At vide hvordan man skriver en pressemeddelelse, kan være en glimrende tilføjelse til en marketingmedarbejders færdigheder. Det er dog ikke nogen let opgave. Hvis du er vant til at skrive andet content til internettet, synes du måske nemlig, at pressemeddelelser er udfordrende at skrive. De kommer med deres eget sæt af formateringsregler, sprog og målgruppe, men det er skønheden ved dette medie; du skal bare sætte dig ind i det grundlæggende, og så er du fri til at være kreativ.
I en tid, hvor størstedelen foretrækker at se deres nyheder online, kan en pressemeddelelse være et stærkt værktøj. Men hvordan skriver man en pressemeddelelse og måske vigtigst af alt, hvad er en god pressemeddelelse?
Du får svaret i dette afsnit, hvor vi har besøg af Michael Qureshi fra Min By Media. Min By Media står bag medierne: MigogAalborg, MigogKBH, MigogOdense og MigogÅrhus.
Vi taler om:
Lyt med på Apple Podcasts, Spotify eller lige dér, hvor du lytter til dine favoritter. Bare søg på “LAZZATALKS”. 🎙️
Eller hør den her på siden.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.