Konverteringsoptimerings-bureau

Hvert besøg tæller – konverter trafik til kunder

Det er kostbart at købe trafik til jeres website, og ofte er det her, marketingafdelinger har fokus. Men det er kun halvdelen af kampen. Den vigtigste del er at skabe købsoplevelser, der konverterer flest mulige besøgende til loyale kunder og øger jeres konverteringsrate.

Genkender du disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke blot kan håndtere følgende udfordringer, men også formå at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

En lav konverteringsrate

Brugerne engageres ikke og guides ikke effektivt gennem købsrejsen, hvilket resulterer i færre salg.
Løsning

Identificer forbedringsområder

Vi analyserer brugeradfærd via heatmaps og brugerflows for at identificere friktion og forbedringsområder. 
Udfordring

Ingen branchetilpasset CRO-strategi

Uden brancheunikke strategier i diverse kundesegmenter er det svært at optimere konverteringsraten.
Løsning

Skræddersyede optimeringsforslag

Vi laver en prioriteringsliste ud fra jeres branche og kundeadfærd for at udvikle unikke optimeringsstrategier.
Udfordring

Lav gennemsnitsordreværdi

Kunderne køber kun få produkter ad gangen, hvilket mindsker jeres samlede ordreværdi.
Løsning

Strategi for op- og krydssalg

Vi analyserer jeres købsmønstre og identificerer de mest effektive strategier for at øge den samlede ordreværdi.
Konverteringsoptimering

Splittest til bedre performance

Med vores avancerede teknologier og strategier maksimerer vi jeres performance og konverteringspotentiale, der sikrer optimal udnyttelse og effektive resultater.
A
1,5% konverteringsrate
B
2,73% konverteringsrate
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os
Vigtige produktsider

Sådan arbejder vi med de forskellige sider

Forside
Kategoriside
Produktside
Kurv
Checkout

Forside

Forsiden er jeres første mulighed for at præsentere værdi og skabe interesse hos besøgende.

  • Præsenter jeres værdi-proposition tydeligt og inspirerende.
  • Brug store og engagerende billeder, der understøtter jeres budskab.
  • Hav en synlig og klar CTA, der guider besøgende videre.
Forside konverteringsoptimering

Kategoriside

Kategorisiden skal hurtigt fange brugernes opmærksomhed og hjælpe dem med at finde relevante produkter.

  • Vis produktbilleder i høj kvalitet for at skabe interesse.
  • Tilbyd brugervenlige filtrerings- og sorteringsmuligheder, der giver værdi.
  • Placer vigtig information over folden for hurtig adgang uden spildplads.
Konverteringsoptimering til kategorisiden på webshops

Produktside

Produktsiden skal præsentere varen på en inspirerende og overbevisende måde for at opmuntre til køb. Giv brugerne alle nødvendige informationer, som skal til, for at de kan træffe en beslutning.

  • Brug inspirerende billeder i høj kvalitet og med naturlige kontekster.
  • Fremhæv produktfordele og giv brugerne klare grunde til at købe.
  • Sørg for en synlig og tydelig CTA såsom “Tilføj til kurv.”
Konverteringsoptimering af produktsiden for webshops og ecommerce

Kurv

Kurvsiden skal give brugerne klarhed og kontrol over deres køb, så de nemt kan justere og fortsætte til checkout.

  • Vis tydeligt produktbilleder, navne og den samlede pris, inkl. levering.
  • Gør det let at opdatere antal, fjerne varer og ændre produktstørrelse.
  • Sørg for en synlig og klar CTA til checkout.
Konverteringsoptimering af kurv og ordreværdi for webshops og ecommerce

Checkout

Checkout skal være overskuelig, enkel og skabe tillid, så brugerne nemt kan fuldføre deres køb.

  • Minimer antallet af felter og fjern unødvendig information.
  • Vis tillidsmarkører og garantier for at øge trygheden.
  • Begræns exit-points og hold fokus på selve checkout-flowet.
Konverteringsoptimering i checkout-processen for webshops og ecommerce
Konverteringsoptimerings analyse til bedre performance
Analyse til konverteringsoptimering

Dybdegående CRO-audit

  • Evaluering af hjemmeside ud fra UX- og konverteringsprincipper
  • Anbefalinger, visualiseringer og "best practice"-eksempler
  • Prioriteringsliste af CRO-anbefalinger
360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

360° marketingsynergi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Udforsk vores cases
Effekten af et marketing powerhouse

Vi ser holistisk på jeres marketingstrategi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.

Cases, der har indfriet vækstambitioner

LAZZAWEB x Zinkbakken
E-commerce
Imponerende vækst for Zinkbakken gennem marketingsynergier
63 % stigning i omsætning
50 % øgning i antal ordrer
LAZZAWEB x Winther Studio
E-commerce
Winther Studio har erobret smykkebranchen med banebrydende resultater
64 % vækst i omsætning
74 % øgning i antal ordrer
LAZZAWEB x QNTS
E-commerce
Markant vækst for QNTS gennem profitskabende marketingsynergier
61 % vækst i omsætning
12 % øgning af ROAS
LAZZAWEB x Hjemme Hos
E-commerce
Hjemme Hos har oplevet en højere konverteringsrate ved at optimere deres website
80 % højere konverteringsrate
52 % færre returneringer
LAZZAWEB x Friliv
E-commerce
Efter kun to måneder oplever Friliv.dk en bedre konverteringsrate
20 % stigning i konverteringsrate
17 % højere omsætning
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases