LAZZAWEB har forvandlet VIAMAJAs markedsføring af deres bolig- og livsstilsunivers ved at integrere deres marketingkanaler. Dette med henblik på at skabe en unik og engagerende kunderejse, der fremmer profitabel vækst.
VIAMAJA – tidligere MIOMIO – er et bolig- og livstilsunivers, der byder på unikke produkter til overkommelige priser. De driver virksomheden udelukkende gennem gennem deres webshop.
Da de stod overfor udfordringen med at skalere deres virksomhed, søgte VIAMAJA en proaktiv samarbejdspartner til at hjælpe dem med at opnå deres mål – og dertil faldt valget naturligvis på LAZZAWEB.
I tæt samarbejde med VIAMAJA skabte vi en strategi, hvis omdrejningspunkt var at integrere deres forskellige marketingkanaler og udarbejde inspirerende indhold til målgruppen, som tilsammen skulle sikre en sammenhængende kunderejse.
Vi kombinerede brugergenereret indhold med strukturerede Paid Social-kampagner, der fokuserede på at fange kundernes opmærksomhed med VIAMAJAs udvalg af low entry-produkter. Dette førte til højere engagement og imponerende vækst, hvor det især var kombinationen af værdifuldt content og præcist målrettede produktkampagner, der sikrede effektivitet og synergi mellem marketingkanalerne.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.