Alle cases
E-commerce
Succes er ikke en tilfældighed

Profitabel skalering til +7 markeder

Vi hjalp Watery ved at fokusere marketingindsatsen i deres digitale tilstedeværelse på tværs af udvalgte markeder.

Samarbejde

LAZZAWEB logo

Watery svømmer mod mål ved hjælp af vores marketingsynergier

Watery er en dansk webshop, der tilbyder et bredt udvalg af produkter inden for forskellige vandaktiviteter. Virksomheden er aktiv på over syv markeder og driver i dag en trecifret-millionomsætning.

Da de stod med ambitionen om at udvide deres digitale tilstedeværelse på internationale markeder, oplevede de en stagnering i væksten. Derfor tog de fat i LAZZAWEB, som skulle agere den proaktive samarbejdspartner, der var lige så sulten efter vækst, som de selv var.

Indledningsvis i samarbejdet benyttede Watery sig kun af vores Google Ads-service, men efter at have opnået mærkbare resultater, tilvalgte de også vores SEO-service.

Google Ads
SEO
bedre bundlinje
0
%
vækst i Google-omsætning
0
%
Vi håndterer Google-indsatsen på
0
markeder
LAZZAWEB x Watery
Udtalelse
Proaktiviteten er et andet sted, end jeg nogensinde har oplevet tidligere. Det er LAZZAWEB, der kommer til os med de ting, som vi skal lave, og de har forventninger til det, vi skal nå – ellers kommer vi ikke til at lykkes på den lange bane. Vi er til stede på flere markeder, og på et helt nyt marked har LAZZAWEB indenfor blot 6 måneder vækstet vores nye marked til en månedlig millionomsætning.
Daniel Johannesen
Indehaver af Watery
Forløb

Strategiske marketingsynergier driver international vækst

Gennem en kombination af dataindsigt og vores ekspertise inden for marketing skabte vi en integreret marketingstrategi, der udnyttede synergierne mellem Waterys marketingkanaler for at understøtte deres mål om at vækste på tværs af mere end syv markeder.

Strategien fokuserede på at identificere og maksimere potentialet i efterspurgte produktkategorier, samtidig med at vi optimerede deres kampagner for at sikre høj rentabilitet.

Resultatet var en markant forbedring af både omsætning og profitabilitet, hvilket styrkede Waterys position på deres valgte markeder og åbnede døren til nye vækstmuligheder.

LAZZAWEB x Watery

Lignende cases

LAZZAWEB x Geekd
E-commerce
Marketingstrategi, der giver brancheførende resultater på kun 3 måneder
142 % vækst i to-cifret millionomsætning
Finalist som verdens bedste case
LAZZAWEB x Shaping New Tomorrow
E-commerce
Shaping New Tomorrow fik topplaceringer i et konkurrencepræget marked
117 % stigning i omsætning
Resultater på 5 markeder
LAZZAWEB - Cykelexperten
E-commerce
Prisvindende resultater på globalt plan gennem vores marketingsynergier
3-cifret millionomsætning
130 % forøgelse af netprofit på kun 6 måneder
LAZZAWEB x Winther Studio
E-commerce
Winther Studio har erobret smykkebranchen med banebrydende resultater
64 % vækst i omsætning
74 % øgning i antal ordrer
LAZZAWEB x Luggagehero
B2B
B2C
Enestående succes for LuggageHero, katalyseret af en målrettet og effektiv marketingstrategi
426 % flere konverteringer
Profitabel vækst i 16 lande
LAZZAWEB x Plusbog
B2C
E-commerce
Plusbog har opnået betydelig vækst gennem en effektiv marketingstrategi
266 % vækst i omsætning
154 % stigning i ROAS
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases