I tæt samarbejde med Vuffeli udviklede vi en marketingstrategi, der fokusere på at skabe et fagligt indholdsunivers for at øge deres synlighed.
Vuffeli er en dansk webshop, hvor du kan få en skræddersyet foderplan og foder til din hund, så den kan få den helt rigtige kost.
Da de havde et ønske om at blive det største brand indenfor hundefoder, havde de udfordringer med at finde en samarbejdspartner, der var lige så ambitiøse som dem. Netop derfor tog de fat i LAZZAWEB.
For at øge Vuffelis synlighed udarbejde vi en marketingstrategi med stort fokus på content.
Vi ville opbygge et indholdsunivers fyldt med værdifuld viden fra deres dyrelæger og eksperter for at få flere Featured Snippets på Google, men også sikre værdi for enhver kunde.
Strategien inkluderede en fokuseret indsats på at skabe sammenhæng mellem indholdet og sikre en effektiv brugeroplevelse for flere eksponeringer og dermed kliks.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.