Hvad skal der egentlig til for, at en startup overlever? Og hvordan bygger og markedsfører du en SaaS-virksomhed uden erfaring? Det kender Lars Horsbøl svaret på. På intet mindre end et år har han og hans virksomhed, Resights, skabt en millionomsæting. I denne episode ser vi ind i nogle af de faktorer, der er afgørende for vækst som en SaaS-virksomhed.
Den store vækst inden for SaaS er blevet ledsaget af øget konkurrence. I dag er der tusindvis af nye virksomheder på markedet, der frigiver softwaretjenester af høj kvalitet, der ofte overstiger forbrugernes forventninger. Det øgede konkurrenceniveau betyder altså, at SaaS-startups skal være mere proaktive, når det kommer til markedsføring af deres produkt. Og hvordan bygger og markedsfører du så en SaaS-virksomhed? Og kan du gøre det helt uden erfaring?
Lyt med her, når vi taler med Lars Horsbøl, og få en kæmpe indsigt i de første skridt mod en millionomsætning for en SaaS-virksomhed.
Vi taler om: