Gennem en dybdegående søgeordsanalyse og oprydning i søgetermer samt en opbygning af en gennemarbejdet negativ søgeordslise,
Flytteholdet er et dansk flyttefirma med fokus på at tilbyde billig og fleksibel flytning til kunder inden for både det private og erhverv. Derudover kan de også hjælpe med bl.a. tungløft, nedpakning og opbevaring.
De tog fat i LAZZAWEB, da de oplevede udfordringer med antallet af konverteringer og kvaliteten af deres henvendelser.
I tæt samarbejde med Flytteholdet ryddede vi op i deres søgeord og fjernede irrelevante visninger på konkurrenternes brands, som ikke kun øgede relevansen i konverteringer, men reducerede også mængden af fejlhenvendelser.
Gennem en kampagnestruktur med både dynamiske overskrifter og annoncer, har vi fået samlet mere data til de bedst-performende kampagner. Det har medført en stigning i henvendelser for både privat- og også ervhervskunder. Dette kombineret med en fleksibel tilgang til budgettering, justeret månedligt efter Flytteholdets kapacitet og ordrebog, har vi sikret en skalerbar løsning, der går hånd i hånd med deres behov og ambitioner.
Få profitabel vækst med os som jeres skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.