Ved at bruge deres paid social-kampagner til at øge brand awareness og varme kunder op og Google Shopping-kampagnerne til at samle op på de købeklare kunder, har vi sikret Glowie Copenhagen maksimal synlighed og salg.
Glowie Copenhagen er et dansk skønhedsbrand, der havde sin start i 2024, da det blev stiftet af Naja Stencel. De har et stort fokus på veganske serummer og skønhedsprodukter samt -tilbehør til bryn og vipper.
De blev kunde hos LAZZAWEB, da de stod med et brændende ønske om at vækste deres virksomhed til næste niveau gennem deres marketingindsats.
I et meget tæt samarbejde med Glowie Copenhagen, udviklede vi en helhedsorienteret marketingstrategi med fokus på at udnytte samspillet mellem Google Ads og sociale medier som Meta og TikTok.
Gennem løbende justeringer og optimeringer konstaterede vi hurtigt, at det var mest effektivt at bruge paid social-kampagnerne til at skabe brand awareness og varme potentielle kunder op, mens kampagner gennem Google Ads blev bedst brugt til at fange dem med høj købsintention. Efter adskillige testforløb kunne vi se på dataen, at vi havde størst succes med at ramme Glowie Copenhagens primære målgruppe på Google Ads ved at fokusere annoncebudgettet på deres Shopping-netværk.
Efter en stor indledende succes med den nye strategi fik Glowie Copenhagen en prøvefase med en større distributør om at sælge deres produkter i udvalgte shopping-centre. For at understøtte målet om at få flere kunder til at fysisk købe deres produkter brugte vi paid social-kampagner til en mere fremtrædende markedsføring af Glowie Copenhagen i samme geografiske områder som disse centre.
Book en sparring, når det passer dig på nedenstående link.