- 142 % vækst i tocifret million-omsætning på 3 måneder
- Finalist som verdens bedste case
PowerPack-strategi, der giver brancheførende resultater på kun 3 måneder.
Vores specialister er udstyret med en værktøjskasse bestående af +24 egenudviklede LAZZATOOLS, der er skabt til at effektivisere vores arbejde og kvalitet. Det betyder for dig, at vi kan levere 2 x hurtigere værdi på den halve tid. Dét sikrer jer eksplosive resultater, hvor andre aldrig kan følge med.
I arbejdet med vores tech stack ser vi altid på, hvordan vi kan bruge de forskellige værktøjer til at opnå et grundigt datagrundlag for de taktikker, vi sætter i gang i et samarbejde. Her kigger vi ind i en lang række parametre og ser på, hvordan Googles tools spiller ind i den samlede strategi. Det gør vi for altid at have en fuldstændig klar køreplan, der ikke har andet for øje end Google Marketing. Her udarbejder vi i fællesskab med jer en playbook, der samler al grundlæggende information fra målsætninger til strategi.
Vores arbejde med synergier mellem SEO og Google Ads kommer sig især af vores ekspertviden indenfor Googles tools og vores indsigt i de data, der kan udledes af dem. I dette trin sparrer vores Google-specialister internt om jeres indsats på tværs af Google Ads og SEO og udarbejder et Keyword Performance Map. Det trækker data fra både Google Search Console og Google Ads og giver jer et overblik over jeres komplette tilstedeværelse i søgeresultaterne.
Arbejdet med tracking og Google Tag Manager spiller en vigtig rolle i realiseringen af jeres drømme om dominans på Google. Som et Google Marketing-bureau har vi derfor ansat et helt trackingteam, hvis fornemste opgave er at sørge for at opsætte jeres tracking, validere den og opsætte rapportering. På den måde har vores Google-specialister de bedste forudsætninger for at indhente de data, der er essentielle for deres videre arbejde med jeres Google Marketing-indsats.
Det er i dette trin af processen, at I modtager visuelt flotte og overskuelige rapporter, så I har et klart billede af jeres Google Marketing-indsats. Jeres performance i henholdsvis SEO og Google Ads adskilles i to forskellige performance-rapporter. En månedlig Google Ads-rapport indeholder typisk viden om eksponeringer, klik, CTR, pris, ROAS, konverteringer m.m., hvorimod en SEO-rapport indeholder data på organisk omsætning, brugere, sessions, klik, topsøgeord m.m.
Hos LAZZAWEB har vi en evig stræben efter at skabe brancheførende resultater for jer. Og det sker kun gennem konstant optimering af jeres Google Marketing-indsats og af vores egne interne processer. Derfor udfordrer vores developerteam konstant grænsen for, hvad der er muligt. Ved hjælp af LAZZATOOLS kan vi via vores egne robotter og algoritmer skabe en større dataindsigt, der gør, at vi kan realisere jeres drøm om dominans på Google.
Vi besidder ikke overfladisk viden om alle digitale marketingdiscipliner. Til gengæld er vi de bedste til dét, vi kan: Google Marketing. Hos os får du en Google Ads-proces, der er performancedrevet og udarbejdet af Google-specialister. Processen tager jer gennem fem trin, der analyserer, producerer og optimerer jeres Google Ads-konto. Det sker kontinuerligt, så vi altid har en målrettet strategi, som I selv har været med til at sætte retningen for. Vores proces er grundig, og hvert trin bygger på en enorm indsigt i analyser og data, som vi kontinuerligt deler med jer og optimerer ud fra.