Ved at udarbejde en marketingstrategi, der fokuserede på at skabe højkvalitets content med de helt rette søgeord, blev Astrid Frank et synligt og genkendeligt brand indenfor deres branche.
Astrid Frank er en dansk e-commerce med base i Aalborg. De sælger alskens håndplukket og unikt modetøj til kvinder, der ikke er bange for at skille sig ud fra mængden.
Da de stod overfor udfordringen med at tage deres webshop til næste niveau, indgik de i et samarbejde med LAZZAWEB som deres specialiserede sparringspartner på deres marketingindsats.
I tæt samarbejde med Astrid Frank udviklede vi en marketingstrategi med stort fokus på de målrette søgeord, da vi tidligere havde haft stor succes med dette indenfor modebranchen.
For at understøtte denne strategi ville vi supplere med godt content, som ville være med til at øge synlighed på de relevante søgeord, samtidig med at Astrid Frank blev etableret som en autoritet indenfor deres felt.
Ved også at oprette nye kategorier sikrede vi, at deres produkter blev synlige ved de rigtige søgninger.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.