SEO

Gennemsigtigt SEO Bureau

Vores SEO-team består af erfarne specialister, der håndterer brands og virksomheder såsom Shaping New Tomorrow, Rejsespejder, Plusshop og mange flere.

Hør Daniel Hedegaard fortælle om, hvordan vi arbejder med søgemaskineoptimering hos LAZZAWEB, og skaber resultater i samarbejde med vores kunder.

Kontakt os

Vores specialer. Jeres succes.

SEO passer ikke nødvendigvis til alle virksomheder. Derfor påbegynder vi aldrig et samarbejde uden at foretage en potentialevurdering af jeres virksomhed.

Her undersøger vi, hvor stort et organisk potentiale I har på Google – og om der er grundlag for et ambitiøst samarbejde. Vores primære mål er nemlig at gøre SEO så profitabelt og resultatorienteret som overhovedet muligt for jer – og ikke mindst skabe et langsigtet, konstruktivt og berigende samarbejde.

Kort sagt: Vi samler på gode og loyale kunderelationer.

Vi er (aner)kendte for vores dybdegående søgeordsanalyser og strategier, hvor vi i stedet for at skyde bredt, fokuserer på de søgeordsgrupper, vi kan skabe resultater på mest effektivt. Disse prioriteres ud fra blandt andet søgevolumen, konkurrencen, jeres præferencer, trafikkens værdi fra nuværende placeringer og jeres produkters eller ydelsers avancer.

Det betyder også, at vi ikke stirrer os blinde på ”trofæ-søgeord” og ikke begrænser os til et snæversynet fokus kun på store søgevolumer. I stedet har vi fokus på netop de søgeord, som er mest profitable og relevante for jer og jeres målgrupper – og som vi hurtigst muligt kan nå break even med.

Vi skaber bæredygtige resultater – bogstaveligt talt

Lige såvel som at vi ønsker at drive bæredygtige og langsigtede samarbejder med vores kunder, ønsker vi også, at de resultater, vi skaber for jeres virksomhed, er bæredygtige – bogstaveligt talt. Derfor arbejder vi altid inden for Googles retningslinjer og optimerer på baggrund heraf.

Med et gennemtestet SEO-framework og en struktureret arbejdstilgang udarbejder vi en skræddersyet SEO-strategi for jeres virksomhed, der ofte allerede i starten af samarbejdet skaber resultater.

Hvorfor vælger kunderne LAZZAWEB?

  • Vi er drevet af data og empirisk viden – ikke formodninger og mavefornemmelser. Alle ændringer dokumenteres, så vi ved præcist, hvad der virker, og hvad der ikke gør.
  • Vi ser konverteringer og omsætning som det egentlige mål med SEO, og midlet til at nå dette mål er placeringer og trafik som målbare KPI’er.
  • Vi har stort fokus på den indledende analysefase for at sikre at et samarbejde vil resultere i øget profit for jer som kunde.
  • Vi har fokus på dybdegående konkurrentanalyser for at vurdere, om SEO giver mening for jer – og hvor mange ressourcer det kræver.

Shaping new tomorrow fik topplaceringer i et konkurrencepræget marked og 205% trafikforøgelse

Hvor hurtigt kan man forvente resultater fra SEO, når man er oppe imod Zalando, H&M, Magasin mfl. på Google?

Shaping new tomorrow oplevede en 205% trafikstigning fra generiske søgeord, samt en positiv retur på deres investering efter bare 6 måneder.

Se case

Lyt ikke på os.
Lyt til vores kunder.

"Siden ultimo 2015 har Schiedel ISOKERN arbejdet sammen med Daniel fra LAZZAWEB. Det har været et meget succesfuldt samarbejde målt på resultater samtidigt med, at Daniel er en meget vidende, proaktiv og behagelig person at arbejde sammen med.

Det er derfor en glæde at anbefale Daniel og LAZZAWEB som samarbejdspartner."

Kim
Direktør
Schiedel Skorstene A/S

"Jeg har tidligere brugt andre samarbejdspartnere til søgemaskineoptimeringen af min webshop Noellafashion.dk men uden de store resultater. Det viser sig, at de tidligere bureauer havde overset et par ret alvorlige tekniske SEO fejl på min webshop, som holdt den tilbage i Google. Efter LAZZAWEB's optimeringer af webshoppen er den mange gange fordoblet i både organisk trafik og omsætning.

LAZZAWEB arbejder proaktivt og har ikke kun holdt sig til søgemaskineoptimering men de er også kommet med feedback på hvor vores webshop ellers kunne optimeres."

Lau Kjaer
Founder
Noella

"Novoferm Danmark har samarbejdet med LAZZAWEB. Med samarbejdet har vi set en betydelig forøgelse af både den organiske trafik og mængde af konverteringer, og som resultat modtager vi hver uge 10-20 relevante kontaktformular henvendelser.

Vores erfaring har udelukkende været positiv, og hvis andre firmaer også er interesseret i, at skabe mere salg igennem deres digitale kanaler, kan vi kun anbefale et samarbejde med LAZZAWEB."

Anders Majland
Direktør
Novoferm Danmark ApS

Frederik Stenbjerg

Skal vi vurdere jeres potentiale i et samarbejde?

5 stjerner på Trustpilot
  • Omtalt i

  • Danmarks Radio (DR)
  • EY
  • Ivækst
  • Børsen
  • Nordjyske