Ved at fokusere Ji sports B2B-marketing mod at ramme den helt rette målgruppe med de rette budskaber, oplever de nu en maksimeret performance på tværs af deres valgte kanaler.
Siden 1997 har Ji sport leveret sportsudstyr og -rekvisitter til skoler, institutioner, sportsklubber og mere. I dag er de ikke kun en af de foretrukne leverandører i Danmark, men leverer også udstyr til Norge, Sverige og Finland.
De blev kunde hos LAZZAWEB, da de stod med ønsket om at skalere deres virksomhed gennem deres online marketing.
Da målet var at ramme deres målgruppe med de mere profitable produkter, udarbejdede vi en sammenhængende marketingstrategi på tværs af deres marketingkanaler.
Gennem betalt annoncering sikrede vi maksimal synlighed gennem en ny kampagne, hvis eneste fokus var produkter med høj profitabilitet, samtidig med at vi markedsførte Ji sports højaktuelle produkter fra deres katalog. På den organiske side skiftede SEO-fokusset fra private forbrugere til nu at ramme beslutningstagere for skoler og institutioner, hvilket også blev understøttet af nyt content til deres website og optimerede meta-titler og -beskrivelser.
Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.