Ved hjælp af en skræddersyet strategi med vægt på leadgenerering har vi optimeret Spar Nords marketing-setup ved at konsolidere deres data for at nå deres ambitiøse målsætninger.
Spar Nord har mere end 200 år på bagen og har gennem lokal forankring og fokus på stærke relationer via personlig rådgivning opnået en position som en af landets største banker. I dag er Spar Nord kåret som Danmarks bedste erhvervsbank med de mest tilfredse erhvervskunder blandt landets største banker.
Virksomheden kontaktede LAZZAWEB, da de ønskede at reducere deres lead-priser, samtidig med et ønske om at øge antallet af konverteringer i forhold til erhvervskunder samt på områder som bolig- og andelsboliglån.
I et tæt samarbejde med Spar Nord skabte vi en marketingstrategi med fokus på at nå deres mål om at reducere CPA, samtidig med at de ville vækste antallet af leads.
Det var essentielt for strategien at adskille brandsøgninger og generiske søgninger i hver deres kampagner, da dette ville give os bedre mulighed for at kontrollere klikpriserne på Spar Nords brandsøgninger med en manuel budstrategi.
På den måde kunne vi også køre hårdere på de søgninger med mere generiske søgeord med en konverteringsfokuseret budstrategi.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.