Alle cases
E-commerce
Brancheførende resultater

104 % højere profit

Med en revideret kampagnestruktur og fokus på profit bidding sikrer vi en skalerbar og profitabel Google Ads-indsats for Den Sidste Flaske.

Samarbejde

LAZZAWEB logo

Den Sidste Flaske skænker op til marketingsucces

Den Sidste Flaske er en dansk virksomhed, hvis mål er at sælge vin i øjenhøjde til folket. De har i dag flere end 500 forskellige vine i deres sortiment, over 1 million flasker på lager og et stort fællesskab af glade vinelskere.

De blev kunde hos LAZZAWEB, da de stod overfor udfordringen med at skulle skalere deres Google Ads-indsats i en branche, hvor der er høj konkurrence og lave avancer.

øgning i profit
0
%
stigning i omsætning
0
%
flere ordrer
0
%
LAZZAWEB x Den sidste flaske
Udtalelse
Bilal er den slags Google Ads-specialist, man ønsker, man havde mødt tidligere. Strategisk, analytisk og altid med fingeren på pulsen. Han har skabt resultater, han har ryddet op, skabt struktur og givet os en god POAS, som vi før har bøvlet med at opnå. En super dygtig og god gut!
Tobias Silverstein Hinchely
Direktør og partner hos Den Sidste Flaske
Forløb

Effektiv kampagnestruktur og tæt samarbejde skaber resultater

For at skabe profitable resultater for Den Sidste Flaske startede vi med at optimere deres Google Shopping-kampagner. Først og fremmest udelukkede vi brand-relaterede søgninger, så kampagnerne udelukkende fokuserede på generiske resultater, hvorefter kampagnerne blev opdelt i bedst performende kategorier for at skabe en solid struktur. Da der var tilstrækkelig data at arbejde med, gik vi også skridtet videre og opdelte kampagnerne yderligere baseret på deres bedst sælgende vine og smagskasser, hvilket gav bedre indsigt i, hvor annoncekronerne bedst blev brugt

På Google Search-siden var der behov for et omfattende oprydnings- og konsolideringsarbejde. Her samlede vi alle vintyper, såsom rød, hvid og rosé, i deres egne dedikerede kampagner, så de ikke længere var spredt ud over forskellige kampagner. Et hurtigt kig i deres søgetermsrapport afslørede også, at mange af deres kunder aktivt søgte efter specifikke vinnavne, hvorefter vi oprettede en DSA-kampagne, som var tilknyttet et feed med produktnavne, for at ramme disse målrettede søgninger.

 

LAZZAWEB x Den sidste flaske

Lignende cases

LAZZAWEB x The Meat Club
E-commerce
Vores marketingstrategi sikrer brancheførende resultater for The Meat Club
145 % vækst i organisk omsætning
41 % forbedring af konverteringsrate
B2C
Marketingsynergier sikrer stor vækstperiode for Bodenhoff
49 % vækst i omsætning
336 % stigning i organisk trafik
LAZZAWEB x Waiteer
B2C
Waiteer har oplevet en eksplosiv vækst gennem vores marketingstrategi
2100 % stigning i antal konverteringer
70 % reducering af CPA
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases