Gennem en omstrukturering og et øget fokus på QNTS’ bedst sælgende produkter, har LAZZAWEB skabt en markant vækst i omsætningen og sat scenen for fremtidig succes.
QNTS er en multibrandshop med fokus på dansk kvindemode. De har en fysisk butik og driver resten af deres virksomhed på deres webshop.
Da de stod overfor en større skalering af deres online forretning, hvor der var stort fokus på at balancere omsætning og indtjening, valgte QNTS os som den helt rette samarbejdspartner for deres behov.
For at imødekomme QNTS’ mål om en kraftig omsætningsvækst udarbejdede vi en marketingstrategi, der ville sætte større fokus på deres mest sælgende produkter for at maksimere deres omsætning og profit på samme tid.
Dette krævede ikke kun en strategisk omstrukturering af deres daværende marketing setup, men også en proaktiv dialog med QNTS, da vi skulle diskutere nye trends, fremtidige sæsonvarer og bestsellers.
Achieve profitable growth with us as your reliable scaling partner. We identify and leverage the synergies between your marketing channels.