Med en effektiv kampagnestruktur og et øget fokus på at holde fingeren på forbrugerpulsen sikrer vi, at Bundgaards mest profitable produkter får den synlighed, de fortjener – præcis når efterspørgslen er størst.
Bundgaard blev stiftet i 1904 og er i dag Skandinaviens ældste børneskovirksomhed. De er kendte for at udarbejde børnesko med fokus på at sikre komfort til små fødder.
Da de stod med ønsket om mere profitable resultater på deres Google-indsats, valgte de LAZZAWEB som deres samarbejdspartner.
I tæt samarbejde med Bundgaard har vi skabt en effektiv kampagnestruktur, der sikrer, at de rette produkter får maksimal synlighed på de rigtige tidspunkter. Ved at byde strategisk efter profit og fokusere på de mest profitable kategorier og styles, har vi skabt en markant mere målrettet annoncering.
Samtidig optimerer og justerer vi budgetterne løbende afhængigt af efterspørgsel og sæson. Med denne fleksible tilgang har vi sikret, at Bundgaards Google Ads-marketing understøtter både vækst og rentabilitet.
Få profitabel vækst med os som jeres skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.