Sanzi Beauty producerer kvalitetsprodukter inden for skønhed og pleje.
De ønskede en samarbejdspartner, der kunne vækste og skalere deres daværende setup. Derudover ønskede de en samarbejdspartner, som ville arbejde tæt med dem og hjælpe dem med at penetrere markedet via Google.
Sanzi Beauty har tredoblet deres omsætning siden samarbejdet med LAZZAWEB blev igangsat. Gennem Google Ads er omsætningen steget med hele 325 %, hvilket gør, at omsætningen direkte fra Google Ads er gået fra at stå for 25 % af den samlede omsætning til nu at stå for 35 %.
Deres ROAS er desuden steget med 77 %. Det resulterer naturligvis i, at Sanzi Beauty nu får langt mere ud af deres annoncekroner.
For Sanzi Beauty er kommunikation og kemi noget af det vigtigste i et samarbejde. Kemien var derfor altafgørende for, hvem Sanzi Beauty valgte at indgå et samarbejde med til at håndtere deres Google Ads og SEO.
Sanzi Beauty valgte desuden LAZZAWEB grundet gennemsigtigheden i arbejdet, så Sanzi Beauty altid kan følge med i, hvad der foregår på deres Google Ads-konto, og hvad de får ud af deres investering.
Det kræver ifølge dem en fælles forståelse for at kunne vækste sammen.
Sanzi Beauty er gået fra at få 50 konverteringer i gennemsnit pr. måned til nu at have et gennemsnit på 300 månedlige konverteringer.
Det er en stigning på 600 %.
Det betyder, at LAZZAWEB anvender den interesse, Sanzi Beauty får fra brugerne, til at at skabe den relevante trafik.
I den forbindelse har LAZZAWEB desuden løbende rådgivet Sanzi Beauty til, hvordan de kan konverteringsoptimere deres webshop med hensyn til farver, layout og lignende. Det har bl.a. medført, at konverteringsraten er steget fra 2,94 % inden samarbejdet til 4,67 %.
Konverteringsoptimeringen har gjort Sanzi Beauty mere bevidst om, hvad der fanger brugernes opmærksomhed og vækker deres interesse. Det har LAZZAWEBs SEO-team ligeledes hjulpet med, hvilket har medført, at den organiske omsætning siden samarbejdets begyndelse er steget med 42 %.
LAZZAWEB har oprettet og justeret Sanzi Beautys kampagnemålgrupper. Det har betydet en mere specifik målretning af kampagner ud fra demografi, geografi, interesser og adfærden på webshoppen.
Annoncernes bud er ligeledes blevet forøget. Det justerer LAZZAWEB løbende, eksempelvis ved at foretage seasonality adjustments såsom øgede bud til Black Friday og højtider, hvor købsadfærden forandrer sig.
Generelt har LAZZAWEB stort fokus på at opnå en stor indsigt i købsadfærden, som bl.a. gør det muligt at budjustere og optimere efter.
Sanzi Beauty befinder sig på et konkurrencepræget marked. LAZZAWEB har derfor også haft fokus på ekskludering af søgetermer og i det hele taget optimere på de eksisterende. Der foretages kontinuerlige tests og beslutningerne tages altid på baggrund af data.
Optimeringerne har medført, at Sanzi Beautys Google Ads-konto har oplevet en stigning i ROAS på 77 % siden samarbejdets start. Det betyder, at Sanzi Beauty nu får de penge, de smider i Google-annoncering, otte gange igen.
LAZZAWEBs optimeringer har gjort, at den omsætning, der kommer direkte fra Google Ads, nu udgør 35 % af hele deres samlede omsætning. Det er en stigning på 40 % siden samarbejdets begyndelse.
I samarbejdet har Sanzi Beauty øget budgettet for deres annoncering. Men da ROAS i samme periode, som nævnt er steget betydeligt, har det for Sanzi Beauty været et glimrende valg at investere i LAZZAWEB som samarbejdspartner for Google Ads og SEO.