Jacobsen Plus er et møbelhus, der har forhandlet møbler i både nye og klassiske design siden 1929. I dag har de møbelhuse i Horsens, København og Aarhus.
Efter at have taget deres marketing inhouse, syntes Jacobsen Plus, at de ikke fik nok ud af deres Google-konto. Da de havde hørt godt om LAZZAWEB, rakte de derfor ud til os for at høre, om vi kunne være en fast sparringspartner for deres interne marketingafdeling. Det endte dog hurtigt med, at vi overtog hele Google Ads-indsatsen efter Jacobsen Plus kunne se, at vi vækstede dem markant og fik meget mere ud af deres annoncebudget.
I starten af samarbejdet med Jacobsen Plus stod vi sammen overfor et vigtigt Q4, hvor store omvæltninger sjældent er ideelle. Alligevel stod det klart for os, at en strategisk omstrukturering af deres Google Shopping-setup var essentiel. Hos LAZZAWEB tog vi udfordringen op med en omhyggelig afvejning mellem nødvendigheden af forandringer og behovet for stabilitet.
I tæt samarbejde med Jacobsen Plus og med udgangspunkt i deres data fandt vi hurtigt frem til deres bestsellers, hvor vi sikrede, at trafikken blev rettet mod disse, samtidigt med at vi indførte specifikke ROAS-mål, som var inddelt efter avancer. Dette forbedrede ikke kun konverteringsraten markant, men sikrede også, at trafikken blev rettet mod de mest salgbare produkter.
For at øge CTR og relevansen af produkterne gennemførte vi også en grundig optimeringer af shoppingtitler og skabte ydermere et profitabelt Search-setup for de mest populære produkter, som konsekvent leverede høj performance.