Alle brancher
Maksimeret performance i mad- og drikkebranchen

Marketing med smag for succes

Mad- og drikkebranchen handler om at tilbyde en unik kulinarisk kunderejse, hvis I ønsker at fastholde interesse og engagement. For at tilpasse jeres virksomhed til nye udfordringer er det derfor essentielt at skabe mindeværdig marketingtiltag, der går ud over det traditionelle måltid.

Er I en virksomhed inden for mad- og drikkebranchen? Maksimer jeres profit med marketing
LAZZAWEB er finalist til European Agency Awards
LAZZAWEB nomineret ved Global Search Awards 2023
LAZZAWEB x European Paid Media Awards 2024

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke blot kan håndtere følgende udfordringer, men også formå at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

Hård konkurrence

I en branche, hvor konkurrencen er hård, og kunderne ofte jagter den laveste pris, kan det være en udfordring at skille sig ud og få dem til at vælge kvalitet fremfor pris alene.
Løsning

Sammensæt attraktive bundles

Opfordr kunder til at øge deres ordreværdi ved at sammensætte attraktive tilbud. Dette kan både fremme mersalg og skabe en mere værdifuld kundeoplevelse.
Udfordring

Svært at fastholde kunder

En stor udfordring er at skabe tilbagevendende salg i et marked, som er præget af impulsive købere, der ofte køber mad og drikke efter, hvad ganen begærer.
Løsning

Beløn loyale kunder

Implementer et engagerede loyalitetsprogram, der belønner kunder med eksklusive fordele ved gentagne køb. Suppler med målrettet retargeting.
Udfordring

At skille sig ud på markedet

I har svært ved at differentiere jer fra jeres konkurrenter, som bruger samme billeder, og at fange kundernes opmærksomhed. Det gør, at I mister relevans hurtigt.
Løsning

Fokuser på jeres content

Fokuser på content, der skaber interesse hos kunderne såsom opskrifter og serveringsforslag. Sørg også for at tage jeres egne produktbilleder for at skille jer ud.

Dokumenteret succes indenfor mad- og drikkebranchen

B2C

Vi har i en periode på lidt over et år samarbejdet med LAZZAWEB og fik hurtigt resultater ud af samarbejdet - og gør det stadig.

Udover gode resultater på kort tid, har vi været super glade for deres måde at give indblik i, hvad der hitter nu og her, så resten af vores arbejde har kunne rette sig mod netop dette.

Matilde
Marketing ManagerBodenhoff
E-commerce

Jeg er rigtig glad for samarbejdet med LAZZAWEB. Jeres måde at håndtere jeres kunder på kan jeg godt li', da man ikke bare føler sig som et tal i rækken, og I er gode til at være pro-aktive og gøre en indsats for jeres kunder. Det er nogle af de ting, jeg værdsætter mest.

LAZZAWEB x The Meat Club
Emil
Webshop ManagerThe Meat Club
B2C

Hos LAZZAWEB fik vi en god, langsigtet strategi og en samarbejdspartner, som rent faktisk kigger ind i det marked, vi befinder os på.

LAZZAWEB x Waiteer
Søren
DirektørWaiteer

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Bliv genkendt af flere på jeres marketingkanaler

Ved at fokusere på at øge jeres brandkendskab kan I både tiltrække nye kunder og styrke jeres relation til eksisterende kunder. Dermed kan I altid være top-of-mind, når brugere søger efter lækre mad- og drikkevarer.

Øg brandkendskab inden for mad og drikke
1
2
3
Øget omsætning

Få en højere ordreværdi med den rette trafik

Lav content, der sætter fokus på jeres velsmagende varer med budskaber, der inspirerer og engagerer, for at tiltrække de rette kunder. Husk også opsælgende tiltag på jeres webshop eller i jeres app for en højere gennemsnitsordre.

Udnyt kundetrafikken inden for mad og drikke for en højere omsætning
1
2
3
Højere profit

Sælg flere af jeres mest profitable produkter

Optimer mod profit (POAS) fremfor kun ROAS for at målrette jeres marketingindsats mod en stærkere bundlinje. Dermed kan I bedst finde balancen mellem at sælge jeres mest profitable produkter og jeres bedst sælgende produkter.

Maksimer profit som virksomhed inden for mad og drikke

Brancheførende resultater i jeres branche

B2C
Marketingsynergier sikrer stor vækstperiode for Bodenhoff
49 % vækst i omsætning
336 % stigning i organisk trafik
LAZZAWEB x The Meat Club
E-commerce
Vores marketingstrategi sikrer brancheførende resultater for The Meat Club
145 % vækst i organisk omsætning
41 % forbedring af konverteringsrate
LAZZAWEB x Waiteer
B2C
Waiteer har oplevet en eksplosiv vækst gennem vores marketingstrategi
2100 % stigning i antal konverteringer
70 % reducering af CPA

Marketingsynergier, der overgår jeres forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler skaber en synergi, der opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

360° marketingsynergi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Vi ser holistisk på jeres marketingstrategi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Vores produkter

Sådan vækster vi jer sammen

Klippekort

PowerSession

Søger I sparring til jeres inhouse-team, løsning af ad hoc-opgaver mv., så dækker vi præcis jeres behov.

  • Løsning af væsentlige ad hoc-opgaver
  • Opkvalificering af inhouse-marketingteams
  • I har fuld kontrol over antallet af timer
Kanalspecifik eksekvering

PowerChannels

Vi tager fuld ejerskab over én eller flere af jeres marketingkanaler, for at sikre jeres fremadrettet vækst.

  • Performance gennemgang fra flere specialister
  • Direkte kontakt til specialist
  • Eksekverende og proaktiv samarbejdspartner
Grand Marketing PowerPack
Brancheførende performance

Grand Marketing PowerPack™

Brancheførende marketingsynergier. Vi skalerer jeres virksomhed på tværs af Google-marketing, Paid Social og CRO.

  • Et perfekt synergimix mellem jeres marketingkanaler
  • Opnå maksimal performance
  • Et produkt, der med garanti skaber succes
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Peter Schack
Peter Schack
Digital Department Director & Partner
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Amalie Blenner
Amalie Blenner
Paid Search Specialist
Lasse Skovmand Jensen
Lasse Skovmand Jensen
Paid Search Specialist
Albert Kristensen
Albert Kristensen
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Associated Paid Search Specialist
Søren Fjordbak
Søren Fjordbak
Paid Search Assistant
Julie Thomsen
Julie Thomsen
Paid Search Assistant
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Paid Social Specialist
Rasmus Olsen Thorn
Rasmus Olsen Thorn
Paid Social Specialist
Mille Slipsager
Mille Slipsager
Paid Social Intern
Casper Møller Næsager
Casper Møller Næsager
Lead Tracking Specialist
Jonas Sørensen
Jonas Sørensen
CRO Specialist
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Andreas Jensen
Andreas Jensen
Junior Organic Search Specialist
Nadja Schrøder Qvist
Nadja Schrøder Qvist
Copywriter
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
Creative Coordinator
Lasse Knudsen
Lasse Knudsen
Head of PPC & Partner
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Team Lead & Sr. Paid Search Specialist
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Victor Lund - LAZZAWEB
Victor Lund
Paid Search Specialist
Benteline Eva Lysen
Benteline Eva Lysen
Paid Search Assistant
Camilla Gerner
Camilla Gerner
Paid Search Assistant
Lukas Spanggaard
Lukas Spanggaard
Team Lead & Sr. Paid Social Specialist
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Michael Gerner Andreasen
Michael Gerner Andreasen
Sr. Developer
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Tracking Assistant
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Team Lead & Sr. Organic Search Specialist
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Lina Mancini
Lina Mancini
Copywriter
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases