I tæt samarbejde med LAZZAWEB har Bodenhoff opnået imponerende resultater gennem en optimeret marketingstrategi, der har skabt stærke synergier på tværs af deres marketingkanaler og styrket deres markedsposition som den foretrukne bager.
Bodenhoff er en kæde af bagerier, der byder på det bedste bagværk til hele hovedstadsområdet. I dag har de 11 bagerier fordelt rundt i hele København.
Da de havde udfordringer med at opnå den ønskede effekt af deres digitale indsatser, valgte de at lade sig blive kunde hos LAZZAWEB med målet at forbedre resultaterne på deres marketingkanaler.
I tæt samarbejde med Bodenhoff udviklede vi en strategi på tværs af deres marketingkanaler med fokus på at sikre en optimal fordeling af deres annoncebudget, samtidig med at vi styrkede deres markedsposition og autoritet. Derfor valgte vi at udnytte marketingsynergierne mellem søgetermer, indhold og kampagnestrukturen på deres betalte annoncer.
Ved at eksempelvis fokusere på deres bedst sælgende produkter, sæsonvarer og de nyeste trends i marketingen sikrede vi Bodenhoff en førerposition blandt søgeresultaterne, som understreger deres autoritet inden for dansk bagværk.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.