
Vi løftede Hjemme Hos markant i et af Danmarks hårdeste retail-markeder ved at gøre produkterne lettere at finde, både for brugerne og Google.


Hjemme Hos er en dansk virksomhed, der forhandler primært danske møbelproducenter til hjemmet. I dag har de 23 butikker fordelt i hele Danmark samt en webshop.
De kontaktede os, da de havde udfordringer med at øge antallet af konverterende kunder på tværs af deres marketingkanaler og website.
Hjemme Hos benytter sig af vores service på Google Ads og SEO, samtidig med at de har fået en fuld LAZZAWEB CRO-audit.

Hjemme Hos har oplevet en eksplosiv udvikling i den organiske forretning, drevet af en skarpere kategoristruktur og en strategisk indsats for stærkere autoritet på de vigtigste produktområder. Ved at fokusere på kvalitet i linkbuilding og opbygge mere præcise kollektionssider blev virksomheden langt mere synlig på søgninger med høj købsintention som sofa og lænestol.
Casen fremhæver kun et lille udsnit af den samlede indsats, der tilsammen har gjort brandet markant mere konkurrencedygtigt.

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.