Luksusbaby sælger baby- og børnetøj online og i deres fysiske butikker i Danmark.
De var på udkig efter en samarbejdspartner, der kunne hjælpe dem til kraftig vækst og gøre dem til en dominerende spiller på Google.
Inden for første måned oplevede Luksusbaby en fordobling af deres salg fra Google Ads. Dette skete, da vi skalerede kontoen og fulgte med efterspørgslen, som steg i Google under COVID-19. Den øgede søgeadfærd i Google gav et større potentiale, og det potentiale fik vi omfavnet.
Til trods for stor konkurrence, er det lykkedes at komme frem på flere vigtige brand søgeord herunder NAME IT, der hver måned har over 30.000 søgninger. Læs en uddybelse af SEO resultaterne længere nede.
I samarbejdet med Luksusbaby har vi inkorporeret faste møder, som giver mulighed for en tæt rådgivning og sparring fra vores specialister. Det giver Luksusbaby en tæt samarbejdspartner, hvor vi har en god kemi og en tæt dialog. Vi tager ejerskab over processen, og hjælper Luksusbaby med deres videre vækstrejse til udlandet.
Efter blot et års samarbejde har vi set en stigning på 28.699 organiske sessioner, hvilket svarer til en stigning på 55,12%. Dertil er konverteringsraten for de besøgende ligeledes steget med 40,46%, hvilket er resulteret i en organisk omsætningsstigning på 91,00% (Google Analytics data).
Vi indledte samarbejdet med en søgeordsprioritering, hvor vi har haft fokus på hundredevis af søgeord. Herunder ses udviklingen af placeringsdata & synlighed for søgeordene.
Udover den positive stigning i placeringer, så har vi haft et dedikeret fokus på CTR-optimering med henblik på at øge antallet af kliks til Luksusbabys website. Herunder ses et cirkeldiagram med data for en 6 måneders periode (Google Search Console data).