📥 Download den gratis herunder.
Forestil dig følgende scenarie: ⤵️
Du har arbejdet hårdt på at optimere din hjemmesides On-Page med lækre tekster, optimerede titler, beskrivelser og overskrifter, skarpe billeder, nye videoer, relevante interne links og meget andet. Alt i alt har du igennem dine optimeringer fået etableret de optimale betingelser for en fremragende brugeroplevelse på din hjemmeside.
Men trods den ihærdige indsats for at gøre din hjemmeside så ”Google-venlig” som overhovedet muligt, formår den stadig ikke at erobre topplaceringerne, som du ønsker – hvilket er frustrerende, når du godt ved, at din hjemmeside er bedre end dine konkurrenters!
Alle inden for SEO-verdenen taler om, hvor vigtige “gode” links er. Derfor er du begyndt at kigge nærmere på linkbuilding som værktøj til at få en større bid af kagen ift. organiske søgeresultater.
❓ Er gået på jagt efter hjemmesider, som du kan producere gæsteindlæg til.
❓ Har tilmeldt dig diverse hjemmesider såsom ”Ingen Co2” eller link-kataloger.
❓ Køber link-pakker hos en udbyder og gerne vil være bedre til at vurdere kvaliteten af disse links.
❓ Har hyret en samarbejdspartner, som bygger links til din virksomhed, og at du derfor vil sikre dig, at du får værdi for pengene.
Men selvom du så småt er kommet i gang, har du stadig ikke 100% styr på, hvad et godt link i realiteten er. Og samtidigt er du bekymret for, om du i virkeligheden bare spilder tid og penge – eller måske ligefrem skader dine nuværende placeringer igennem decideret farlige links!
Kan du nikke genkendende til (dele af) ovenstående beskrivelse? I så fald er det stærkt anbefalelsesværdigt, at du investerer de næste 15 minutters tid af dit liv på at læse dette whitepaper. Her løfter vi nemlig sløret for, hvordan vi hos LAZZAWEB vurderer de links, vi bygger, med henblik på at skabe solide SEO-resultater for vores kunder – sikkert, effektivt & med så få ressourcer som muligt.
Og så får du endda løbende komplette tjeklister, som du hurtigt kan bruge til at vurdere dine links.
Rigtig god læselyst! 📖