lagt i kurven hos en e-commerce uden at færdiggøre købet.

Derfor er det i dag et værdifuldt værktøj til at arbejde meget tæt på forbrugerens eksplicitte ønsker og behov. En interessant samling af annonceformat, der er designet til udelukkende at operere på YouTube, hvor folk er opsøgende og har unikke søgeintentioner, der kan kobles med værdifuldt data, som skaber salg, interesse og udbredelse af brand awareness.

Derfor vil vi gerne invitere jer til en snak om, hvad vi kan gøre for jer og jeres forretning via vores specialiserede tilgang til at arbejde med datadrevet annoncering på YouTube. Et gennemtestet annoncerings-framework, der blandt andet bygger på det højeste niveau af specialisering og machine learning.

En ny verden af modtagerorienterede muligheder

Når vi taler om videoannoncering på YouTube, er der en bred vifte af muligheder inden for det spektrum, som har hvert sit sæt af unikke fordele. Det er svært at forestille sig, at du ikke allerede har set reklamer på YouTube selv i forskellige former. Her findes blandt andet annoncetyperne, der i Googles terminologi kaldes instream-annoncer, som er en online pendant til de reklamer, du kender fra flow-TV. Her kan du vælge annoncetyper, som kan springes over efter få sekunder eller definere, at videoen skal ses til ende, for at du får adgang til det indhold, du gerne vil frem til som bruger.

Der findes også overlejrede annonceformater eller grafiske overlejringsannoncer, som trækker på det visuelle udtryk og virkemidler fra bannerannoncer. Derudover findes der bumperannoncer, outstream-annoncer, mastheads, Video Discovery-annoncer og leadformularer, som gør det muligt at præsentere forbrugeren for videocontent, grafik eller litterært forankrede annoncer. 

Valg af annoncetype afhænger blandt andet af dit kampagnemål. Det er netop noget af det, som vi kan hjælpe dig med at få sat op på den måde, der giver størst værdi for din forretning. Så tag fat i os, hvis du kunne tænke dig at høre vores begrundede bud på, hvad der vil give mest mening for din forretning, i forhold til hvad du gerne vil opnå med din YouTube-markedsføring, og hvem de brugere, du gerne vil henvende dig til, er.

Hvad koster videoannoncering på YouTube?

Afhængig af den annoncetype, du vælger findes der forskellige priser på YouTube-annoncering. For eksempel er nogle annoncer baseret på det såkaldte vCPM, hvor du betaler en given pris for 1000 synlige eksponeringer af din annonce, som varer længere end to sekunder. Andre annonceformater – for eksempel mastheads – er baseret på CPD-debitering (Cost Per Day.)

I hele optimeringsprocessen, hvor blandt andet budgivning er en væsentlig faktor, er det en enormt stor fordel, hvis du har kendskab til Google Ads. Google Ads er også platformen hvorfra YouTube-markedsføring styres og optimeres. Og det er her, hvor en Google Ads-specialist vil have et kæmpe forspring og de bedste forudsætninger for at det bedste ud af jeres markedsføringsbudget på YouTube. 

Det er grunden til, vi er i stand til at hjælpe jer. Vores team af Google Ads-specialister har den knowhow og den ekspertise, der skal til for at opnå de bedste resultater. Både hvad Google Ads-fundamentet angår og vores faste greb om den udvikling, der sker inden for markedsføring på YouTube lige nu – og som vil udvikle sig markant allerede inden for den nærmeste fremtid.

Få en dedikeret sparringspartner med speciale i YouTube-markedsføring

Ligesom vi som dedikeret Google-bureau har haft den store fornøjelse af at skabe markante vækstrejser via Google Ads, har vi også mulighed for at hjælpe jer med at tage jeres virksomheds markedsføring på YouTube til helt nye højder.

Vores specialister er altid klar til at tale med jer om mulighederne for YouTube-annoncering, som tager udgangspunkt i jer og jeres virksomhed. Nøglen til de bedste resultater er nemlig at kende til de muligheder, der passer til jeres virksomheds kerneprodukt eller service. Derfor vil vi opfordre jer til at kontakte os uforpligtende, hvis I har interesse i at høre om de specifikke muligheder og udfordringer, der kan være på YouTube-platformen for jeres vedkommende.  

Vil du læse mere så tjek vores artikel om YouTube annoncer.

Vi glæder os til at dykke ned i jeres virksomhed og se, hvor stort potentialet er for jer.

30+ dedikerede Google-specialister
Vækstet mere end 300 kunder siden 2015
Mathias Teis - CSO og Partner LAZZAWEB

Klar på Google-dominans?

Vi skaber brancheførende resultater. For vi ser og udnytter synergierne mellem Google Ads og SEO, som mange overser.
cross