Få dominans på Google
Google Tools

Google Marketing Powertools

Hos os får I ikke bare SEO og Google Ads. I får en gennemgribende Google-indsats, hvis største fokuspunkt er data. Derfor besidder vi også en tech stack, der rækker længere end kun Googles og indeholder helt unik software: LAZZATOOLS, som er udviklet af vores eget developerteam.

Skab jeres vækst i samarbejde med os og oplev forskellen.

De 5 discipliner, vi mestrer

LAZZATOOLS
Google Data Studio
Google Analytics
Google Tag Manager
Tryk på en disciplin, for at læse mere
  • Google Search Console

    Google Search Console bruger vi blandt andet til at måle på jeres organiske rangeringer. Her kan vi nemlig få et grundigt indblik i, hvordan I performer i Google Search. Værktøjet giver os også værdifuld viden om, hvordan vi optimerer jeres tilstedeværelse i søgeresultaterne for at drive mere relevant trafik til jeres website.

    Google Search Console giver os også værktøjer til at løse komplekse problemer, der kan forhindre jer i at præstere godt. Det kan være ting som Core Web Vitals eller mobiloptimering.
  • Google Tag Manager

    Med et developerteam, der er Google Tag Manager-certificeret, kan vi opsætte tags og triggers på jeres website og tracke på alle konverteringsmål ét sted. Vi bruger Google Tag Manager til at opsætte event data, så vi kan spore vigtig aktivitet afhængigt af jeres mål.

    Med Tag Manager får vi en dybere indsigt i tracking af jeres Google Marketing, og med e-commerce-tracking får I værdifulde datapunkter om jeres besøgende og de aktiviteter, de foretager på jeres website. Det giver os et værdifuldt grundlag for at kunne skabe brancheførende resultater gennem Google Marketing.
  • Google Analytics

    Værktøjer som Google Analytics understøtter vores data- og performancedrevne beslutningstagning. Her får vi mulighed for at analysere og se dybdegående detaljer om de besøgende på jeres website. Vi måler konstant på vores indsats og sammenligner data på tværs af måneder og år, så vi har det optimale fundament for at skabe dominans for jer på Google.

    Med Google Analytics kan vi tracke jeres omsætning og se dybere ned i den trafik, I får på jeres website gennem Google Ads og søgemaskinen. Det giver os en værdifuld indsigt, der hjælper os i arbejdet med at forme jeres vækststrategi.
  • Google Data Studio

    Med os til at varetage jeres Google Marketing vil I kontinuerligt modtage overskuelige og flotte rapporter, der også er nemme at afkode og læse. De opsættes nemlig i Google Data Studio, hvor vi kan skabe et samlet overblik over alle jeres aktiviteter og resultater. Det er rapporter, der bygger på et tungt datagrundlag fra bl.a. Google Analytics, Google Search Console og Keyword Tracking-tools.

    Dermed modtager I en automatiseret rapport over bl.a. jeres omsætning, konverteringer, klik, eksponeringer og placeringer, så vi sammen kan sammenligne jeres performance med data fra andre perioder og konkret måle på jeres Google Marketing-indsats og eventuelle optimeringsmuligheder.
  • LAZZATOOLS

    I kan altid være sikre på at få Google Ads og SEO, hvor beslutningerne ikke er taget ud fra tilfældigheder. Jeres brancheførende resultater på Google skabes nemlig gennem udviklingen af vores egen software – LAZZATOOLS, der gør det muligt for os virkelig at skabe powerful performance for jer. Noget, der ikke var muligt udelukkende med "menneskeligt" arbejde.

    LAZZATOOLS tæller 22 tools – blandt andet en robot, søgeordsgeneratoren, der giver jer den dybest tænkelige søgeordsanalyse. Vi fanger alle søgeord + ekstra ord, som er relevante for jer, så vi med garanti kommer hele vejen rundt og ind til kernen af, hvad der kan skabe profit for jer.
    LAZZATOOLS

Vi ser holistisk på Google som én marketingkanal

Få fuld power med vores brancheførende Google-marketing framework, der er skabt til vækstparate virksomheder.
0%
af vores kunders omsætning kommer direkte fra Google-marketing.
0%
stigning i Google-omsætning. Så meget vækster nye kunder i gns. ved at skifte til os.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder gennem Google-marketing.

Strategisk indsigt

I arbejdet med vores tech stack ser vi altid på, hvordan vi kan bruge de forskellige værktøjer til at opnå et grundigt datagrundlag for de taktikker, vi sætter i gang i et samarbejde. Her kigger vi ind i en lang række parametre og ser på, hvordan Googles tools spiller ind i den samlede strategi. Det gør vi for altid at have en fuldstændig klar køreplan, der ikke har andet for øje end Google Marketing. Her udarbejder vi i fællesskab med jer en playbook, der samler al grundlæggende information fra målsætninger til strategi.

  • Grundigt datagrundlag for alle taktikker i et samarbejde
  • Hvordan Googles tools spiller en rolle i den samlede strategi
  • Udarbejdelse af komplet playbook

Google-synergi

Vores arbejde med synergier mellem SEO og Google Ads kommer sig især af vores ekspertviden indenfor Googles tools og vores indsigt i de data, der kan udledes af dem. I dette trin sparrer vores Google-specialister internt om jeres indsats på tværs af Google Ads og SEO og udarbejder et Keyword Performance Map. Det trækker data fra både Google Search Console og Google Ads og giver jer et overblik over jeres komplette tilstedeværelse i søgeresultaterne.

  • Et helt team af Google Ads- og SEO-specialister sparrer om jeres potentiale
  • Udarbejdelse af Keyword Performance Map
  • Konstant fokus på at se synergierne mellem Google Ads og SEO

Tracking

Arbejdet med tracking og Google Tag Manager spiller en vigtig rolle i realiseringen af jeres drømme om dominans på Google. Som et Google Marketing-bureau har vi derfor ansat et helt trackingteam, hvis fornemste opgave er at sørge for at opsætte jeres tracking, validere den og opsætte rapportering. På den måde har vores Google-specialister de bedste forudsætninger for at indhente de data, der er essentielle for deres videre arbejde med jeres Google Marketing-indsats.

  • Tracking er en vigtig del af jeres Google Marketing-indsats
  • Et helt trackingteam i ryggen
  • Ajourføring af tracking sikrer korrekt optimering

Dashboards

Det er i dette trin af processen, at I modtager visuelt flotte og overskuelige rapporter, så I har et klart billede af jeres Google Marketing-indsats. Jeres performance i henholdsvis SEO og Google Ads adskilles i to forskellige performance-rapporter. En månedlig Google Ads-rapport indeholder typisk viden om eksponeringer, klik, CTR, pris, ROAS, konverteringer m.m., hvorimod en SEO-rapport indeholder data på organisk omsætning, brugere, sessions, klik, topsøgeord m.m.

  • Visuelt flotte og overskuelige dashboards
  • Månedlige performance-rapporter fra Google Ads og SEO
  • Komplet overblik over jeres Google Marketing-indsats

Optimering

Hos LAZZAWEB har vi en evig stræben efter at skabe brancheførende resultater for jer. Og det sker kun gennem konstant optimering af jeres Google Marketing-indsats og af vores egne interne processer. Derfor udfordrer vores developerteam konstant grænsen for, hvad der er muligt. Ved hjælp af LAZZATOOLS kan vi via vores egne robotter og algoritmer skabe en større dataindsigt, der gør, at vi kan realisere jeres drøm om dominans på Google.

  • Konstant optimering af egne interne processer og viden
  • Udvikling af egne unikke tools, algoritmer og robotter
  • Enorm dataindsigt

Vores process

Vi besidder ikke overfladisk viden om alle digitale marketingdiscipliner. Til gengæld er vi de bedste til dét, vi kan: Google Marketing. Hos os får du en Google Ads-proces, der er performancedrevet og udarbejdet af Google-specialister. Processen tager jer gennem fem trin, der analyserer, producerer og optimerer jeres Google Ads-konto. Det sker kontinuerligt, så vi altid har en målrettet strategi, som I selv har været med til at sætte retningen for. Vores proces er grundig, og hvert trin bygger på en enorm indsigt i analyser og data, som vi kontinuerligt deler med jer og optimerer ud fra.

  • Google-specialister gennemgår jeres Google Ads-konto fra A-Z
  • En proces med et fundament af avancerede analyseværktøjer
  • Kontinuerlig optimering og evaluering
1
Strategisk indsigt
2
Google-synergi
3
Tracking
5
Optimering
6
Tryk på et trin, for at læse mere

Du er i gode hænder

250+ glade samarbejdspartnere

Er vi et match?

Et match

I søger en stærk samarbejdspartner
I er klar til kraftig vækst
I tænker langsigtet

Ikke et match

I ønsker at betale på timebasis
I ønsker kun at få løst en engangsopgave
I tænker kortsigtet

Mød dine Google-specialister

Lasse Knudsen

Head of PPC

Jeg arbejder proaktivt sammen med vores kunder for at skabe de bedst mulige resultater for deres online annoncering i Google Ads.

Jimmi Pedersen

Team Lead

Jeg er passioneret omkring det at arbejde med mennesker, og at kunne være med til at udvikle deres potentialer og kompetencer er en stor ære for mig. At mine kolleger ved, at de kan komme til mig med alt – både stort og småt – og stole på, at jeg vil dem det bedste, er ekstremt vigtigt for mig.

Bilal Yasin

Senior Paid Search Specialist

Jeg er meget resultatorienteret og ambitiøs, og det er jeg også på mine kunders vegne. Det er vigtigt for mig at være på vinderholdet.

Jacob Christensen

Paid Search Specialist

Jeg har en stor passion inden for datadrevet markedsføring. Ærligheden og den simple logik bag data tiltaler mig meget, og jeg elsker at tage de velbegrundede beslutninger, som skaber vækst for vores kunder.

Casper Jørgensen

Paid Search Specialist

Jeg er en ambitiøs og engageret Google Ads-specialist. Jeg brænder for digital markedsføring og er drevet af at skabe resultater for vores kunder. Derudover søger jeg altid ny viden og afprøver gerne nye tiltag i bestræbelserne for at være best-in-class.

Joachim Stenskrog

Paid Search Specialist

Kombinationen af resultater, løbende optimering og forbedring samt ærligheden i den data, man arbejder med i online markedsføring, tiltaler mig helt vildt og stemmer perfekt overens med mine værdier som menneske.

Morten Paamejer Kristoffersen

Associated Paid Search Specialist

Jeg er en målrettet og resultatorienteret person, som finder egen succes i takt med en succesrig vækst hos mine kunder. Mit konkurrerende og analyserende mindset gør, at jeg finder glæde i velovervejet forarbejde, der baner vej til større resultater.

Michael Knudsen

Paid Search Assistant

Hos LAZZAWEB hjælper jeg Google Ads-holdet med at færdiggøre interne processer. Det gælder bl.a. opsætning eller justering af nye kampagner. Til dagligt læser jeg en kandidatgrad i Marketing på AAU.

Peter Schack

Head of SEO

I dag bruger jeg mine mere end 8 års erfaring med SEO og online marketing generelt til det, der er særligt vigtigt for mig, nemlig udvikling. Det være sig udvikling af en kundes forretning eller udvikling af medarbejderne i afdelingen.

Johan Krogh-Hansen

Organic Search Specialist

Jeg tilrettelægger altid enhver SEO-strategi ud fra brugerens perspektiv. For for mig handler god SEO om at sætte brugeren i højsædet. Det kræver en helhjertet indsats, som virkelig tager brugerens behov alvorligt. Og når jeg gør det, bliver vi belønnet med placeringer, konverteringer og glade kunder.

Kasper Hedegaard

Organic Search Specialist

Jeg elsker data og at dykke ned i det, ligesom jeg elsker at skabe gode resultater for vores kunder ved hjælp af langsigtede strategier. Jeg tror på, at de langsigtede strategier er vejen frem i modsætning til de hurtige løsninger, der ikke er bæredygtige over tid. Ved at arbejde langsigtet kan man opnå vedvarende fremgang i placeringer og konverteringer.

Oliver Frøkjær

Organic Search Specialist

Jeg elsker at skabe udvikling og er en resultatorienteret person. At hjælpe andre med at forbedre sig er det, som gør SEO særligt spændende for mig.

Rasmus Jespersgaard

Organic Search Specialist

For mig handler SEO om at skabe stærke brugeroplevelser via samspillet mellem content og tekniske faktorer – altid med afsæt i data. Herigennem skabes værdi for både brugere og virksomheder, hvilket giver langsigtede resultater, der kan mærkes på bundlinjen.

Daniel Krogh Andersen

Developer & Tracking Specialist

Jeg laver dybdegående SEO-analyser, tager velfunderede beslutninger og eksekverer strategier effektivt.

Andreas Larsen

Junior Developer

Hos LAZZAWEB hjælper jeg med til at optimere interne processer. Jeg er med til at udvikle værktøjer, som automatiserer arbejdsopgaver, fremhæver mønstre og hjælper kommunikationen specialist og kunde imellem. Jeg læser en kandidat i Matematik-Teknologi på Aalborg Universitet, hvor jeg bl.a. arbejder med matematisk modellering, statistik og signalbehandling.

Gå fra markedsudfordrer til markedsleder på Google

Vi ved, at vores kunder køber resultater, men de vælger at blive hos os for vores høje proaktivitet og strategiske forretningsforståelse.