Vi har netop afsluttet regnskabet for 2022 og kan således præsentere et ekstraordinært resultat på 6,3 mio. kr. før skat, hvilket er en stigning på 91 % i forhold til resultatet i 2021 på 3,3 mio. kr. Vores bruttofortjeneste er gået fra 13,5 mio. kr. i 2021 til 17,2 mio. kr. i 2022.
Ifølge direktør Mathias Teis kommer virksomhedens vækst af et strategiskift og etableringen af et nyt produkt i markedet:
“Vi har brugt 2022 på at udvikle og implementere et nyt produkt, vores Google Marketing PowerPack. Det er et produkt, der skaber synergi mellem de to Google-services, Google Ads og SEO – og det er især det, der har skabt vores store vækst og de stærke resultater for vores eksisterende kunder. Vi står derfor et godt sted i dag, hvor vi i gennemsnit vækster vores kunders omsætning fra Google med 98 % inden for 12 måneder. Det er vi naturligvis rigtig stolte over, og det bekræfter os også i, at vi er på rette vej og skal fortsætte vores stejle vækstkurve,” forklarer Mathias Teis, som er CEO og partner.
Vi vil gerne takke vores kollegaer for deres hårde arbejde og dedikation, som har bidraget til vores succesfulde år. Samtidig vil vi også gerne takke vores fantastiske kunder for deres tillid og støtte, som har gjort det muligt for os at fortsætte med at vokse og udvide virksomheden.
Vi ser frem til et enormt spændende 2023, hvor ambitionerne er sky-høje.