I e-handelsverdenen er internationalisering blevet et buzzword. Men hvad betyder det?
Internationalisering er processen med at udvide din e-commerce til lande og nye markeder ud over virksomhedens oprindelsesland. Du forsøger altså at kopiere din succesformel til lande udenfor din virksomheds nuværende markeder – men det er lettere sagt end gjort. En strategi, der virker i Danmark, virker nødvendigvis ikke i Norge. Der er vigtige ting, du skal overveje, før du kaster dig ud i en internationalisering.
Dennis Drejer fra Rito.dk har succesfuldt udvidet sin webshop til seks nye markeder, og han giver dig her hans take på en vinderstrategi, så du og din virksomhed kan få succes med at ekspandere til nye markeder.
Vi taler om:
Lyt med på Apple Podcasts, Spotify eller lige dér, hvor du lytter til dine favoritter. Bare søg på “LAZZATALKS”. 🎙️
Eller hør den her på siden.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.