Alle brancher
Profitmaksimering i modebranchen

Vær med på de hotteste og mest profitable trends

I modebranchen er forventningerne tårnhøje. Kunder søger ikke bare efter tøj, men går også op i at vælge brands og webshops, der afspejler deres værdier og livsstil, og som samtidig kan skabe værdi for dem gennem engagerende content.

Højere profit i fashion gennem marketingsynergier
LAZZAWEB er Marketing Agency of the Year ved Global Agency Awards 2025
LAZZAWEB finalist til global Digital Excellence Awards 2024
LAZZAWEB x European Paid Media Awards 2024

Dokumenteret succes indenfor modebranchen

E-commerce

Jeg er meget tilfreds med vores samarbejde. En ting er, at vi har fine resultater allerede efter et kort samarbejde, men det der vægter mindst lige så højt er, at der er en god kemi og et godt samarbejde omkring opgaverne.

LAZZAWEB x J by J Fashion
Mathias
WebmasterJ by J Fashion
E-commerce

Samarbejdet med LAZZAWEB har markant optimeret vores performance marketingindsats. Vi har nu en langt skarpere indsigt i, hvad der skaber resultater, hvilket sikrer, at vi konstant investerer i de mest effektive strategier. Det giver os en stærkere markedsposition og en vedvarende konkurrencefordel.

LAZZAWEB x Bundgaard
Anders
E-commerceBundgaard
E-commerce

Vi har haft fornøjelsen af at samarbejde med LAZZAWEB i over tre år nu, og vores oplevelse har været enestående. Med LAZZAWEB har vi flyttet fokus til en profitorienteret strategi.

Vi har allerede i indeværende år skabt en vækst i omsætning på 74% i det indeværende år med en tocifret millionomsætning genereret gennem Google.

Astrid - Partner BY IC
Astrid
PartnerBY IC
E-commerce

Jeg vil klart anbefale LAZZAWEB til andre grundet det meget proaktive arbejde og selvfølgelig de gode resultater.

Det taler nærmest for sig selv, når man har skabt så gode resultater. Det kan bare ikke benægtes.

LAZZAWEB x Shaping New Tomorrow
Christian
FounderShaping New Tomorrow
E-commerce

Da vi skulle lave en strategi for vores organiske tilstedeværelse på Google, så var det vigtigt at have kompetente folk med os - derfor valgte vi LAZZAWEB.

Derudover har vores kommunikation med vores konsulent været fremragende. Vi har kunnet lave en skræddersyet plan, der passede perfekt ind hos vores virksomhed.

LAZZAWEB x Astrid Frank
Astrid
CEOAstrid Frank
E-commerce

Vi har samarbejdet med LAZZAWEB ift. online markedsføring siden oktober 2022 - LAZZAWEB er en seriøs partner indenfor deres felt, og deres præstation har været imponerende.

De har leveret, hvad de har lovet, hver måned - og ofte mere end det.

LAZZAWEB x QNTS
Trine
EjerQNTS
E-commerce

Med LAZZAWEBs ekspertise i arbejdet med profitoptimering, har vi opnået en klar vækst i dækningsbidrag, som vi blandt andet har geninvesteret i nye produkter, brands og kollektioner.

LAZZAWEB x Lykke by Lykke
Lasse
E-commerce ManagerLykke by Lykke
E-commerce

LAZZAWEB har været gode til at udfordre vores planer. De er dygtige, og har samme værdier som os.

Med LAZZAWEB har vi en tæt kontakt, og vi er kommet to skridt nærmere en samarbejdspartner.

LAZZAWEB x Luksusbaby
Morten
IndehaverLuksusbaby
E-commerce

Vi har netop rundet 10 år med webshoppen, og LAZZAWEB har været med på rejsen i de fleste af årene.
Jeg har altid været meget tilfreds med samarbejdet og oplevet et kæmpe stort engagement, hvilket er altafgørende for mig.
Vil til enhver tid anbefale LAZZAWEB.

LAZZAWEB x Acorns
Annette Pedersen
EjerAcorns.dk

Genkender I disse udfordringer?

Vi har en dybdegående ekspertise og et branchekendskab, som gør at vi ikke kun kan håndtere følgende udfordringer, men også at gå skridtet videre og imødekomme ethvert behov, I måtte have.
Udfordring

Højt antal af returneringer

I oplever, at mange kunder returnerer deres varer, hvilket øger jeres omkostninger og gør det svært at opretholde en sund profit.
Løsning

Brug jeres data strategisk

Anvend jeres data til at optimere målene for CPA og ROAS for jeres produkter, så I får retvisende data, og lav dybdegående research med fokus på supplerende tiltag.
Udfordring

Trends sætter krav til content

At opretholde en effektiv content-produktion til nye kollektioner og sæsonprægede varer, som samtidigt er relevant og engagerende for jeres kunder.
Løsning

En tilpasset content-strategi

Fokuser på at skabe en skalerbar content-strategi, så I hurtigt kan tilpasse content til jeres udvalg, og brug Dynamic Products Ads til at pushe nye varer.
Udfordring

En balanceret kundeindsats

Det kan være svært at balancere virksomhedens fokus på at tiltrække nye kunder på jeres webshop, samtidig med at I vil fastholde eksisterende kunder.
Løsning

Fokuser på jeres loyale kunder

Udarbejd en marketingstrategi, der maksimerer profitten ved at balancere, hvor ofte jeres mest loyale kunder bliver eksponeret for jeres annoncer.

Sådan hjælper vi jer

1
2
3
Højere brandkendskab

Bliv set og genkendt af et større publikum

Jo mere genkendeligt jeres modebrand er, jo større tillid skaber I hos jeres målgruppe. Det tiltrækker nye kunder og styrker relationen til jeres eksisterende kunder. Brandkendskab er det første skridt mod at sikre vedvarende vækst.

Øg kendskabet af jeres fashion brand med marketingsynergier
1
2
3
Øget omsætning

Øg jeres ordreværdi og salg med den rette trafik

At tiltrække trafik er vigtigt i en konkurrencepræget branche som netop fashion, men at optimere den eksisterende trafik er lige så vigtigt. Fokuser på opsælgende tiltag på jeres webshop og mere skræddersyet content med de rette budskaber.

Øg jeres omsætning som fashion e-commerce
1
2
3
Højere profit

Sælg flere produkter med de højeste dækningsgrader

Balancen mellem at sælge bestsellers og produkter med høj dækningsgrad er svær, men afgørende for virksomheder i fashion. Ved at optimere mod profit (POAS) fremfor kun ROAS målrettes jeres marketing mod en stærkere bundlinje. 

Profitmaksimering indenfor mode

Brancheførende resultater i jeres branche

LAZZAWEB x Shaping New Tomorrow
E-commerce
Shaping New Tomorrow fik topplaceringer i et konkurrencepræget marked
117 % stigning i omsætning
Resultater på 5 markeder
LAZZAWEB x Astrid Frank
E-commerce
Brancheførende marketingstrategi har sikret Astrid Frank stor synlighed
2253 % stigning i antal kliks
351 % flere eksponeringer
LAZZAWEB x Lykke by Lykke
E-commerce
Lykke by Lykke oplevede stor vækst i profit med profitabel marketingstrategi
266 % vækst i profit
Finalist-case til Global Search Awards
LAZZAWEB x QNTS
E-commerce
Markant vækst for QNTS gennem profitskabende marketingsynergier
61 % vækst i omsætning
12 % øgning af ROAS

Digital marketing, der overgår jeres forventninger

En marketingstrategi, hvor alle digitale touchpoints i kunderejsen er gennemtænkt.
Hvor jeres marketingkanaler opnår maksimal performance.
Skabt i samarbejde med +1000 virksomheder

Mærk forskellen med vores prisvindende proces

360 marketingsynergier med LAZZAWEB
Maksimer jeres performance

Marketing på tværs af kanaler

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Udforsk vores cases
Succes er ikke en tilfældighed

Nysgerrig på, om vi kunne være den partner, I leder efter?

Hver branche har sin kode – og vi har nøglen til dem alle. Med LAZZAWEB som jeres samarbejdspartner låser vi op for jeres mulighed for maksimal performance.
Kontakt os →
LAZZAWEB er din samarbejdspartner

Vi gør dig til stjernen i din rolle

CEO
Højere ROI
Strategisk sparring
Bedre rapporter
Få styr på tallene og læg bedre strategier ud fra konkrete indsigter.
CMO
Højere ROAS
Bedre indsigt
Mere tid
Øg effektiviteten, få luft i kalenderen og opnå bedre resultater.
Marketingkoordinator
Bedre resultater
Mere sparring
Mindre manuelt arbejde
Få sparring og adgang til analyser, som sikrer bedre resultater på sigt.
Effekten af et marketing powerhouse

Derfor er LAZZAWEB det sikre valg

Vi gør jeres vækstambitioner til virkelighed gennem digital marketing.

Hos LAZZAWEB har vi sat marketingsucces på formel – og det har resulteret i banebrydende resultater i over 50 lande.

Mange ting i livet er tilfældige, men succes er ikke en af dem.

0%
af vores kunder bliver hos os i årevis.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder.
0+ lande
er antallet af lande, hvor vi skaber mærkbare resultater for vores kunder.
Team LAZZAWEB

Mød jeres vækstfokuserede specialister

Jimmi Pedersen
Jimmi Pedersen
COO & Partner
Vanja Vukotic
Vanja Vukotic
People & Culture Manager
Ellen O'Connor Bak
Ellen Alice O'Connor Bak
Client Manager
Joachim Stenskrog
Joachim Stenskrog
Head of Paid Search
Martin Jensen
Martin Jensen
Sr. Paid Search Specialist
Claus Bressay
Claus Bressay
Paid Search Specialist
Anne Borup
Anne Borup
Paid Search Specialist
Mark Jacobsen - LAZZAWEB
Mark Jacobsen
Paid Search Specialist
Trine Christiansen
Trine Christiansen
Team Lead & Senior Paid Social Specialist
Jesper Nielsen - LAZZAWEB
Jesper Nielsen
Paid Social Specialist
Rasmus Krogshave - LAZZAWEB
Rasmus Krogshave
Associated Paid Social Specialist
Teis Danielsen - LAZZAWEB
Teis Danielsen
Junior Paid Social Specialist
Alfred Ilberg Ulvmose - LAZZAWEB
Alfred Ilberg Ulvmose
Technical Specialist
Johan Krogh-Hansen
Johan Krogh-Hansen
Head of SEO
Rasmus Jespersgaard
Rasmus Jespersgaard
Sr. Organic Search Specialist
Alex Dyhr
Alex Dyhr
Organic Search Specialist
Patrik Lazzarotto
Patrik Lazzarotto
Founder & Group Chief M&A Officer
Nikolaj Bæk
Nikolaj Bæk
CMO & Partner
Victor Lind
Victor Lind
CSO & Partner
Sebastian Skinbjerg
Sebastian Skinbjerg
Client Manager
Bilal Yasin
Bilal Yasin
Sr. Paid Search Specialist & Associated Partner
Jakob Foldager
Jakob Foldager
Senior Paid Search Specialist
Casper Jørgensen
Casper Jørgensen
Paid Search Specialist
Victor Lund - LAZZAWEB
Victor Lund
Paid Search Specialist
Camilla Gerner
Camilla Gerner
Paid Search Assistant
Julie Rosendal
Julie Rosendal
Paid Social Specialist
Andrea Abildgaard - LAZZAWEB
Andrea Abildgaard
Paid Social Specialist
Julie Thomsen
Julie Thomsen
Junior Paid Social Specialist
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Sanne Lykkegaard Wiesneck
Content Marketing Specialist
Ida Johanne Skall Sørensen
Ida Johanne Skall Sørensen
Onboarding Specialist
Oliver Frøkjær
Oliver Frøkjær
Sr. Organic Search Specialist
Tobias Brodersen
Tobias Brodersen
Organic Search Specialist
Anne Bach Nielsen
Anne Bach Nielsen
On-page Specialist
Ole Trudslev
Ole Trudslev
Bestyrelsesformand
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases