Hjemme Hos har set markante forbedringer i deres omsætningsperformance efter implementeringen af konverteringsoptimersforslag udarbejdet til at løfte den samlede købsoplevelse.
Hjemme Hos er en dansk virksomhed, der forhandler primært danske møbelproducenter til hjemmet. I dag har de 23 butikker fordelt i hele Danmark samt en webshop.
De kontaktede os, da de havde udfordringer med at øge antallet af konverterende kunder på tværs af deres marketingkanaler og website.
Hjemme Hos benytter sig af vores service på Google Ads og SEO, samtidig med at de har fået en fuld LAZZAWEB CRO-audit.
Med et særligt fokus på brugervenlighed og navigationsstrukturer leverede vi en skræddersyet rapport, der både fremhævede aktuelle svagheder og konkrete optimeringsforslag til deres hjemmeside.
I samarbejde med Hjemme Hos implementerede vi en række ændringer, herunder forbedret produktoversigt, optimerede søgefunktioner og ændringer til deres mobilversion for en bedre brugeroplevelse.
Derudover blev deres filtreringsmuligheder styrket, så kunderne nemt kunne finde præcis det, de søgte efter – hvilket har været med til at løfte værdien pr. besøgende markant og bidraget til en stigning i omsætningen.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.