Et Prisvindende B2B MARKETING-framework

Få et kontinuerligt flow af kvalificerede leads

I en branche ofte præget af lange kunderejser, handler det ikke kun om at skabe troværdigt indhold, men også om at være til stede der, hvor jeres potentielle kunder er. 

Genkender I disse udfordringer?

Udfordring

Meget lange kunderejser

Den lange beslutningsproces kan reducere konverteringsraten og gøre det udfordrende at forstå, hvilke marketingaktiviteter der bringer værdi i købsrejsen.
Løsning

Kortlægning af kunderejsen

Opnå indblik i jeres kunders kunderejser, og sørg for at I er til stede på alle platforme, hvor jeres målgruppe er. Det skaber over tid et troværdigt brand og giver flere leads.
Udfordring

Meget høj leadpris

Mange virksomheder investerer store beløb i markedsføring, men oplever, at deres CPL er for høj, hvilket reducerer deres samlede afkast på investeringen.
Løsning

Skræddersy jeres marketingfunnel

Optimer kunderejsen til kundens stadie i købsprocessen. Det gør kommunikationen mere relevant, øger konverteringsraten og reducerer omkostningerne pr. lead.
Udfordring

Formidling af komplekse ydelser

Det skaber usikkerhed og hæmmer beslutningsprocessen, hvis kunderne ikke forstår jeres ydelser, og kan resultere i færre leads og lavere kundeengagement.
Løsning

Fokuser på jeres indhold

Udvikl interaktive værktøjer som prisberegnere og produktguides. Det giver det bedste overblik, så kunderne kan træffe informerede beslutninger.

Dokumenteret succes inden for B2B-marketing

B2B
B2C

Samarbejdet med LAZZAWEB har virkelig gjort en forskel for os. Vi har ikke bare fået flere henvendelser – vi får nu de rigtige henvendelser fra kunder, der rent faktisk har brug for vores hjælp. Det har gjort vores hverdag lettere og vores forretning stærkere. At se en så markant stigning i konverteringer og samtidig spare på annonceomkostningerne har været en kæmpe gevinst for os.

LAZZAWEB x Flytteholdet
Christian
IndehaverFlytteholdet
B2B
B2C

LAZZAWEBs ekspertise indenfor Google Ads har ikke kun øget vores synlighed, men har også betydet, at vi har opnået en betydelig forbedring i at skaffe leads, som konverterer til kunder.

Deres evne til at tilpasse sig vores behov og mål har sat os i stand til at opnå en betydelig værdi for vores investering.

Marc
Performance ManagerSpar Nord
B2B

Allerede efter nogle måneders samarbejde med LAZZAWEBs team begynder resultaterne at vise sig i form af øget trafik og bedre Google-ranking på strategisk vigtige forretningsområder.

Beierholm x LAZZAWEB
Helle
SeniorkonsulentBeierholm
B2B
B2C

I løbet af den periode, hvor vi har haft fornøjelsen af at samarbejde med LAZZAWEB, har de demonstreret en imponerende evne til ikke alene at udføre en innovativ og fremtidsorienteret strategi, men de har også konsekvent vist sig som en uvurderlig ressource gennem deres tilgængelighed og proaktivitet i relation til optimeringsforslag.

LAZZAWEB x Luggagehero
Jannik og Matias
CEO og COOLuggageHero
B2B

I samarbejde med Lazzaweb har vi hos Epoka A/S aldrig været i tvivl om, at vi valgte det rigtige bureau. Udover et fantastisk samarbejde på Google Ads, så er Lazzaweb en værdifuld sparringspartner for vores fortsatte e-com udvikling.

Morten
E-commerce ManagerEpoka

En succesfuld B2B-strategi til jeres behov

Afspil videoerne inden du scroller. Varighed pr. video: kun 1 minut.
B2B fokusområder

Sæt ind, der hvor I skaber hurtigst værdi og tænk altid langsigtet

Vigtige KPI'er
Kontinuerligt leadflow
Sammenspil mellem salg og marketing
Fuld kunderejse

Vigtige KPI'er

Vi fokuserer på de mest betydningsfulde nøgletal, herunder prisen for en henvendelse og prisen for en kunde, for at sikre en profitabel virksomhed.

  • Vi har en åben dialog og jeres mål og ud fra nuværende data, ligger en langsigtet plan
  • Fokus på at købe kunder og ikke leads sikrer, at jeres marketingbudget genererer reel værdi.
  • Vores datadrevne tilgang skaber et solidt fundament for langsigtet, bæredygtig vækst.
Vigtige KPI'er i B2B

Kontinuerligt leadflow

Vi sikrer en stabil strøm af kvalificerede leads, der holder din salgspipeline fyldt og skaber forudsigelig vækst.

  • Vi implementerer effektive strategier for leadgenerering, der tiltrækker potentielle kunder.
  • Løbende optimering og analyse sikrer, at leadflowet er både konsistent og af høj kvalitet.
  • Et sundt leadflow giver dit salgsteam de bedste forudsætninger for at nå deres mål.
Kontinuerligt Leadflow

Sammenspil mellem salg og marketing

Vi bruger marketing aktivt til at drive både soft og hard konverteringer, hvorefter salg følger op og lukker aftaler.

  • Marketing skaber engagerende indhold, der genererer leads og konverteringer.
  • Vi tracker data for at optimere konverteringsraten og de bedste leads.
  • Salg får kvalificerede leads og information, der gør det nemmere at lukke handler.
Sammenspil mellem salg & marketing

Fuld kunderejse

Vi er med dig hele vejen – fra første kontakt til loyal kunde – for at sikre de bedste leads og maksimere dit afkast.

  • Synlighed i alle faser af kunderejsen sikrer optimal eksponering og brand awareness.
  • Målrettet content og relevant information guider potentielle kunder mod konvertering.
  • Løbende opfølgning og pleje af leads skaber langvarige relationer og mersalg.
Den fulde B2B kunderejse

B2B cases, der har indfriet vækstambitioner

LAZZAWEB x Spar Nord
B2B
B2C
Optimeret marketingstrategi sikrer flere kunder til en lavere pris hos Spar Nord
29 % lavere CPA
86 % flere konverteringer
LAZZAWB x Beierholm
B2B
Marketingsynergier sikrer flere konverteringer til Beierholm
46 % stigning i konverteringer
40 % øgning i organisk trafik
LAZZAWEB x Luggagehero
B2B
B2C
Enestående succes for LuggageHero, katalyseret af en målrettet og effektiv marketingstrategi
426 % flere konverteringer
Profitabel vækst i 16 lande
LAZZAWEB x Flytteholdet
B2B
B2C
Flytteholdet maksimerer effekten af deres marketingindsats ved at udarbejde skræddersyede og skalerbare kampagner efter deres behov.
44 % flere kundehenvendelser
191 % stigning i konverteringsrate
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende B2B-proces

Effekten af et marketing powerhouse

Vi ser holistisk på jeres marketingstrategi

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed med profitable marketingsynergier.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
VORES TEAM

Mød jeres B2B-specialister

Alex Dyhr
Jeg elsker at analysere og forstå kompleks data, for at derefter omdanne disse til konkrete SEO-strategier. Jeg har en stor vindermentalitet, som betyder, at I får en SEO-specialist med ekstra drive.
Anne Bach Nielsen
At være On-Page Specialist indebærer mange arbejdsopgaver. Min fornemmeste opgave er at levere kvalitet - både til vores kunder og i samarbejdet med mine kollegaer.
Peter Schack
I dag bruger jeg mine mere end 8 års erfaring med SEO og online marketing generelt til det, der er særligt vigtigt for mig, nemlig udvikling. Det være sig udvikling af en kundes forretning eller udvikling af medarbejderne i afdelingerne.
Lasse Knudsen
Som afdelingsleder for LAZZAWEBs Google Ads-afdeling fungerer jeg som en strategisk coach, der guider mit team af specialister. Sammen leverer vi resultater, der ikke kun skaber værdi for vores kunder, men også vinder anerkendte branchepriser.
Bilal Yasin
Jeg er meget resultatorienteret og ambitiøs, og det er jeg også på mine kunders vegne. Det er vigtigt for mig at være på vinderholdet.
Joachim Stenskrog
Kombinationen af resultater, løbende optimering og forbedring samt ærligheden i den data, man arbejder med i online markedsføring, tiltaler mig helt vildt og stemmer perfekt overens med mine værdier som menneske.
Martin Jensen
Min store passion ligger i tætte kundeforhold og et fælles samarbejde om at skabe bedre langsigtet performance.
Jakob Foldager
Jeg er datadrevet, og træffer derfor langt de fleste af mine beslutninger baseret på data. Det der ikke virker, kan slukkes for eller justeres på og testes igen. På den måde, er jeg sikker på ikke at bruge annoncekroner på det, der ikke skaber resultater.
Amalie Blenner
Som Google Ads-specialist er min daglige motivation at forbedre mine kunders performance. Jeg går til de daglige opgaver med et resultatorienteret fokus og samtidig med tårn høje forventninger til mig selv og samarbejdet med mine kunder.
Claus Bressay
Med et datadrevet fokus justerer jeg løbende annoncerne og tester igen for at sikre, at budgettet går til de kampagner, der leverer de bedste resultater.
Lasse Skovmand Jensen
Jeg er en resultatorienteret og målrettet person, som er meget passioneret omkring digital marketing, hvor det at skabe gode resultater og succes for kunderne er en af drivkræfterne i min dagligdag.
Casper Jørgensen
Jeg er en ambitiøs og engageret Google Ads-specialist. Jeg brænder for digital markedsføring og er drevet af at skabe resultater for vores kunder. Derudover søger jeg altid ny viden og afprøver gerne nye tiltag i bestræbelserne for at være best-in-class.
Albert Kristensen
Jeg gør mit bedste for at forstå jeres virksomhed, målgruppe og tendenser i branchen - hvilket jeg holder op mod resultater fra annoncerne. Det helhedsbillede, mener jeg, er grundlaget for et effektivt og dybdegående samarbejde.
Victor Lund - LAZZAWEB
Som Google Ads-specialist brænder jeg for at skabe bæredygtig vækst og værdi for mine kunder gennem målrettet annoncering. Jeg arbejder ud fra data, tester og optimerer løbende for at sikre, at kunderne får maksimal udbytte af deres annoncekroner.
Anne Borup
Som Google Ads-specialist lægger jeg stor vægt på et solidt og givende samarbejde. Jeg går tålmodigt og vedholdende til værks, fordi jeg ved, at det er sådan, vi når dine ambitiøse mål og sikrer den performance, vi sammen vil opnå.
Lukas Spanggaard
Jeg brænder for marketing og forretningsudvikling via sociale medier. Jeg elsker at skabe strategier, der engagerer kunder og driver vækst. Effektiv kommunikation og kreativ indholdsskabelse er nøglen til succes i dagens dynamiske marked.
Trine Christiansen
Jeg elsker at forvandle kreativitet til konkrete og målbare resultater, der løfter mine kunders performance - og skaber reel værdi.
Julie Rosendal
Med min baggrund indenfor e-handel bringer jeg en dyb forståelse for markedstendenser og digitale strategier. Jeg er dedikeret til at hjælpe kunderne med at maksimere deres potentiale ved at skræddersy løsninger, der øger salg og styrker deres brand.
Jesper Nielsen - LAZZAWEB
Jeg finder det utrolig spændende at spotte nye trends inden for content og kreativt tilpasse dem til den enkelte kundes behov. Mit mål er altid at skabe annoncer, der ikke kun skiller sig ud, men også leverer den bedste værdi og bidrager til virksomhedens succes
Rasmus Olsen Thorn
Jeg elsker at dykke ned i data og nye trends. Jeg elsker at researche og være på forkant med nye tools og banebrydende strategier, der kan hjælpe mit arbejde.
Andrea Abildgaard - LAZZAWEB
Med en baggrund i content creation og branding fra e-commerce har jeg stor erfaring med at skabe engagerende og værdifuldt indhold. Jeg brænder for at kombinere kreativitet og data for at skabe effektive kampagner, der engagerer målgruppen og driver resultater.
Rasmus Krogshave - LAZZAWEB
Jeg hjælper Paid Social-specialisterne ved at håndtere opgaver, der bidrager til kampagneoptimering og skaber værdi for vores kunder. Jeg finder motivation i at hjælpe med løsninger, der styrker kundernes annoncering og dermed skaber vækst.
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Som content marketing specialist er min rolle at skabe kreativt og målrettet indhold, der engagerer målgruppen, opbygger tillid og styrker din virksomheds synlighed online.
Johan Krogh-Hansen
Jeg tilrettelægger altid enhver SEO-strategi ud fra brugerens perspektiv. For for mig handler god SEO om at sætte brugeren i højsædet. Det kræver en helhjertet indsats, som virkelig tager brugerens behov alvorligt. Og når jeg gør det, bliver vi belønnet med placeringer, konverteringer og glade kunder.
Oliver Frøkjær
Jeg elsker at skabe udvikling og er en resultatorienteret person. Som SEO-konsulent sikrer jeg forbindelsen mellem mine kunders værditilbud og den efterspørgsel, som er i Google.
Rasmus Jespersgaard
For mig handler SEO om at skabe stærke brugeroplevelser via samspillet mellem content og tekniske faktorer – altid med afsæt i data. Herigennem skabes værdi for både brugere og virksomheder, hvilket giver langsigtede resultater, der kan mærkes på bundlinjen.
Tobias Brodersen
Jeg har altid godt kunne lide at arbejde med SEO, både fordi det hjælper til at styrke en virksomheds position på Google, men lige såvel fordi det hjælper med at finde andre muligheder i den nuværende strategi, som man kan arbejde videre med og på den måde skabe yderligere vækst.
SUCCES ER IKKE EN TILFÆLDIGHED

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases