Ved at danne et helhedsoverblik over Lykke by Lykkes data havde vi rig mulighed for at optimere deres marketingindsats og forbedre profitten.
Lykke by Lykke er et stort online modeunivers med base i Nørresundby.
De kom til os med den store udfordring, at de ikke kunne danne sig et overblik over deres profit og omkostninger, og dermed kunne de ikke se, hvor deres overskud kom fra, eller hvor optimeringsmulighederne var.
Dette samarbejde skabte så mærkbare resultater, at den var finalist som verdens bedste case ved Global Search Awards i 2023.
I tæt samarbejde med Lykke by Lykke udviklede vi en skræddersyet marketingstrategi, der fokuserede på at opnå fuld gennemsigtighed i deres omkostninger og profitten.
Gennem vores implementering af profitsporing fik vi mere præcise data, som gjorde det muligt at optimere deres marketing-setup med fokus på profitabilitet. Dette gjorde vi blandt andet ved at adskille tilbudsprodukter fra standardprodukter i deres kampagnestruktur, så vi kunne målrette indsatsen mod de mest profitable områder, dermed bruge ressourcer og budget så effektivt som muligt.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.