Alle cases
En profitabel marketingstrategi

269 % stigning på bundlinje

I tæt samarbejde med LAZZAWEB har OS Frisørartikler opnået ekstraordinær vækst. Dette skete gennem en integreret marketingstrategi, der har transformeret dem fra en mindre spiller i Danmark til en markedsudfordrer i hele Norden med en større tocifret millionomsætning.

Samarbejde

Vi vækster omsætningen for OS Frisørartikler

OS Frisørartikler forhandler et stort udvalg af professionelle frisørartikler og hårplejeprodukter til både professionelt og privat brug.

I starten af vores efterhånden lange samarbejde med OS Frisørartikler var den største udfordring at drive hurtig vækst i omsætningen og erobre markedsandele i Danmark som grundlag for fremtidig international ekspansion. Derefter skiftede fokus sig til at udvikle en skalerbar marketingstrategi, der kunne sikre langsigtet profitabilitet, når de begyndte at skalere til udlandet.

Google Ads
SEO
vækst i omsætning
0
%
forøgelse af bundlinje
0
%
langvarigt samarbejde på
0
år
LAZZAWEB x OS Frisørartikler
Udtalelse
Det er meget svært at sætte ord på, når et firma er topklasse. Det er et firma, som skal opleves, for at man kan forstå, hvor godt det er. Det er en virksomhed i verdensklasse uanset, hvilken medarbejder det er, man har at gøre med. Jeg gad godt at vide, hvordan de finder deres medarbejdere! Jeg har outsourcet rigtig mange opgaver, så jeg arbejder med en del konsulenter/virksomheder, og ingen af dem er bare tæt på det niveau, som LAZZAWEB opererer på. Hvor ville jeg dog ønske, at alle virksomheder kunne levere med den høje standard eller bare tæt på.
Omar Hardan
Ejer og medstifter af OS Frisørartikler
Forløb

Langsigtet strategi driver vækst og profitabilitet

Sammen med OS Frisørartikler udviklede vi en langsigtet strategi, der skiftede fokus fra ren omsætningsvækst til profitmaksimering. Ved at implementere profit-tracking fik vi dyb indsigt i kampagnernes reelle effekt på bundlinjen, hvilket gjorde det muligt at optimere vores indsats for maksimal profit.

Derudover udnyttede vi marketingsynergierne mellem søgeord, indhold og kampagnestruktur, hvilket både øgede konverteringsraten og styrkede OS Frisørartiklers markedsposition i hele Norden.

Denne strategi har sikret en betydelig vækst i både omsætning og profit, hvilket understreger deres position som en førende aktør i branchen.

LAZZAWEB x OS Frisørartikler

Lignende cases

LAZZAWEB x Jacobsen Plus
E-commerce
Imponerende fremgang for Jacobsen Plus drevet af en effektiv strategi
45 % vækst i omsætning
27 % højere konverteringsrate
LAZZAWEB x Lykke by Lykke
E-commerce
Lykke by Lykke oplevede stor vækst i profit med profitabel marketingstrategi
266 % vækst i profit
Finalist-case til Global Search Awards
LAZZAWEB x Winther Studio
E-commerce
Winther Studio har erobret smykkebranchen med banebrydende resultater
64 % vækst i omsætning
74 % øgning i antal ordrer
LAZZAWEB x Zinkbakken
E-commerce
Imponerende vækst for Zinkbakken gennem marketingsynergier
63 % stigning i omsætning
50 % øgning i antal ordrer
LAZZAWEB x Vuffeli
B2C
E-commerce
Vuffeli får over 10.000 daglige eksponeringer efter tæt samarbejde
200+ keywords i Featured Snippets
6 måneder til positiv ROI
LAZZAWEB x Morfars.dk
E-commerce
Vi vækster omsætningen for Morfars.dk med en optimeret marketingstrategi
48 % øgning i omsætning
27 % højere profit i virksomheden
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases