Alle cases
E-commerce
Succes er ikke en tilfældighed

959 % flere ordrer sikrer to-cifret millionomsætning

Ved at bruge deres paid social-kampagner til at øge brand awareness og varme kunder op og Google Shopping-kampagnerne til at samle op på de købeklare kunder, har vi sikret Glowie Copenhagen maksimal synlighed og salg.

Samarbejde

LAZZAWEB logo

Glowie Copenhagen får et marketing glow-up

Glowie Copenhagen er et dansk skønhedsbrand, der havde sin start i 2024, da det blev stiftet af Naja Stencel. De har et stort fokus på veganske serummer og skønhedsprodukter samt -tilbehør til bryn og vipper.

De blev kunde hos LAZZAWEB, da de stod med et brændende ønske om at vækste deres virksomhed til næste niveau gennem deres marketingindsats.

flere ordrer
0
%
millionomsætning på
0
-cifre
Blended POAS på
0
LAZZAWEB x Glowie Copenhagen
Udtalelse
Allerede efter to måneder med LAZZAWEB om bord kunne jeg faktisk mærke, at de havde løftet vores performance markant. Det kunne man også se på tallene, og det spejler sig bare i, at det var en rigtig beslutning at gå med dem. De spiller en central rolle i vores overordnede strategi, både fordi de er hele vores drivkraft bag, og fordi de fungerer som en tæt sparringspartner dagligt.
Naja Stencel
CEO og founder af Glowie Copenhagen
Forløb

En konstant holistisk strategi sikrer vækst

I et meget tæt samarbejde med Glowie Copenhagen, udviklede vi en helhedsorienteret marketingstrategi med fokus på at udnytte samspillet mellem Google Ads og sociale medier som Meta og TikTok.

Gennem løbende justeringer og optimeringer konstaterede vi hurtigt,  at det var mest effektivt at bruge paid social-kampagnerne til at skabe brand awareness og varme potentielle kunder op, mens kampagner gennem Google Ads blev bedst brugt til at fange dem med høj købsintention. Efter adskillige testforløb kunne vi se på dataen, at vi havde størst succes med at ramme Glowie Copenhagens primære målgruppe på Google Ads ved at fokusere annoncebudgettet på deres Shopping-netværk.

Efter en stor indledende succes med den nye strategi fik Glowie Copenhagen en prøvefase med en større distributør om at sælge deres produkter i udvalgte shopping-centre. For at understøtte målet om at få flere kunder til at fysisk købe deres produkter brugte vi paid social-kampagner til en mere fremtrædende markedsføring af Glowie Copenhagen i samme geografiske områder som disse centre.

LAZZAWEB x Glowie Copenhagen

Lignende cases

LAZZAWEB x Sanzi Beauty
E-commerce
Vi har tredoblet Sanzi Beautys omsætning
325 % stigning i omsætning
48 % bedre konverteringsrate
LAZZAWEB x Lykke by Lykke
E-commerce
Lykke by Lykke oplevede stor vækst i profit med profitabel marketingstrategi
266 % vækst i profit
Finalist-case til Global Search Awards
LAZZAWEB x Astrid Frank
E-commerce
Brancheførende marketingstrategi har sikret Astrid Frank stor synlighed
2253 % stigning i antal kliks
351 % flere eksponeringer
LAZZAWEB x QNTS
E-commerce
Markant vækst for QNTS gennem profitskabende marketingsynergier
61 % vækst i omsætning
12 % øgning af ROAS
Maksimer jeres performance

Skal vi tage en uforpligtende dialog?

Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.

Book dit møde nu
+1000
Vækstcases