Få profitabel vækst
Google Tools

Google Marketing
Toolstack

Hos os får I ikke bare SEO og Google Ads. I får en gennemgribende Google-indsats, hvis største fokuspunkt er data. Derfor besidder vi også en tech stack, der rækker længere end kun Googles og indeholder helt unik software: LAZZATOOLS, som er udviklet af vores eget developerteam.

Skab jeres vækst i samarbejde med os og oplev forskellen.

De 5 discipliner, vi mestrer

LAZZATOOLS
Google Data Studio
Google Analytics
Google Tag Manager
Tryk på en disciplin, for at læse mere
  • Google Search Console

    Google Search Console bruger vi blandt andet til at måle på jeres organiske rangeringer. Her kan vi nemlig få et grundigt indblik i, hvordan I performer i Google Search. Værktøjet giver os også værdifuld viden om, hvordan vi optimerer jeres tilstedeværelse i søgeresultaterne for at drive mere relevant trafik til jeres website.

    Google Search Console giver os også værktøjer til at løse komplekse problemer, der kan forhindre jer i at præstere godt. Det kan være ting som Core Web Vitals eller mobiloptimering.
  • Google Tag Manager

    Med et developerteam, der er Google Tag Manager-certificeret, kan vi opsætte tags og triggers på jeres website og tracke på alle konverteringsmål ét sted. Vi bruger Google Tag Manager til at opsætte event data, så vi kan spore vigtig aktivitet afhængigt af jeres mål.

    Med Tag Manager får vi en dybere indsigt i tracking af jeres Google Marketing, og med e-commerce-tracking får I værdifulde datapunkter om jeres besøgende og de aktiviteter, de foretager på jeres website. Det giver os et værdifuldt grundlag for at kunne skabe brancheførende resultater gennem Google Marketing.
  • Google Analytics

    Værktøjer som Google Analytics understøtter vores data- og performancedrevne beslutningstagning. Her får vi mulighed for at analysere og se dybdegående detaljer om de besøgende på jeres website. Vi måler konstant på vores indsats og sammenligner data på tværs af måneder og år, så vi har det optimale fundament for at skabe dominans for jer på Google.

    Med Google Analytics kan vi tracke jeres omsætning og se dybere ned i den trafik, I får på jeres website gennem Google Ads og søgemaskinen. Det giver os en værdifuld indsigt, der hjælper os i arbejdet med at forme jeres vækststrategi.
  • Google Data Studio

    Med os til at varetage jeres Google Marketing vil I kontinuerligt modtage overskuelige og flotte rapporter, der også er nemme at afkode og læse. De opsættes nemlig i Google Data Studio, hvor vi kan skabe et samlet overblik over alle jeres aktiviteter og resultater. Det er rapporter, der bygger på et tungt datagrundlag fra bl.a. Google Analytics, Google Search Console og Keyword Tracking-tools.

    Dermed modtager I en automatiseret rapport over bl.a. jeres omsætning, konverteringer, klik, eksponeringer og placeringer, så vi sammen kan sammenligne jeres performance med data fra andre perioder og konkret måle på jeres Google Marketing-indsats og eventuelle optimeringsmuligheder.
  • LAZZATOOLS

    I kan altid være sikre på at få Google Ads og SEO, hvor beslutningerne ikke er taget ud fra tilfældigheder. Jeres brancheførende resultater på Google skabes nemlig gennem udviklingen af vores egen software – LAZZATOOLS, der gør det muligt for os virkelig at skabe powerful performance for jer. Noget, der ikke var muligt udelukkende med "menneskeligt" arbejde.

    LAZZATOOLS tæller 22 tools – blandt andet en robot, søgeordsgeneratoren, der giver jer den dybest tænkelige søgeordsanalyse. Vi fanger alle søgeord + ekstra ord, som er relevante for jer, så vi med garanti kommer hele vejen rundt og ind til kernen af, hvad der kan skabe profit for jer.
    LAZZATOOLS

Vi ser holistisk på Google som én marketingkanal

Få profit fra Google med vores verdensførende Google-marketing framework, der er skabt til vækstparate virksomheder.
0%
af vores kunders omsætning kommer direkte fra Google-marketing.
0%
stigning i Google-omsætning. Så meget vækster nye kunder i gns. indenfor 12 mdr.
0 mia. kr.
er den totale omsætning, vi har skabt for vores kunder gennem Google-marketing.

LAZZATOOLS 🚀

Vores specialister er udstyret med en værktøjskasse bestående af +24 egenudviklede LAZZATOOLS, der er skabt til at effektivisere vores arbejde og kvalitet. Det betyder for dig, at vi kan levere 2 x hurtigere værdi på den halve tid. Dét sikrer jer eksplosive resultater, hvor andre aldrig kan følge med.

1. LAZZATOOLS aktiveres

2. Eksplosiv hastighed

3. I opnår profitabel vækst

Strategisk indsigt

I arbejdet med vores tech stack ser vi altid på, hvordan vi kan bruge de forskellige værktøjer til at opnå et grundigt datagrundlag for de taktikker, vi sætter i gang i et samarbejde. Her kigger vi ind i en lang række parametre og ser på, hvordan Googles tools spiller ind i den samlede strategi. Det gør vi for altid at have en fuldstændig klar køreplan, der ikke har andet for øje end Google Marketing. Her udarbejder vi i fællesskab med jer en playbook, der samler al grundlæggende information fra målsætninger til strategi.

  • Grundigt datagrundlag for alle taktikker i et samarbejde
  • Hvordan Googles tools spiller en rolle i den samlede strategi
  • Udarbejdelse af komplet playbook

Google-synergi

Vores arbejde med synergier mellem SEO og Google Ads kommer sig især af vores ekspertviden indenfor Googles tools og vores indsigt i de data, der kan udledes af dem. I dette trin sparrer vores Google-specialister internt om jeres indsats på tværs af Google Ads og SEO og udarbejder et Keyword Performance Map. Det trækker data fra både Google Search Console og Google Ads og giver jer et overblik over jeres komplette tilstedeværelse i søgeresultaterne.

  • Et helt team af Google Ads- og SEO-specialister sparrer om jeres potentiale
  • Udarbejdelse af Keyword Performance Map
  • Konstant fokus på at se synergierne mellem Google Ads og SEO

Tracking

Arbejdet med tracking og Google Tag Manager spiller en vigtig rolle i realiseringen af jeres drømme om dominans på Google. Som et Google Marketing-bureau har vi derfor ansat et helt trackingteam, hvis fornemste opgave er at sørge for at opsætte jeres tracking, validere den og opsætte rapportering. På den måde har vores Google-specialister de bedste forudsætninger for at indhente de data, der er essentielle for deres videre arbejde med jeres Google Marketing-indsats.

  • Tracking er en vigtig del af jeres Google Marketing-indsats
  • Et helt trackingteam i ryggen
  • Ajourføring af tracking sikrer korrekt optimering

Dashboards

Det er i dette trin af processen, at I modtager visuelt flotte og overskuelige rapporter, så I har et klart billede af jeres Google Marketing-indsats. Jeres performance i henholdsvis SEO og Google Ads adskilles i to forskellige performance-rapporter. En månedlig Google Ads-rapport indeholder typisk viden om eksponeringer, klik, CTR, pris, ROAS, konverteringer m.m., hvorimod en SEO-rapport indeholder data på organisk omsætning, brugere, sessions, klik, topsøgeord m.m.

  • Visuelt flotte og overskuelige dashboards
  • Månedlige performance-rapporter fra Google Ads og SEO
  • Komplet overblik over jeres Google Marketing-indsats

Optimering

Hos LAZZAWEB har vi en evig stræben efter at skabe brancheførende resultater for jer. Og det sker kun gennem konstant optimering af jeres Google Marketing-indsats og af vores egne interne processer. Derfor udfordrer vores developerteam konstant grænsen for, hvad der er muligt. Ved hjælp af LAZZATOOLS kan vi via vores egne robotter og algoritmer skabe en større dataindsigt, der gør, at vi kan realisere jeres drøm om dominans på Google.

  • Konstant optimering af egne interne processer og viden
  • Udvikling af egne unikke tools, algoritmer og robotter
  • Enorm dataindsigt

Vores process

Vi besidder ikke overfladisk viden om alle digitale marketingdiscipliner. Til gengæld er vi de bedste til dét, vi kan: Google Marketing. Hos os får du en Google Ads-proces, der er performancedrevet og udarbejdet af Google-specialister. Processen tager jer gennem fem trin, der analyserer, producerer og optimerer jeres Google Ads-konto. Det sker kontinuerligt, så vi altid har en målrettet strategi, som I selv har været med til at sætte retningen for. Vores proces er grundig, og hvert trin bygger på en enorm indsigt i analyser og data, som vi kontinuerligt deler med jer og optimerer ud fra.

  • Google-specialister gennemgår jeres Google Ads-konto fra A-Z
  • En proces med et fundament af avancerede analyseværktøjer
  • Kontinuerlig optimering og evaluering
Tryk på et trin, for at læse mere
1
Strategisk indsigt
2
Google-synergi
3
Tracking
5
Optimering
6

Det sikre valg til vækst gennem Google

+500 glade samarbejdspartnere

Hvornår er vi et match?

PowerPartner match

Et PowerPartner match

I har inhouse Google Ads / SEO-specialister
I søger sparring til jeres inhouse team
I ønsker mere profit fra Google
PowerPack match

Et PowerPack match

I har ikke inhouse Google Ads / SEO-specialister
I søger en udførende Google-marketing partner
I ønsker mere profit fra Google

Mød dine Google-specialister

Lasse Knudsen

Head of PPC & Partner

Jeg arbejder proaktivt sammen med vores kunder for at skabe de bedst mulige resultater for deres online annoncering i Google Ads.

Bilal Yasin

Senior Paid Search Specialist

Jeg er meget resultatorienteret og ambitiøs, og det er jeg også på mine kunders vegne. Det er vigtigt for mig at være på vinderholdet.

Martin Jensen

Senior Paid Search Specialist

Joachim Stenskrog

Team Lead & Senior Paid Search Specialist

Kombinationen af resultater, løbende optimering og forbedring samt ærligheden i den data, man arbejder med i online markedsføring, tiltaler mig helt vildt og stemmer perfekt overens med mine værdier som menneske.

Jakob Foldager

Paid Search Specialist

Jeg er datadrevet, og træffer derfor langt de fleste af mine beslutninger baseret på data. Det der ikke virker, kan slukkes for eller justeres på og testes igen. På den måde, er jeg sikker på ikke at bruge annoncekroner på det, der ikke skaber resultater.

Lasse Skovmand Jensen

Paid Search Specialist

Jeg er en resultatorienteret og målrettet person, som er meget passioneret omkring digital marketing, hvor det at skabe gode resultater og succes for kunderne er en af drivkræfterne i min dagligdag.

Lars Thoning Dybro

Paid Search Specialist

Som ekstremt problemløsende, så er der ikke noget federe end at have hånden på kogepladen. At se hvordan ens tiltag i Google Ads og proaktive råd kan påvirke en virksomheds top- og bundlinje motiverer mig meget.

Mikkel Frederiksen

Paid Search Specialist

Jeg elsker at kunne skabe performance og vækst i fælleskab med mine kunder! For mig er det vigtigt med tæt dialog med kunden, da et stærkt og tæt samarbejde oftest bidrager til at løfte resultaterne til nye højder.

Casper Jørgensen

Paid Search Specialist

Jeg er en ambitiøs og engageret Google Ads-specialist. Jeg brænder for digital markedsføring og er drevet af at skabe resultater for vores kunder. Derudover søger jeg altid ny viden og afprøver gerne nye tiltag i bestræbelserne for at være best-in-class.

Amalie Blenner

Paid Search Specialist

Som Google Ads-specialist er min daglige motivation at forbedre mine kunders performance. Jeg går til de daglige opgaver med et resultatorienteret fokus og samtidig med tårn høje forventninger til mig selv og samarbejdet med mine kunder.

Peter Schack

Head of SEO & Partner

I dag bruger jeg mine mere end 8 års erfaring med SEO og online marketing generelt til det, der er særligt vigtigt for mig, nemlig udvikling. Det være sig udvikling af en kundes forretning eller udvikling af medarbejderne i afdelingen.

Johan Krogh-Hansen

Senior Organic Search Specialist

Jeg tilrettelægger altid enhver SEO-strategi ud fra brugerens perspektiv. For for mig handler god SEO om at sætte brugeren i højsædet. Det kræver en helhjertet indsats, som virkelig tager brugerens behov alvorligt. Og når jeg gør det, bliver vi belønnet med placeringer, konverteringer og glade kunder.

Oliver Frøkjær

Organic Search Specialist

Jeg elsker at skabe udvikling og er en resultatorienteret person. Som SEO-konsulent sikrer jeg forbindelsen mellem mine kunders værditilbud og den efterspørgsel, som er i Google.

Rasmus Jespersgaard

Organic Search Specialist

For mig handler SEO om at skabe stærke brugeroplevelser via samspillet mellem content og tekniske faktorer – altid med afsæt i data. Herigennem skabes værdi for både brugere og virksomheder, hvilket giver langsigtede resultater, der kan mærkes på bundlinjen.

Rami Najmi

Organic Search Specialist

Jeg brænder for at skabe resultater via organisk trafik baseret på data og i tæt samarbejde med kunden. Et af mine fokusområder er brugernes indgangsvinkel til kundens website og at konvertere trafik til profit.

Tobias Kristensen

Organic Search Specialist

Jeg har altid godt kunne lide at arbejde med SEO, både fordi det hjælper til at styrke en virksomheds position på Google. Men lige såvel fordi det hjælper med at finde andre muligheder i den nuværende strategi, som man kan arbejde videre med og på den måde skabe yderligere vækst

Gå fra markedsudfordrer til markedsleder på Google

Vi ved, at vores kunder køber resultater, men de vælger at blive hos os for vores høje proaktivitet og strategiske forretningsforståelse.