LAZZAWEB har hjulpet Plusbog med deres marketingstrategi med henblik på at sikre en mere sammenhængende og engagerende kunderejse. Gennem en målrettet indsats har vi styrket deres online tilstedeværelse og bidraget til vækst i deres forretning.
Plusbog er en online bogforhandler med over 1.000.000 produkter, som kan fås til en ekstra god pris for deres Plusbog-abonnementer.
Freeway, som er koncernen bag Plusbog, stod over for en stor udfordring med at nå deres ambitiøse målsætninger på grund af stagnerende salg og langtidsabonnenter. I den forbindelse havde de brug for en samarbejdspartner til at hjælpe dem videre, og efter at have hørt positivt om LAZZAWEB, valgte de os til at løse opgaven med at styrke deres marketingindsats.
I samarbejde med Plusbog udviklede vi en marketingstrategi, der fokuserede på at styrke deres performance og online synlighed. Ved at oprette et nyt konverteringsmål med fokus på nye abonnenter og deres livstidsværdi, havde vi konstante guidelines for at sikre maksimal vækst. Dette blev også blev understøttet af en stærk YouTube-strategi.
For at optimere kunderejsen og forbedre Plusbogs organiske synlighed udviklede vi også en strategi til indeksering og prioritering af produkter.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.