QNTS er en multibrandshop med fokus på dansk kvindemode. De har en fysisk butik og driver resten af deres virksomhed på deres webshop.
De rakte ud til LAZZAWEB, da de ønskede at finde en langvarig marketingpartner, som kunne være med til at skalere deres online forretning til nye højder, dog med den fodnote, at der skulle være et stort fokus på balancen mellem omsætning og indtjening. Da LAZZAWEB tidligere havde stor erfaring indenfor modebranchen, dømte QNTS os som den helt rette samarbejdspartner for deres behov.
Vores fælles mål var en kraftig omsætningsvækst. Vi indså, at det krævede en strategisk omstrukturering af QNTS’ Google Ads-konto, hvor der i højere grad skulle arbejdes ind i smart bidding i stedet for manual bidding, samt et øget fokus på deres mest sælgende produkter for at maksimere omsætning og profit.
Samarbejdet byggede på en dybdegående analyse af QNTS’ data, som førte til en målrettet indsats på deres bestsellere, men også på en tæt kunderelation til QNTS, hvor vi gennem proaktiv dialog kunne lægge strategier for fremtidige sæsonvarer og bestsellers.