Bodenhoff er en kæde af bagerier, der byder på det bedste bagværk til hele hovedstadsområdet. I dag har de 11 bagerier fordelt rundt i hele København.
Efter at have hørt et spændende og kompetent oplæg fra LAZZAWEB valgte Bodenhoffs at lade sig blive kunde hos LAZZAWEB i håb om en større effekt af deres digitale indsatser.
I vores indledende fase af samarbejdet med Bodenhoff udviklede vi en strategi for at inkludere et bredere udvalg af generiske søgetermer. Ved at identificere og implementere disse relevante søgetermer i både Google-annoncer og på Bodenhoffs website, så vi en signifikant forbedring i resultaterne. Dette blev yderligere forstærket ved at fokusere Google Shopping-kampagnestrukturen efter bestsellere samt sæsonvarer for at sikre bedst fordeling af annoncebudgettet til deres mest sælgende produkter.
Derudover fandt vi nye produkt-muligheder gennem søgevolumen samt et behov for flere uddybende kategorisider for at opnå bedst performance, hvilket vi fik udarbejdet sammen med en total omskrivning af eksisterende indhold og kreationen af nyt, målrettet content. Dette har resulteret i en førerposition på Google, som understreger Bodenhoffs autoritet inden for deres felt.