Du tilmelder dig samtidig LAZZAWEBs nyhedsbrev.
Få en komplet liste over de vigtigste punkter, I skal have fokus på til Black Week. Vi har over 60 punkter.
Her er et par stykker:
1. Foretag Seasonality Adjustments før, under og efter Black Week i relation til sidste års stigning og evt. fald i konverteringsrate.
2. Gentænk target-ROAS til Black Week. Er ROAS sat i det perfekte sweetspot mellem en høj omsætning samtidig med en profitabel bundlinje?
3. Husk at få en CSS-partner på til jeres Google Shopping; I kan spare op til 20 % på jeres klikpriser.
4. Foretag hyppig opdatering af jeres feeds til Meta og Google for at sikre at I ikke annoncerer for udsolgte produkter (kan gøres gennem et script i Google Ads).
5. Husk at have “Sale_price_effective_date” med i jeres produktfeed for at få tilbudsbadges med i Google Shopping.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.