Friliv.dk har opnået betydelige forbedringer i deres konverteringsrate ved at fokusere på en mere effektiv og fokuseret købsoplevelse.
Friliv.dk er en dansk virksomhed, der sælger funktionelle friluftsartikler i høj kvalitet. Ud over deres webshop har de også en fysisk butik i Sørup.
De tog fat i LAZZAWEB, da de stod overfor udfordringen med at øge deres omsætning, hvorefter de kom på vores Google Ads- og SEO-service.
Efter de oplevede problemer med deres konverteringsrate, udarbejdede vi en konverteringsoptimeringsaudit.
Med et særligt fokus på at skabe en mere mobilvenlig købsoplevelse og effektive købsprocesser leverede vi en skræddersyet CRO-rapport, der både fremhævede aktuelle svagheder og konkrete optimeringsforslag til Friliv.dks website.
Den mest mærkbare ændring var at gøre deres check-out mere fokuseret, strømlinet og effektiv, så kunder, der var klar til at gennemføre et køb, ikke længere blev distraheret eller afbrudt i købsprocessen.
Derudover blev delelementer i kurven samt tekst- og baggrundsfarver ændret for at sikre en bedre og mere gnidningsfri brugeroplevelse
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.